Niny pohled
20:30
Jsem s Laurou v obýváku...snažím se jí zvednout náladu. A celkem se mi daří, obě máme na tváři vyživující masky na tváři, v ruce sklenku vína a puštěnou komedii. Ale stejně si myslím že jí spíš zvedlo náladu to že dvojčata přijedou za týden.N - Najdeš si někoho lepšího.
L -Tož tak žárlivého chlapa už nenajdu..Řekla s jemným úsměvem a následně se napila sklenky vína.
N - Hele buď chvilku sama..je to nejlepší věc na světě.
L - To že jsi narazila na vysloveně na idioty...kteří vysloveně ti dělali falšné naděje a tahali za nos. Neznamená že láska je špatná.
N - Hm a ty už opilá.Laura se začala smát a já taky...tyhle její "moudré" řeči tvrdí když je opilá. Láska...je pro mně mrtvá. Neznám pocit být doopravdy milovaná. Ani jsem nikdy nemilovala..jen jsem se zamilovala.
L - Ale tak ty a Tom jste se k sobě měli, co bys dělala kdyby ti řekl že tě miluje.
V jejím hlase byla jasná moravčina...pro mně jako Plzeňačku to znělo vtipně..aj ta věta co řekla. Tak jsem se začala smát...Tom mě jen políbil když byl opilí...to že si píšeme nic neznamená. Nemůžu za každou věcí hned si říct že ke mně něco cítí.
N - Lauro...je to slavnej kytarista...a já? Já jsem obyčejná taterka. On si může vybrat koho chce, proč by si vybral mně?
L - Tak když tě políbil? A navíc jste si dost sedli vy dva.
N - Byl opilí..jak teď ty.Laura protočila očima a začala se smát a já taky.
Jsem ráda že už není s tím idiotem..fakt jsem ho nenáviděla. Ale tohle prostě přehnal...mlátit holku. Jo jsem toho názoru když tě holka napadá a ty jí 3x řekneš nech mně být tak si tu facku zaslouží. Ale tady to bylo jiné..Ještě asi tak dvě hodiny jsme pili, jedli čokoládu a koukali na filmy. A pak jsme se obě rozhodli jít spát byli jsme obě nějak unavené.
Vypli jsme televizi uklidili skleničky a obě se vydali do svých pokojů.
Hned jak jsem padla do postele tak mi během pár minut povedlo usnout...—-skipi time týden—
Jsem ve svém salónku, a mám už zavřeno. Jen uklidím stoleček trochu zametu a jedu domů..psala jsem si s Tomem, a prej nastali nějaké komplikace a neví kdy přijedou. Což mě mrzí.
Byla jsem zády k hlavním dveřím utírala jsem stoleček a poslouchala hudbu. Uslyšela jsem jak se otevřeli dveře. Ani jsem se neotočila a rovnou jsem promluvila na tu osobu.
N - Je zavřeno, na tetování nebo piercing se musíte objednat skrze Instagram nebo Facebook. Nebo sem přijít když je otevřeno, prosím odejděte děkuju.
T- ich verstehe dich überhaupt nicht
Když jsem uslyšela ten známí německý hlas tak jsem tomu nemohla uvěřit. Otočila jsem se a viděla jsem tam stát Toma s úsměvem na tváři.
A hned na to se zas otevřeli dveře a přišel dovnitř Bill.
Hned jsem k nim šla a oba je obejmula a hned jsem začala mluvit německy.N - Ahoj..co tu děláte? Však jste měli přijéct dýl.
B - Chtěli jsme udělat menší překvápko.Bill mě hned obejmul a já jeho taky jen jsem musela jako vždy na špičky. Pak jsme obejmula Toma...hned jak jsem ucítila jeho vůni tak se mi vybavili pocity když jsem ho viděla poprvé. Tom mně silně obejmul a trošku k sobě přitáhl víc.
Poté jsme rozpustili naše objetí.T - Rád tě vidím.
N - i já vás...Laura bude mít neskutečnou radost že tu jste.
B - A kde je?
N - v práci, má odpolední takže doma bude nějak po 10 hodině.
B - A zítra jde do práce?
N - Ne, zejtra má volno.
T - A ty? Máš zítra klienty?
N - Počkej musím se kouknout.Šla jsem jakoby ke stolu co tu mám..vypadá podobně když přijdete na recepci v hotelu. Vyndala jsem ze šuplíku diář..měla jsem jen dva piercing a pak nic. A ty mám dopoledne takže pak zavřu a mám čas.
N - Od 12:30 budu moc.
Zavřela jsem diář a podívala se na ně, Tom a Bill ke mě šli.
T - Tak v 14:00 přijeď před náš hotel, a teď by jsme mohli k tobě ne?
N - Jo můžeme...Usmála jsem na ně...rychle jsem doklidila salonek. Vzala si věci vyšla ze studia s klukama zamkla. A podívala se na ně.
N - Vy jste tu autem nebo jedete se mnou?
B - Tak pokud můžem jéct s tebou tak klidně s tebou.
N - Dobře tak jdeme.Šli jsme k mému 1.4. Golfiku. Odemkla jsem a nastoupila do auta k místu řidiči a a vedle mě si sedl Tom a vzádu Bill. Nastartovala jsem auto a vyjela z parkoviště a mířila domů.
ČTEŠ
Kaulitz's monsoon
RomancePříběh je o dvou kamarádkách co žijí v Česku a pojedou spolu do Lipska na Koncert Tokio Hotelu kde mají V.I.P. Vstup, za zvláštních okolností se seznámí s dvojčaty Tomem a Billem. Kde je dělí věkoví rozdíl 14 a 15 let a že žijí v jiných státech...ja...