Komiser polise baktı ve
" Arama kararı çıkartın ve Mahir Korkmaz'ın evine gidin. Mahir Korkmaz'ı alın ve buraya getirin. " Dedi.Polis de bunun üzerine başını salladı ve " Emredersiniz komiserim." Diyerek tam odadan çıkmak üzereyken komiserin ona seslenmesiyle olduğu yerde durdu.
Arkasını dönüp komiserin ne diyeceğini duymak için ona baktığında komiser " Bu arada dikkatli olun, geçen seferki gibi bir vukuat daha istemiyorum. Şimdi çıkabilirsin" Diyerek başıyla kapıyı işaret etti.
Polis de başını tamam anlamda salladı ve kapıdan dışarıya çıktı.
Komiser için ise stres içinde bir kaç saat başlamış oldu. Mahir Korkmaz uzun zamandır onun hedefîndeydi. Tahir Korkmaz' öldürmeye teşebbüs etmesi son vukuatı da değildi.
Bu zamana dek kendisinin adı bir çok suça karışmıştı. Ailecek yasa dışı yollara başvurmuşlardı.
Komiser onu her defasında tam yakalamak üzereyken Mahir Korkmaz bir şekilde kendini aklamayı başarmıştı.
Polisler çoktan Mahir Korkmaz'ın evine doğru yola çıkmıştı bile.
O sırada Mahir Korkmaz'ın evinde ise sular durulmuyordu.
Mahir her zamanki gibi odasındaydı. Dünden beri de odasından bir adım dahi atmamıştı. Babası ise ortalıklarda gözükmüyordu.
Mahir tam babasının nerede olduğunu sormaya gidiyordu ki babasının sinirle arabadan inerek eve girdiğini gördü.
Evin kapısı hışımla açıldı ve babası içeriye girdi.
O sırada salonda oturmakta olan eşi de korkuyla ayağa kalkmıştı.
Eşi, ona baktı ve " Mahir, neredesin Mahir?" Diye gür bir sesle bağırmaya başladı.
Mahir'in annesi ise " Ne oluyor bey? Ne bu hal?" Diye sordu.
Mahir de sesleri duyunca yavaşça odasından çıktı ve merdivenlerin başına geldi.
Babasının gür sesi buraya kadar geliyordu. Babası annesine " Soruma cevap ver. Nerede o?" Diye sordu.
Annesi ise korkuyla " Kim?" Diye sorusuna soruyla karşılık verdi.
Babası " Kim olacak, oğlun olacak o, s. siz. " Dediğinde annesinin o an korkuyla " Mahir mı? Yukarıda. " Dediğini duydu.
O an babası bir kez daha
" Mahir, buraya gel. Derhal." Diye bağırmasıyla merdivenlerden aşağıya indi.Üstelik birazdan olacaklardan korkuyordu. Babası sabah olan durumu öğrenmiş olamazdı değil mi?
İndiğinde ise babasının salonda bir aşağı bir yukarı volta atıp duruyordu.
Babasına baktı ve
" Buradayım baba. Beni istemişsin." Dediğinde babası da o an yerinde durdu.Arkasını dönüp oğluna öfkeyle baktı ve bir anda onun üzerine doğru yürümeye başladı.
Mahir ise korkudan geri geri gidiyordu. Babası bir anda sinirle ona bir tokat attı
Mahir'in başı o an tokadın etkisyle yana savruldu. Öyle ki ne ara olduğunu anlamamıştı bile.
Babası oğlunun yakasından tuttu ve " Sen, o kuş kadar beyninle ne yaptığını sanıyorsun ha! Sen, benim adımı nasıl lekelersin. Senin yüzünden ortaklarımla bile işim bozuldu. Herkes senin oğlun katil, diye bas bas bağırıyor." Derken tam bir tokat daha atıyordu ki son anda eşi araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi- Bir Mardin Hikayesi
ChickLitBir tarafta 3 kardeşi olan güzeller güzeli Asi, diğer tarafta ise toprakların sahibi aşiretin oğlu olan Mahir.... Asi, görücü usulü olarak tanıştığı adam, Mahir'e aşık olduğunu nereden bilebilirdi.