ALDATTIN MI BENİ?

920 24 6
                                    

Melisa'dan
Duyduğum kelimeler ile şoke olmuştum. Kerem beni aldatmıştı. Canımdan çok sevdiğim Kerem. Yanlış duyuyor olmalıydım. Ailemin yokluğunda o bana sevgi göstermişti. Yerlerini dolduramasada sevgisi beni mutlu ediyordu. Kerem son sözlerine doğru batırmıştı adeta genç kızın kalbine hançeri.

-İki kişiyi beraber düşünemiyorum.
-Başkasının gözünde hayat bulmaya başladım.
-Kalbime başkası girdi.

Bu kelimeleri duyarduymaz bir tokat yapıştırdı.

-Üzgün olmana gerek yok! Hemde hiç! Lan ben seni ailemin yerine koydum! Ailemden aldığım sevgi yarım kaldı sen tamamlarsın diye düşündüm. Sen ne yaptın? Aldattın. Başkasına baktın, başkasına güldün, başkasına gözlerin parıldayarak baktın. Başkası vardı, sen ne zamandır beni kullanıyordun? Çok mu zordu? Seni kendinden çok seven kişiye gerçekten sevgi göstermek he? Ama bundan sonra umrumda olmayacaksın. Beni gördüğünde yolunu değiştireceksin! Beni arıcaksın ama olmıcam! Bu sözlerimi iyi hatırla, hemde çok iyi Aktürkoğlu!"

Gitmeden arkamı döndüm ve;

-Son olarak, Allah belanı versin!

Hızlıca mezarlığa yürüdüm bacaklarım ve ellerim titriyordu. Bu yaşadıklarımın bir rüya olmasını istiyordum. Kendimi çimdikledim. Mezarlığa gelince üç mezar
göründü gözüme. Ali Kayaalp, Gonca Kayaalp, Mete Kayaalp. İlk önce babamın mezarı vardı. Mezar taşını öptüm, başımı yasladım. Annemin mezarında ise boynuna doladığı ve bana cennet'i andıran şalı vardı. Kokladım, göz yaşlarımı serbest bıraktım. Ardından kardeşime geldi sıra 16 yaşında hayata gözlerini yumdu. Bir sevdiği vardı, kıza açıldı. Kız kabul etmişti, 7. aylarında kardeşimin vefat haberini duymuştu. O gün kız yıkıldı. Kızla konuşuyorum hâlâ. Başkasına bakamadı. Kardeşimin ona hediye ettiği kolyeyi takıyor ve çıkarmıyorda. Dualarını okudum, mezarlarına su döktüm. Son bir kez öptüm ve gittim. Kulaklığımı taktım, çıkan şarkıyla sesi fulledim.

Seni görenler varmış orda,
El ele tutuştun mu onla?
Cevabını ver sallama,
Doğru mu yoksa palavra?
Kelimeler anlatmıyorsa.
Gözlerinin içi söyler bana,
Kimleydin o gün aslında?
Telefonu açmadığında!

ALDATTIN MI BENİ?
BUNU YAPTIN MI, BANA?
BİR ŞEY SÖYLE,
BAKMA ÖYLE!
SAKLADIN MI BENDEN
İHANETİN NEDEN?
BİR ŞEY SÖYLE
BAKMA ÖYLE

Bu kadar olmaz gözün doysun
Sebebi ne olursa olsun
Yapılmayacak şeyler var
Tehlikeli bir o kadar
Eminim yalnız duyduğum kadar
Görmediğim neler var?
Aklımda bin türlü soru
Bulamadım bir sonunu

ALDATTIN MI BENİ?
BUNU YAPTIN MI, BANA?
BİR ŞEY SÖYLE,
BAKMA ÖYLE!
SAKLADIN MI BENDEN
İHANETİN NEDEN?
BİR ŞEY SÖYLE
BAKMA ÖYLE

Nereye gittiğimi çok iyi biliyorum. Kumsala, orası ikimizin mekanıydı. Bana o kumsalda açılmıştı Kerem.

~Flashback~

-Niye buraya geldik Aktürkoğlu?
-Beklemen lazım Kayaalp. Dedi ve biraz daha yaklaştık kumsala. Bana döndü, ellerimi tuttu, gözlerimin içine baktı.
-Kayaalp, artık seni arkadaştan öte görüyorum. Seni görünce kalbim tekrar hayata dönüyor. En küçük bakışında midemde kelebekler uçuyor. Kısacası seni seviyorum. Benimle çıkar mısın?
-Çıkarım Aktürkoğlu.

Bunu duyması ile hızlıca sımsıkı sarıldı. Yanağımdan öperek

- Seni hiç bırakmıcam Kayaalp.
-Bırakma Aktürkoğlu. Demiştim.

~Flashback end~

Bu düşünceleri bir kenera bıraktım. Saate baktığımda 20:39'du hızlıca kalktım eve adımladım. Gelince hızlıca duşa girdim. Ardından uykuya daldım.

Kerem'den
Allah belamı versin ki bilerek yapmadım! Onu aldatamazdım. Ama tehtid edildim yapamadım söyleyemedim. Öylece gidişini izledim, sadece izledim. Ayağa zor bela kalktım, evin yolunu tuttum. Çok sürmeden geldim ve kulaklığımı taktım. Gözlerimden yaşlar dökülüyordu ama eminim ki Melisa daha üzgündü. Gelen şarkı ile sesi fulledim;

Söyle nefesim,
Söyle anlat ona
Dokunmadı ellerim
Asla başkasına

Bu nakarat ağlamamı dahada şiddetlendirdi. Âdeta bizi anlatıyordu. Biraz düşündükten sonra saate baktım. 19:05'ti, acaba Melisa ne yapıyordu? Aklıma kumsal geldi. Her üzüldüğü zaman kumsala giderdi. Arbama atlayıp sahile sürdüm. Gelince dizlerini kendine çekip oturan Melisa'yı gördüm. Daha dikkatli bakmak için bir banka oturdum. Şapkam yüzünden beni tanıyamazdı. Ona dikkatlice baktığımda ağladığını gördüm. O gidene kadar kalmayı planlıyordum ki gelen telefon niyetimi bozdu. Arayan Didem'di, o numaramı verdiğim ve beni tehtid eden.

-Ne oldu?
-Naber?
-Sesini duyunca daha kötü oldum.
-Hahahahaha merak etme, her ne kadar beni sevmesende mecbursun!
-Ne yazık ki
-Söyledin mi?
-Allah belamı versin ki yaptım. En kıymetlimi kırdım.
-O kıymetli yakında ben olucam

Olamıyacaktı, benim kalbim Melisa için atıyordu. Tekrar Melisa'nın olduğu tarafa döndüğümde gidiyor olduğunu fark ettim. 5 dakika sonra da ben kalktım. Evin yolunu tuttum. Gelir gelmez duşa girdim ve uyudum.

-------------------------------------------------------------- Sizce mutlu son mu yazıyım kötü
son muuuu??

Öptümmm canlarıımmm💕



Sen Evlisin~ Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin