17

201 7 0
                                    

Jn pov

Robbie licht in een coma hij verdiend dat niet ik had dat moeten zijn. Ik zit er eigelijk al een tijdje over na te denken maar nu weet ik het zeker ik moet het doen door mij gaat het slechter met de jongens. Ik heb eig al een datum gemaakt dat is morgen. Ik wil gewoon nog een gezellige dag met zen allen. Maar Robbie was heel moe en de jongens hadden negeerden elkaar nogsteeds dus het was een pure kkr dag. Ik besloot brieven te gaan schrijven naar de jongens als afscheid. Na een twee uurtjes ben ik eindelijk klaar en hoor ik iemand naar boven komen dus verstop ik ze snel in de kast. En veeg me tranen weg. Voetstappen gaan naar de slaapkamer en de deur gaat open het is matthy wat is hij toch een schatje. 'Ey kleintje hoe is ie?' Zegt matthy 'gaat wel prima hoor!' Zeg ik  wetend dat dit een van me laatste uren zijn hier. Het is al laat dus we gaan in bed liggen. 'Ik ga slapen ik hou van je jn!' Zegt matthy. Wat is hij toch lief  ik ga op zijn borst liggen en voel me veilig ik kijk op me telefoon 03:00 het moet nu. Ik sta op en leg de brieven op het bureaublad van Matthy en pak de doos met de pillen en loop zachtjes naar beneden ik kijk nog een keer rond en loop dan het bos in. Ik ga midden in een veldje zitten en neem stuk voor stuk meer pillen vlgm heb ik al 3 potten op weet ik veel ik blijf doorgaan alles draait om me heen even later voel ik niks meer alles is ook zwart en toen stopte alles..

Plottwist ig nieuwe deel komt er aan zo snel mogelijk xx loulou🫶🏻

Red me..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu