(bij deel 14 zit een foutje ik was vergeten dat Robbie de broer was niet Raoul sorry)
koens pov
'Hij ligt in een coma u kunt nu naar hem toe.' zegt de vrouw een coma dat kan echt niet waar zijn. ik loop naar zijn kamer en als ik binnenloop zie ik hem daar liggen hij lijkt net dood hij zit aangesloten aan duizende draatjes tranen vallen uit me ogen maar het boeit me niet hij is beste vriend. ik zak op me knieen hopend dat dit een nachtmerrie is maar dat was het niet. Ik voel twee handen om me heen gaan die me omhoog halen het is raoul hij geeft me een dikke knuffel. 'het komt goed maatje geloof me' zijn woorden doen me goed. ik kijk naast me en zie jn helemaal kapot gaan met matthy die haar knuffelt. hoe moeilijk zou dit wel niet voor haar zijn het is der broer. we moesten van de doctor de kamer uit. We besloten toch maar naar huis te gaan en morgen ochtend terug te komen. De terugrit was erg stil je hoorde Milo soms beetje meezingen met de muziek maar verder was iedereen stil. we komen aan en Raoul gaat het avondeten maken Matthy is aan het editen Milo is op zijn bed en ik zie jn in de tuin met een pakje sigaretten. ik besluit om even naar der toe te lopen. 'oh hey koen.' 'ik heb een vraagje hoe was robbie vroeger?' zeg ik. ik was best benieuwd omdat die der nooit over praten. 'jn was even stil 'hij werd heel erg gepest en geslagen thuis en op school en zijn enige uitweg daarop was alcohol .' dat had ik niet achter robbie gedacht jn en rob hebben in hun jeugd zoveel meegemaakt ik kijk even naar jn die al der 4rde peuk aan het oproken is en naar de blauwe plekken op der gezicht. Dan is het eten klaar we gaan allemaal aan tafel zitten Raoul Matthy en Milo zijn een beetje aan het grappen ik doe niet mee ik krijg geen hap door me keel ik maak me teveel zorgen. als ik naar jn kijk zie ik der ook niks eten ze moet daar echt mee stoppen ze is niet dik na een kwartiertje gaat Milo afruimen en ga ik naar boven ik lig op me bed en val gelijk inslaap.
jn pov
ik heb koen verteld over Robs verleden ik weet niet waarom maar koen is een goeie vriend hij was er echt kapot van. ik sta in de badkamer ik kijk naar mezelf wat ben ik toch lelijk. Ik pak het mesje uit de kast en schuif het langzaam over me arm heen van links naar rechts na een tijdje stop ik en zet ik de douch aan ik voel me arm niet meer maar dat boeit me niet ik zet de douch op het allerheetst en ga der onder staan de warme druppels branden zachtjes op me huid wat een fijn gevoel na een tijdje krijg ik er hoofdpijn van dus besluit ik maar uit de douch te stappen alles is even zwart maar me zicht komt langzaam weer bij ik trek een trui over me rode huid en een joggingbroek en ik ga naast matt liggen. 'Weltrusten matt' zeg ik 'weltrusten kleintje hij geeft me een knuffel' hij raakt me arm aan 'auw' kkr nee nee nee wrm zei ik dat nou. 'jn wat heb je gedaan.' 'niks ik sweer het.' zeg ik tuurlijk geloofd hij dat niet voordat ik het door heb trekt hij me mauw omhoog en blijft stil zitten ik word der bang van zeg gwn iets ik hou niet van deze stilte. 'jn je moet echt kappen.' zegt Matthy waarom begrijpt niemand dat ik dat niet kan als je der aan begint heb je een wonder nodig om er mee te stoppen en het geeft zoveel comfort maar hoe ga je dat aan iemand uitleggen die het niet doet?
ik ben niet zo trots op dit deel het gaat ook best slecht dus ga wss iets minder posten maar ik ga wel proberen zovaak mogelijk te plaatsen xx lou
JE LEEST
Red me..
General FictionJn is het zusje van robbie en komt door problemen thuis bij de bankzitters te wonen alleen ze heeft het nogal moeilijk waardoor ze uiteindelijk zm pleegt en de jongens de verkeerde kant op gaan vooral matthy heeft het erg zwaar met deze dood komt he...