7

42 5 0
                                    

Tomův pohled
B- kluci jste připravený na ty fanoušky?

S klukama jsme kývli hlavou že ano. Bill ještě nebyl oblečen do oblečení na koncert ale zas byl výrazný.

 Bill ještě nebyl oblečen do oblečení na koncert ale zas byl výrazný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Opustili jsme šatnu a šli jsme do místnosti kde byli naši fanoušci.
Když jsme vešli do místnosti tak místnost byla plná převážně holek..což není novinka. Byli tu různého věku.

Sedli jsme si na židle a pozdravili jsme je.
První co nás čeká je s nima si popovídat a dostat od nich ty dárky.

Já a Georg jsme se očima rozhlíželi po místnosti a pozorovali jsme všechny holky. Když jsme byli mladší tak jsme pak říkali která z nich je podle nás nejhezčí.
Zaujala mně jedna dívka..vypadala mladě..velké modrošedé oči...měla černé a bílé dredy...měla piercing v obočí na levé straně..a ve rtu v pravé straně měla spider bite jak jsem měl dříve já...byla trošku dál tak jsem viděl jen obličej.
Zodpověděli jsme různé otázky..u některých jsme se opravdu s klukama zamysleli. A některé byli stupidní.
Teď byl čas na jejich dárky.
Dostali jsme různé balíčky a obrázky..pak byl na řadě ten velký..

B -No tak to je opravdu velký...od koho to je?

N - Ode mně...

Ozvala se ta holka s dredama..byl slyšet její přízvuk..hned jsem věděl že to bude ta jedna Česka.

B - A co to je?
N - Se podívej..ale je k tomu ještě jeden dárek ale ten je od kamarádky.
L - Ode mně.

Vedle ní seděla holčina s krátkýma blond vlasy a se sepnutem v nose a medůzou ( piercingy) měla modré oči s nádechem zelené a měla roztáhlé uši.
Všiml jsem si že Bill trošku vykulil oči když viděl tu její kamarádku..asi se mu zalíbila.

L - Napadlo nás že by jsme vám dali dárky z našich krajů..jsme obě z Česka..já jsem Moravanka a ona je Plzeňačka.

Gustav se podíval na mně s pobaveným úsměvem.

B - No tak se podíváme.

S klukama jsme se zvedli ze židlí a začali jsme trhat balící papíry...když jsme strhli papír tak jsme si všimli že to jsou lahváče...Plzně..s klukama jsme se na sebe a začali jsme se smát.

Ge - S tímhle jste se táhli až z Česka?
L - No kdyby jsme jeli vlakem nebo busem tak by to bylo hrozné. Ale když jsme jeli autem tak to bylo lepší.

Její český přízvuk byl roztomilej..pak Gustav vzal druhou tašku co byla od nich. A vyndal tu flašku a podal jí Billovi.

B -Slivovice? Co to je?
L - To je z Moravy a je domácí, u nás se to pije na zábavách a tak.
B - Tak jí ochutnáme ne? Holky pojďte k nám.

Holky se na sebe podívali s překvapeným výrazem a zvedli se..ostatní lidi začali tleskat. Obě byli malinkaté..tak 160-164cm měli obě.
Ta s dredama měla celé potetované ruce a tetování na hrudi..Wow..a její kamarádka byla taky potetovaná ale ne tolik.
Jedna paní co tu pracuje jako "obsluha" nám podala plastové panáky.

Gu - Jak se jmenujete?
L - Já jsem Laura Bendová.
N - Já Nina Wolfová.

S holkama jsme si podali ruce..když jsem si podal ruku s Ninou tak mně překvapil její pevný stisk. Koukali jsme si do očí...mohl jsem se ztratit v jejích očí..

Bill otevřel tu flašku a všem nám nalil..čichl jsem si k tomu s Gustavem...kurva to je jak silný?!

Nakonec jsme si všichni ťukli.
N,L- na zdraví!

Řekli holky česky a dali si pusu..asi jejich zvyk..s klukama jsme to do sebe hned kopli a rychle..mysleli jsme si že to bude něco jako Vodka...no to nebylo..chutnalo to dobře..ale je to strašně silný! Šíleně to škrábalo v krku.
Holky se nám to začali smát jak..nedivím se jim.

L - Takhle se to nepije..
Ge - Tak jak.
N - Nesmí se to do sebe kopnout jako vodka..musí se k tomu přivonět vydechnout a pak to vypít.

Holky nám to předvedli..a bylo oproti nám...to s nima nic neudělalo...no tuto vypijeme s nima dneska...

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat