5

49 6 0
                                    

—-Ve snu Lauri—-
Křik jsem slyšela...slyšela jsem křik Jirky. Jak na mně křičí. A Já jsem zavřená v nějaké koupelně...vůbec nevím kde jsem. Sedím u dveří s koleny u sebe a se slzami v očích.

J - To mi nemůžeš udělat!! Ty svině co si myslíš jako?! On je pro tebe větší chlap než já!? KURVO!!
L - VYPADNI!!

Bála jsem se...byl jako psychopat..jen jsem se modlila aby někdo přišel.
Po dlouhém čekáním co mi přišlo jako nekonečné...jako věčnost. Jsem uslyšela že se otevřeli dveře. ..začali křičet německy. Byli to dva muži...jeden z nich vyhodil Jirku..a já otevřela dveře od koupelny..podívala jsem se na osobu co stála u dveře...byl vysoký..dlouhé blonďaté vlasy...a tmavě hnědé oči...pak mně silné potetované paže obejmuli...Bill?

—-mimo sen—-
Probudil mně budík...co to byl za sen? Mělo to něco znamenat? Proč tam byl Bill proč tam byl Jirka?

N - Vypneš ten budík? Nebo budeš čumět do zdi ?

Řekla rozespala Nin, její slova mě probudili z "tranzu" vypla jsem budík a obě jsme stali.

N - Jdu si dát první sprchu...uděláš snídani?
L - Vajíčka by mohli být?
N - Tvá božská vajíčka? Jak bych mohla odmítnout?

Usmála jsem se na Ninu která mi úsměv oplatila a vydala se do koupelny a já do menší kuchyňky.

Tomův pohled

Bože..jak já ty rána nesnáším, je 6:05 ráno...probudil jsem se v mém hotelovém pokoji. Vypl jsem budík a stal z postele. Šel jsem rovnou do koupelny kde jsem si opláchl obličej vodou a vyčistil zuby.
Přemýšlel jsem nad dnešním koncertem...nad lidma co si koupili v.i.p. Lístek. Budou tam nějaký normální holky? Nebo ujetý holky co jsou námi posedlé? Jsem rád za naše fanoušky nebýt nich tak nejsme kde jsme teď. Ale doufám že by tam mohla být dívka co by měla zlaté srdce..dobrou duši jak se říká. Potkám jí někdy?

Když jsem se vyčistil zuby šel jsem si obléknout černé tepláky a obyčejné tričko. Většinou spím jen v boxerkách je to pohodlnější.
Vzal jsem si klíče od pokoje a šel jsem dolů do jídelny na snídani kde by měli být kluci.
Když jsem šel k výtahu tak se ke mně přidal Gustav.

Gu - Dobré ráno.
T - Brý ráno.
Gu - Jak ses vyspal?
T - Jo šlo to jsem zvědavej na dnešek.
Gu - Tak je to další koncert, víš kolik jich máme za sebou ?

Ušklíbl jsem se a protočil oči, s Gustavem jsme šli do výtahu.
A Gustav zmáčkl přízemí a jeli jsme dolů.

Gu - Spíš jsem zvědavej na ty lidi co si koupili ty v.i.p. Lístky. Zas ty jejich dárky..občas ty jejich dárky byli fakt zajímavé.
T - Jo některé fakt byli něco extra, něco mám doma.
Gu - Já taky.

Přijeli jsme k přízemí a šli jsme spolu na snídani. Když jsme přišli do jídelny kde už byl Bill a Georg.
S Gustavem jsme si vzali kafe a pečivo s máslem a s šunkou.
Sedli jsme si ke klukům a začali jíst.

B - Doufám že jste se všichni pořádně vyspali aby jsme dneska předvedli co nejlépe umíme.
Ge - Jak koukám na všechny tak jsme se vyspali dobře..ale ty si nezvykle po ránu akční.

Georg měl pravdu Bill není zrovna ranní práče.

B - Cítím v kostech že tuten koncert bude výjimečný a ne že hrajeme v Lipsku. Ale že se něco stane.

Billovo slova mně zaskočila ale nedal jsem to znát. Vždy když měl takové tušení tak se opravdu něco stalo a vždy to dopadlo dobře..mohu dát ruku do ohně za to že se Bill nikdy v tomhle tom nespletl.

Gu - No měli by jsme to sníst rychle protože zachvilku pojedeme. Musíme trénovat a v 15:45 přijdou ti lidi co si koupili ty v.i.p. Lístky.

Gustav měl pravdu, jo máme dost času ale než si všichni osprchujeme, zabalíme a přichystáme + než se Bill připraví tak nám to nějakej čas zabere.
Proto jsme všichni rychle do sebe hodili naší snídani a kafe a šli do svých pokojů.
Když jsem šel do svého pokoje první věc co udělám je sprcha. Ta mně lépe probere.

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat