8

44 8 0
                                    

Niny pohled
Ta slivovice zahřála celé mé tělo..trošku jsme se oklepali s Laurou. A podívali se na sebe a pak na kluky. Ty na nás koukali s údivem.

Gu - To to s vámi nic neudělalo?
L - Musíš to umět pít

Kluci se začali smát a my taky..celkem dost jsem se styděla. Jsem velkej Introvert ale cítila jsem na sobě Tomovo oči které mně celou prohlíželi..

Ge - Kolik vám je?
L - Mně je 20 ale ke konci Května mi bude 21. A Nině je 19 ale v červnu jí bude 20.

Kluci se na nás usmívali a my jim úsměv oplatili.

B - No můžete se jít sednout ale po koncertu si dáte s námi dalšího panáka té....
L - Slivovice.
B - Ano.

Bill se zazubil na Lauru a ona se začala jemně červenat.
Šli jsme si sednout na svá místa a dál se pokračovalo otevírání těch dárku.
Když to bylo hotové tak bylo na řadu focení s nima.
S Laurou jsme byli ke konci tak jsme chvilku čekali.
Když jsme byli na řadě tak jsme se zeptali jestli jednu fotku můžem mít společnou. Že by jsme tam byli obě a pak každá sama.
Kluci řekli že klidně.
Nejdříve jsme se fotili spolu, na levé straně vedle mně byl Georg který mně chytl okolo pasu..předem se mně zeptal jestli to nevadí a já řekla že ne. Na pravé straně vedle mně byla Laura a vedle ní byl Gustav.
Vyfotili jsme se a pak se s nima fotila Laura. Vedle ní byl Bill který jí chytl za pas a mírně přitáhl k sobě. A pak vedle ní byl Georg.
Když se vyfotili tak se ze všema obejmula..ale u Toma a hlavně u Billa musela jít na špičky.
Pak jsem byla na řadě já, vedle mně stál Tom který si mně také chytl za pas..ale pak dal pomalinku svojí ruku na můj bok a přitáhl k sobě..v tu chvíli se moje srdce skoro zastavilo. Pak vedle mně byl Bill který mě držel okolo ramene.
Když nás vyfotili tak jsme se ze všema obejmula ale jako Laura jsem měla problém u Billa a Toma..prostě žirafy.
Po focení byl čas menšího trénování, upřímně jsem si to užila..ta atmosféra..víc a víc jsem se těšila na ten koncert. Občas jsem si všimla že Tom na mně kouká....ne to se mi muselo zdát.
Když skončili s tréninkem tak byl čas aby se převlíkli na koncer a my jsme šli na svá speciální místa.
Kluci se šli převléknout a do arény byli už pouštěný ostatní lidé co si koupili své lístky.
Chvilku jsme čekali..ale pak kluci šli na podium..všichni jsme začali křičet..Bill měl svůj úžasnej "kostým" nevím jak to říct.

Bill měl svůj úžasnej "kostým" nevím jak to říct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Tom měl na sobě černé tričko a volné kalhoty..a jeho vlasy byli rozpuštěné. Gustav měl šedé tílko a šortky, a Georg měl černé trošku a černé kalhoty.

B - JSTE PŘIPRAVENÝ NA NEJLEPŠÍ KONCERT LIPSKO?!

je úplně něco jiného slyšet Billa mluvit anglinci..ale když mluvil německy...tak je to jiné..vlastně u všech.
Jak celá aréna křičela tak začali hrát..první písničku za hráli byla ,,Bad Love,,. Tu mám opravdu fakt ráda!! S Laurou jsme na ní zpívali, ta atmosféra...ten pocit..to se nedá popsat slovy! Bylo to něco neskutečného!
Když už hráli poslední písničky tak k nám šel Bill..chytl Lauru za ruku a vedl jí..ale Laura automaticky chytla mě za ruku...v tu chvíli jsem jí chtěla zabít..stála jsem na podium před plnou arénou...no to mně poser!

Když se Bill podíval na Lauru a viděl mně tak trošku vykulil oči a začal se smát.

B - Holky chtěl bych se zeptat jaká je vaše oblíbená písnička kterou by jsme měli zahrát.
L - Hmm..tak u mně to bude Dogs Unleashed.

Bill se podíval na mně a čekal na mojí odpověď..já jich mám ráda snad všechny ale..jakou nejraději?

N - Tak to bude těžké...ale asi..1000 Meere.

B - Dobře máte jí mít!

Jako první co začali hrát byla Dogs Unleashed. Bill šel k Lauře celkem blízko a zpívali přímo jakoby pro ní. Já vzala mobil a všechno jsem to natáčela..ale zas jsem si všimla že Tom mně pozoruje..a usmívá se na mně.
Když dohráli tak začali hrát 1000 Meere, to najednou šel Bill ke mně a tentokrát spíval pro mně..přiznám se že jsem se červenala...

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat