17

37 3 1
                                    

19:45. Jsme v Baru a docela se tu všichni bavíme. Teprve jsme začali všichni pít, každý na svůj rozjezd vybral jinou variantu.
Moje varianta byla láhev Plzně...nikdy jsem ale 100kč nedávala za láhev Plzně. Tady v Německu mají dražší pivo o dost.
Tom si dal také pivo ale německé, Laura zas sklenku červeného vína a Bill měl také víno ale bílé a suché.
Všichni jsme vyprávěli své historky, zážitky. A podobně.
Ke dvojčatům jsme se nechovali jako k nějakým hvězdám. Ale jako k obyčejným lidem, a bylo na nich znát že si toho váží.
Když jsme dopili všichni své pití tak jsme si objednali drinky.

Já si objednala Sex on the beach a Laura modrou lagunu. Bill Lemon drop a Tom whiskey sour cocktail.
Když nám barman přinesl drinky všichni jsme si vzali své drinky a ťukli jsme si a napili se.

Chuť vodky s pomerančovým džusem broskvový likér a brusinkoví džus mi v jazyku udělala ovocnou bombu. Jak mi příjemná chuť toho drinku mi stéká po krku až do žaludku.
Položila jsem sklenici na stůl a dál jsme se bavili a dál pili...po 3 drinku jsem pociťovala na sobě lehký nával alkoholu.
A to nebyla jediná věc co jsem cítila...na svém stehně jsem ucítila Tomovo ruku jak mě jemně drží a palcem hladí skrze džíny.
Cítila jsem na své ruce husí kůži a jak mi chloupky na rukou jemně stáli.

L - Půjdu si zakouřit..jde někdo se mnou?
B,T - Jdem taky.
N - Já si jen odskočím na záchod a počkám tady na vás.

Laura se na mě usmála a zvedla se od stolu a do ruky si vzala kabelku a Bill šel hned za ní a Tom pustil mé stehno zvedl a jemně se na mě usmál a šel za nima. Cítila jsem jak se mi zrychlil tep...zvedla jsem se a šla na záchod.

Když jsem vešla na záchod rychle jsem obsadila první kabinku..dělá to Tom z opilosti? Proč si Tak rozumíme? Proč ho začínám mít ráda? Když vím že ho pak už neuvidím?

Tolik otázek a žádné odpovědi....když jsem se uklidnila tak jsem opustila kabinku a šla k umyvadlu si umýt ruce. Když jsem opustila záchody..tak mě jedna silná ruka chytla za zápěstí a rychle chytla i za druhé a přitiskl mě ke zdi.
Chtěla jsem se hned bránit ale došlo mi kdo to je...Tom.
Který měl na tváři svůj úšklebek, byl o hlavu a půl vyšší než já. Jeho silné ruce se z mých zápěstí přesunuli na můj pas. Moje srdce bilo rychleji.
Chtěla jsem promluvit ale nevím jestli s alkoholem v krvi, nervozitou složím německou větu bez chyby.
Jen jsem viděla jak se Tomovo tělo víc ke mě přiblížilo.

T - Neboj se...nic ti špatného neudělám.

Řekl hrubým hlasem a potichu, najednou jakoby mé ruce neposlouchali mojí hlavu a dělali si co si chtěli.
Mé ruce se přesunuli na Tomovo ramena.a drželi je. Mé oči tikali po jeho tváři.
Jeho obličej se víc ke mně přiblížil..až se naše čela opírali o sebe. Cítila jsem na své tváři jeho vlasy jak mě lochtali.
Tomovo oči sledovali můj obličej a mé rty...mé oči udělali to samé...jeho teplý dech jsem cítila na své tváři.
Tom znova přibližoval svůj obličej k mému..když se naše nosy dotýkali zavřela jsem oči...naše ticho prolomil Tomův hlas.

T - Mohu?
N- Ano.

Oba jsme šeptali...ale v našem hlase byla i tak slyšet netrpělivost.

Mé rty ucítila Tomovo rty...na tváři mě lochtali jeho vousy. Jak jeho rty mě jemně líbají a já polibek oplácím. Jeho rty chutnali tak sladce...a byli jemné.
Jeho ruce se z mého pasu přesunuli na mé boky.
Mé ruce byli položené na jeho krku..náš polibek jsme prohlubovali.
Když jsem se museli nadechnout tak jsme přerušili náš polibek a dívali se na sebe.

Co se to stalo?...

Připomínám že na ig je skupina kde píšu info ohledně příběhu, a jaké budou třeba další. Nebo proč třeba tuten týden nevydám atd. Kdo by měl zájem tak napište mi váš ig a já vás tam přidám 🫶🏻

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat