1

117 9 3
                                    

L - Nino!Kde mám ten můj kufr?
N - Jakej zas?
L - Ten modrej.
N - Máš ho pod postelí, to si tak slepá?

Jen jsem protočila očima a šla do svého pokoje pro svůj kufr.
Jmenuju se Laura, je mi 20 let ale v Červnu mi bude bohužel 21. Bydlím ze svou spolubydlící Ninou, vlastně naše seznámení bylo zajímavé. Jsem původně z Moravy, a s Ninou jsem se seznámila tak že sháněla model na tetovací kurz. Nějak jsem to našla na jedné skupině na fb tak jsem se rozhodla jí napsat. Bylo mi jedno že pojedu skoro přes celou Republiku abych se dostala do Plzně.
Když jsme si psali tak mi nabídla že můžu u ní přespat. No a to nás dalo nějak dohromady.

Koukla jsem se pod postel kde doopravdy byl ten můj kufr. Nechápu kde se tam najednou vzal? Však jsem se tam koukala.
Vyndala jsem kufr a dala ho na postel a rovnou rozepla. Šla jsem ke skříni kde bylo zrcadlo, chtěla jsem vyndat oblečení ale zas jsem se prohlížela.
Koukala jsem na svoje krátké blond vlasy, jak jsou na mém obličeji výrazné modré oči s nádechem zelené. Dále je na mně výrazné můj piercing, mám černý septum.
Dříve jsem měla problém ze svým vzhledem, dříve jsem se neměla ráda ale zapracovala jsem nad tím a teď se miluju. I roztahováky v uších mi pomohli.
Po chvilce kochání jsem otevřela skříň a vytahovala jsem oblečení a balila ho do kufru.
Balení věcí je opravdu moje "oblíbená" činnost, naházela jsem vše potřebné a nějakým zázrakem jsem ho zapnula.
Byla to celkem fuška ne že ne, vzala jsem kufr a šla jsem s ním do přecíně kde jsem ho opřela o zeď. Než půjdu k sobě do pokoje tak se kouknu na Nina jak je na tom, bo občas zmatkuje.
Šla jsem směrem k jejímu pokoji a otevřela dveře a než stihla cokoliv říct válela jsem se jí na posteli.

N - Ty máš snad zabaleno už?
L - Překvapivě ano.

Nině je o rok mladší než já. Ale taky jí už táhne na 20.
Má falšné a napletené bílo černé dredy, které jsou dlouhé.

Chtěla pravé dredy ale to by se jí prej zničili její vlasy, na které je háklivá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Chtěla pravé dredy ale to by se jí prej zničili její vlasy, na které je háklivá. Jinak její vlasy jsou dlouhé a černé jako vrána a končí jí u stehen, je výškově stejně jako já 164cm. Je hubená a má aj trošku sportovní postavu, poslední dobou začala víc chodit do fitka aby ze sebou něco dělala.
Sledovala jsem její potetované ruce, pomálu na nich nebyl ani kousek volného místa. Včetně hřbetu ruky.
Její oči jsou taky modré ale trochu aj šedé, jsou hodně výrazné. A na jejím vzhledu taky najdete pár piercingů. V levém obočí, pak ve rtu má spider bite piercing.

Dále pak má v jazyku a v pupíku, strašně se mi líbí v jazyku ale bojím se že to bude bolet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Dále pak má v jazyku a v pupíku, strašně se mi líbí v jazyku ale bojím se že to bude bolet. Ale Nina tvrdí že to nebolí..jenže ona je na tohle hovado. Jí skoro nic nebolí.

Niny pohled
Balila jsem si věci do kufru a Laura mně furt pozorovala u toho. Občas mi přijde že autista, ale pak si vzpomenu na sebe co dělám za blbosti a nebo co dělám občas tak změním názor.
Oblečení jsem měla zabalené a poslední věc co jsem dala do kufru byli věci na tetování. Strojek atd mám v jenom kufříku.

L - Vážně bereš sebou ten strojek?
N - Jo, hele Bill umí tetovat tak prostě chci od něj a možná od zbytku kapely kérku.

Laura jen protočila očima a flákla sebou o mojí postel.

L - Nemůžu uvěřit že doopravdy jedem na koncert Tokio Hotelu do Lipska a máme v.i.p. Lístky...takže budem s nima celej den.
N - Jo je to neuvěřitelný, a měli jsme štěstí že jsme našli hotel co je blízko té arény.
L - Koupila jsi tu basu?
N - Jo neboj..vole to je nápad...ty jim přivezeš pravou domácí a moravskou slivovici a já basu 12cek.
L - Ale je to dobrej nápad.
N - Jakoby jo.

Obě jsme se na sebe zazubili a já dá pokračovala v balení.
Balení fakt nesnáším..hlavně když se pak mám balit na zpátek. To ty věci už nějak naházím do kufru a kašlu na to.

L - Jen menší dotaz.
N - Jakej?
L - Kdo bude řídit?
N - Hele klidně já, nedělá mi to problém. A klidně i na zpátek. Stejně neplánuju nějak pít.
L - Dobře ale kdyby jsi třeba chtěla vystřídat tak řekni.
N - Hele do Německa to je odsud tak max 2 hodiny když to bude plná dálnice. A do Lipska by to mělo trvat...cca 4 hodiny podle map.
L - Tak snad ta cesta bude probíhat hladce.
N - Taky doufám...víš čemu se divím?
L - Ne?
N - Že Jirka nemá problém že jedeš do Německa bez něj.

Jirka je Lauřiny přítel..moc ho nemusím přijde mi že je přehnaně žárlivej a musí všechno mít pod kontrolou. Jsou spolu už nějaký pátek...ale nevím jestli se to dá považovat za zdraví vztah.

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat