Lauri pohled
S Ninou jsme si vybalili naše věci, Nina mi přijde nějaká divná..nebo spíš zamýšlená. Od té doby co jsem jí probudila. By mě zajímalo co se jí zdálo.L - Hele Nin..co se ti zdálo? A mluv pravdu, jsi od té doby nějaká zamyšlená...nebo se tak většinou tváříš když tě něco trápí.
N - Nic mě netrápí..jen jsem unavená nic víc v tom nehledej.Řekla to dost podrážděně, tak jí fakt nechám. Vždy když má tu svojí náladu tak je fakt nepříjemná na každého. Vždy je jí nejlepší prostě nechat a nevšímat si jí.
Jen jsem protočila očima a vzala si svoje cigarety a šla na balkon.
Když jsem vyšla na balkon tak jsem pocítila studený vánek. Už se celkem ochladilo, tak jsem se rychle otočila na patě a šla si pro mikinu. Vzala jsem si nějakou random mikinu a zas se vrátila na balkon. Sedla jsem si na židli co tu byla, vyndala si jednu cigaretu z krabičky a strčila si jí do úst. Pak jsem si vzala zapalovač a zapálila si tu cigaretu,hned jak jsem si zapálila jsem ten nikotinovou chuť natáhla do svých úst a následně do plic...poté jsem ten dým vydechla ze svých plic a následně z úst.
Přemýšlela jsem nad Jirkou..nad našim vztahem...Nina mi furt říká že to je toxic člověk.
Má pravdu, poslední dobou to není ono. To že byl od začátku malinko žárlivej, ale teď je to horší. Víc se hádáme, kvůli blbosti. Když jdu ven s Ninou tak většinou jdou s námi její kamarádi. A Nina třeba dá společnou fotku na story a Jirka jí sleduje. A pak je problém, už mě to nebaví.
Nebaví mně se přetvařovat před Nin...je to moje nejlepší kamarádka. A neměla bych se přetvařovat .. ukazovat svůj fake smile.
Dokouřila jsem cigaretu a šla jsem zas dovnitř, zavřela jsem balkon a šla jsem uklidit mikinu. Nina ležela na posteli s tabletem v ruce a měla tu digitální tužku nebo co to je.L - Kreslíš si pro sebe ? Nebo děláš nový návrh na kérku?
N - To druhé.Už byla v klidu, bo mi odpověděla v klidu. Sedla jsem si vedle ní a koukala jsem co malovala. Kreslila čínského draka v plamenech, její malování jsem vždy obdivovala.
Já neumím malovat jak ona, tohle je umění podle mně už.L - Pro koho to je?
N - Pro jednu holku...promiň jak jsem vystartovala...znáš ty moje nálady.
L - V pohodě znám tě.Usmála jsem se na ní a své ruce jsem omotala okolo ramen a obejmula jí. A ona moje objetí oplatila.
Koukala jsem na to jak maluje.N - Chceš zítra pít? Že klidně budu řídit.
L - Pokud ti to nebude vadit.
N - Strašně mi to rve srdce když jsem ti to nabídla..že budeš chlastat.Protočila očima a ušklíbla se na mně a já se začala smát a ona taky.
N - Jen se neožer jako prase, Znáš se.
L - Hele nedělej ze mně alkoholika.
N - To netvrdím ale známe svoje lidi. Ty když chytneš slinu tak piješ dokud je co.To Nina nevydržela a vybuchla smíchy. No já to taky nevydržela a začala jsem se též smát, když jsme se uklidnili tak jsme se na sebe koukli.
L - Asi už půjdem spát ne? Aby jsme stali brzo.
N - Jo to by jsme měli, tak jdu první do koupelny se odlíčit a převléknu se. Mejt se budu zejtra ráno dneska na to kašlu.
L - Jsme dvě.Nina se zvedla z postele a vzala si pyžama a čisté spodní prádlo a šla do koupelny. Já už byla odlíčená a měla jsem vyčištěné zuby tak jsem se převlékla do pyžama což bylo staré tričko a kraťasy. Hned jak jsem se převlékla tak jsem si lehla do postele a nastavila jsem budík. Mezitím přišla Nina a lehla si do postele vedle mně.
N - Dobrou.
L - Dobrou.
ČTEŠ
Kaulitz's monsoon
RomancePříběh je o dvou kamarádkách co žijí v Česku a pojedou spolu do Lipska na Koncert Tokio Hotelu kde mají V.I.P. Vstup, za zvláštních okolností se seznámí s dvojčaty Tomem a Billem. Kde je dělí věkoví rozdíl 14 a 15 let a že žijí v jiných státech...ja...