Niny pohled
S Tomem jsme šli už dovnitř do budovy..jsem trošku vyjukaná z našeho rozhovoru..jdeme po chodbě a oba mlčíme.
Ale Tom promluví a prolomí mezi nás ticho.T - Proč jsi začala tetovat? Máš na výběr několik oborů. Proč tenhle?
N - No dříve jsem chtěla dělat chovatelku v zoo..byl to můj sen od školky...jenže jsou za to hodně malé peníze..až to je k pláči. A jediná chovatelská škola co byla nejblíž kde já bydlím byla v Praze..a naši mě tam nechtěli pustit..tak jsem šla na gastro..mezitím jsem přišla k tetování...umím hezky malovat a hodně lidí chtěli ode mně návrhy na kérky. Tak jsem si v 16 koupila strojek..trénovala jsem a pak se mi to vracelo...v 18 jsem si udělala licenci a pak pomocí rodičů si otevřela salonek.
T - Wow to je zajímavé.Tom se na mě usmíval, přišli jsme zpátky do místnosti kde byli všichni.
Tom mně chytl za bok jednou rukou a přitáhl si mě blíž a naklonil se k mému uchu..jeho dlouhé husté vousy mě šimrali na tváři.T - Za 10 minut jdou všichni pryč, tak jdi pro ty věci a já zařídím nějaké místo kde by jsme mohli tetovat .
Tom ode mně šel a já kývla hlavou že rozumím. Tom šel pryč a já šla ven k autu, při cestě do auta mě někdo chytl za rameno. Trochu jsem se lekla a rychle otočila. Byla to Laura, na tváři jí hraje veselý úsměv.
L - Kam jdeš?
N - Jdu pro strojek a věci na tetovávání, jdeš se mnou?
L - Jasně, musím ti něco říct.
N - Já také ale ty první.Vyšli jsme ven a šli směrem k autu, otevřela jsem kufr a vzala jsem ty věci.
L - Když jsem chtěla jít k autu pro cíga tak jsem jedno našla v kapse a chtěla jsem jsem si jo zapálit ale spadlo mi do louže. A hádej kdo mi dal nový cígo?
N - Nevím..nějakej strážnej anděl?Ušklíbla jsem se zavřela kufr a auto.
L - Bill Kaulitz.
Vykulila jsem oči a podívala jsem se na Lauru.
N - Co?!
L - Jop, a hezky jsme si popovídali.
N - Hustý, tak mě se stalo něco podobného..ale s Tomem.Šli jsme od auta zpátky do budovy, Laura se na mě podívala ze stejným pohledem jako já před pár minutama.
N - Krmila jsem jsem jedno kotě jak jsem měla to jídlo. No a Tom ke mě přišel a promluvil na mně. Prvně jsem se ho lekla..a hezky jsme si popovídali a skrze něj jsem si domluvila to tetování.
L- Nevím jak ty ale já si hlavně všimla jak po tobě Tom pokukuje a to dost.Jen jsem protočila očima a podívala se na ní. Otevřeli jsme dveře od budovy a šli po chodbě.
N - Tak po mě kouká..no a?
L - Třeba se mu líbíš.
N- Zo víš že jo..jsme od sebe 15 let...může mi dělat dalšího bráchu.
L - Ale je furt mladší než ten nejstarší.Řekla škádlivým tónem.
N - A nechceš zmlknout?
Řekla jsem s úsměvem a obě jsme se smáli..před dveřmi které jsou od místnosti kde jsou všichni na nás čekal Tom.
T - Tady jste..pojďte za mnou, budem tě tetovat u nás v šatně.
Řekl s úsměvem a vydal se do jejich šatny. Následovali jsme Toma do šatny..a začínala jsem se trochu cítit nervózně..zavedl nás do šatny a hned čeho jsem si všimla byla ta basa piv a té slivovice co jsme jim dali.
T - Připrav si to tady a my zachvilku přijdeme. Musíme se rozloučit s těma fanoušky.
Na jeho tváři hrál ten rozkošný úsměv..je trochu nezvyk jak je bez toho piercing ve rtu.
Tom odešel a já si položila kufřík s věcma.N - Pomůžeš mi?
L - Jasně. Řekni co mám udělat.
N - Jak je tady ta pohovka tak jsem k ní nějakou židli a najdi..nějakej menší stoleček nebo něco kam můžu dát ty věci.Laura na mě kývla hlavou, a vrhla se na to. Já otevřela kufřík a vyndala jsem nejdřív strojek..mám bezdrátový takže je to mnohem lepší.
Baterky byla 100% nabitá, tak jsem se nemusela bát že by třeba neměla pak energii. Laura mi k pohovce přinesla nějaký stoleček co tu byl..nebyl moc vysoký ale ani moc malí. Byl perfektní. Utřela jsem ho dezinfekci a dala na něj speciální papírovou utěrku. Poté jsem tam dala kelímek s vazelínou, kalíšek který jsem naplnila černou barvou. Poté papírové utěrky a speciální mýdlo a nakonec jehla...skoro vše bylo ready.Omlouvám se že minulí týden nic nevyšlo ale připravovala jsem se do Berlína. A měla jsem odpolední 😂 a stále platí to kdo bude se chtít přidat do ig skupiny kde jsou všechny informace. Tak mi napište váš ig a přidám vás tam.
ČTEŠ
Kaulitz's monsoon
RomancePříběh je o dvou kamarádkách co žijí v Česku a pojedou spolu do Lipska na Koncert Tokio Hotelu kde mají V.I.P. Vstup, za zvláštních okolností se seznámí s dvojčaty Tomem a Billem. Kde je dělí věkoví rozdíl 14 a 15 let a že žijí v jiných státech...ja...