SICAK ŞARAP

251 8 1
                                    

Kerem'den
Sabah aramalar ve mesajlar ile karşılaştık. Herkes beni bir gönderiye etiketlemişti. Bildirime tıkladım ve bir magazin sayfası açıldı

@cimbomxmagazins

      Galatasaray'ın genç yıldızı Kerem Aktürkoğlu yeni aşka mı yelken açıyor? Dün akşam saatlerinde Aktürkoğlu'nun Instagramda 10 bin takipçili olan Melisa Kayaalp ile takipleştiği, ve ikisininde karşılıklı olarak gönderilerini beğendikleri fanla...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Galatasaray'ın genç yıldızı Kerem Aktürkoğlu yeni aşka mı yelken açıyor? Dün akşam saatlerinde Aktürkoğlu'nun Instagramda 10 bin takipçili olan Melisa Kayaalp ile takipleştiği, ve ikisininde karşılıklı olarak gönderilerini beğendikleri fanlar tarafından fark edildi!

Yorumlar

@keremmxkocamm: Şaka mı?

@bwgeggebdb: Yakışmıyorlar🤢🤮

@galaafann: Ooo prime geliyor muu?

@kereemimm: Çok yakışıyorlar😻🫶🏻❤️‍🔥

Bütün yorumları gör

Daha sonra Melisa aradı, hemen açtım.

-Alo?

-Kerem? Kulağıma sesi gelince yüzüm güldü.

-Güzelim?

-Haberleri gördün mü? Endişeli sesiyle sorusunu sordu.

-Gördüm balım. Birazcık soğuk kanlı olmak lazım.

-Ee ne yapıcaz?

-Takmıyormuş gibi davranırcaz. Bir süre lazımdı medyaya duyurmak için, henüz erkendi.

-Tamam o zaman, görüşürüz.

-Görüşelim güzelim. Kıkırdamıştı, bende karşılıp verdim. Ardından kapattı, yataktan kalktım yüzümü yıkadım. Ardından Barışa gitmek için yola koyuldum.

Melisa'dan
Bu sabah erken kalmıştım, dün aklıma geldi. Sırıttım, ardından bakım yapmaya banyoya gittim. Kremimi sürerken Ceren'i aradım. Bir süre sonra çağrı cevaplandı

-Alo?

-Ceren'im, napıyorsun?

-İyiyim, bebişim sen?

-Çok güzel!

-Dün nasıl geçti?

-Bende onu anlatmak için aradım, bak buz buluştuk. İlk önce buluşmaya gelmediği için özür diledi. Sonra aldatma konusu açıldı, herşey bir tehtidmiş. Aldatmadığına dair ses kaydı da var.

Sen Evlisin~ Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin