25

13 2 0
                                    

Billův pohled

T - půjde se to nahlásit na Policii
L - Tome to nemá smysl...Policie to nevyřeší

S Tomem jsme stáli před gaučem kde holky seděli. Nina měla omotanou ruku kolem Laury ramene.

T - Jak jako nevyřeší? Však tě chtěl napadnout.
L - Náš systém funguje na hovno...dají mu max pokutu nebo podmínku. Tady za znásilnění dostaneš podmínku...málo kdy jde člověk za to do vězení...a je jedno jestli znásilnil ženu, chlapce nebo dítě a kolikrát.

S Tomem jsme se jen na sebe podívali...byli jsme v šoku jak to tu funguje. Policie by to měla řešit...mají chránit a bránit ne?

T - A co když to udělá znova?
N - Neudělá...ví že to nenechám jen tak...Jirka zná moc dobře mé kamarády...a těch se bojí...když jim řeknu co udělal tak mu udělají peklo...

Z Niní slov jsem byl překvapen. I Tom byl. Kdyby se tohle stalo nám hned by jsme to řešili...ale tady je rozdíl že já a Tom jsme celebrity...holky jsou prosté holky a to se jim jen tak neděje.
A ony se tím vypořádají jinak...šel jsem si sednout vedle Laury na gauč. Měla sklopenou hlavu a své čelo si opírala o své ruce.
Podíval jsem se na Ninu a Toma.

B - Můžete prosím na moment jít pryč? Chtěl bych být s Laurou sám...prosím.

Nina dala Lauře jemný a krátký polibek do vlasů a zvedla se z gauče a společně s Tomem odešli z pokoje. Já vzal Laury ruce do svých rukou. Jak jsem to udělal tak se na mě podívala, její modrozelená oči byli celé od slz. Jemný a konejšivým hlasem jsem promluvil.

B - Hej...jsem tu s tebou...a nedovolím aby se ti něco stalo...vím...že se teď bojíš. Ale to je normální. Vím čím si procházíš...a možná ti jedna věc zvedne náladu...
L - A co?
B - Pojedete s náma do L.A.

Niny pohled
S Tomem jsme šli do baru co byl v hotelu, Lauru s Billem jsme nechali o samotě. Pořád jsem myslela na to jak na to vše přišel Jirka...bylo to vše psycho...

T - Hej? Vnímáš mě?

Z myšlení mě probudil Tom. Podívala jsem se na něj a jeho hnědé oči byli upřené na mě.

N - Promiň...trochu jsem se ztratila v myšlenkách.

Jemně jsem se usmála na Toma a Tom mi oplatil úsměv. Sedli jsme si do jednoho boxu a čekali. Seděla jsem přímá vedle Toma, Tom ovinul svojí paži kolem mého ramene.

T - Kdy že máš narozeniny?
N - V za měsíc přibližně...
T - A víš jak to budeš slavit? 20 ti je jednou.
N - Asi nijak...nebudu mít na to asi čas.

Tom nadzvedl obočí a díval se na mě, těma svýma nádhernýma hnědýma očima.

T - No víš asi ti řeknu předem že své narozeniny budeš slavit ale ne tady.

Tomovo rty se pokřivili do úšklebku. Nechápala jsem jak to myslí...

N - Moc tě nechápu..
T - S Billem jsme vám to chtěli říct jindy a za jiné situace...ale jak znám svého bratra tak ten to teď Lauře řekl. Pojedete s náma do L.A. Kde obě oslavíte své narozeniny...a především ty tvoje.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: a day ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat