SEN ONA AŞIKSIN-BEN SANA AŞIKTIM

480 19 5
                                    

Melisa'dan
Göz yaşlarım yavaş yavaş dökülüyordu. Tutamıyordum, Barış'a baktım. "Yapma" der gibi bakıyordu. Göz yaşlarımı hızlıca sildim. Müsade isteyip kalktım.Nereye gideceğimi bilmiyordum. Sadece yürüyordum. Kafa dağıtmak için parka gittim. Ne yazık ki burada da anımız vardı.

~Flashback~
Kerem ile parkta oturmuş çekirdek kola eşliğinde müzik dinleyerek dedikodu yapıyorduk.

-Geçen gün Fadime'nin ne giydiğini gördün mü?

-Evet güzelim, neydi öyle? Maviye kahverengi gitmiş mi?

-Sen milletin ne giydiğine mi bakıyorsun?

-Hayır sevgilim, sen göstermiştin ya.

-Hee tamam o zaman. Sırıtmıştı zalimin oğlu. Öylece ona bakarken aklıma amcam gelmişti. Onun evinde kalıyordum.

-Acaba amcam ne yapıyor?

-Ara istersen güzelim.

-Yok ya, sen varsın ya başkasına kafa yormıyim. Bunu dememle yanağımdan öpmüştü. Kalbim delice atıyordu. Soru sorması ile kendime geldim.

-Sen amcana bizi anlattın mı?

-Hayır, aslında evet. Yani şey sordum, Galatasaray'lı damat getirsem ne yaparsın?

-Eeee?

-Ben Cimbom'luya kız vermem dedi.

-Kaçırırım o zaman!

-Ee kaçır o zaman!

-Seni seviyorum, deli kız!

-Seni seviyorum deli adam! Kıkırdamıştım. Kerem, tam gamzeme bir öpücük kondurmuştu. Yavaş yavaş yanaklarım yanmaya başladı.

~Flashback end~

Göz yaşlarım yine döküldü. Yanıma 8-9 yaşlarında bir kız çocuğu geldi o an. Usulca yaklaştı, eliyle göz yaşımı sildi. Yanıma oturdu.

-Abla iyi misin?

-İyiyim ablam. Sağol, sorduğun için.

-Ne demek. Biliyor musun abla, benim bir aşkım vardı. Seviyor gibi yaptı ama başkasını seviyormuş.

Bu çok tanıdık geliyordu. Bu benim junior halimdi.

-Biliyor musun? Bende aldatıldım.

-Erkeklerin hepsi aynı!

-Bencede! Senin annen nerde bakalım? Kızmasın sonra.

-Annem hemen karşıda arkadaşıyla konuşuyor. İşaret ettiği yere baktım. Upuzun saçlı, esmer bir kadın vardı. Maşallah'ı vardı yani esmer güzeliydi kadın.

- Adın ne bakalım senin?

-Kumsal... Senin peki?

-Çok güzelmiş ismin. Benimde Melisa.

-Teşekür ederim.

-Rica ederim.

Küçük kız annesi çağırınca hızla yanımdan kalkıp annesine doğru gitti. Ben ise biraz oturup, Ceren'i aramaya karar verdim. Yaklaşık 1,5 saattir parktaydım. Hızlıca numarasını tuşlayıp, aradım.

Sen Evlisin~ Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin