Niny pohled
Laura šla místo mně do koupelny a já se šla najíst. V kuchyni byla cítit vůni těch jejich skvělých vajíček. Byli krásně teplé a prostě božsky voněli.N - Máš to výborné!
L - Já vím!Rychle jsem snědla snídani a šla jsem se převléknout do oblečení co jsem si připravila
( kromě té kabelky a těch brýlí)
Oblékla jsem si to na sebe a hned jsem se šla líčit..na líčení jsem nikdy moc nebyl. Vždy jsem si jen nalepila řasy udělala obočí a čus. Ale dneska udělám změnu. Vyndala jsem svojí kosmetickou tašku a vyndali si všechny věci a začala jsem páchat své dílo. Byla jsem pečlivá na každou drobnost..po nějaké době jsem to měla hotové a byla jsem spokojená na 100%
L - Wow sluší ti to..a povedlo si to.Stála za mnou Laura která si zrovna oblíkla svůj fit a ŠL se také líčit.
N - Díky už jen si upravím ty dredy a jsem ready.
Laura se na mně usmála a šla ke své kosmetické tašce kterou si dala na stůl a začala se líčit. A pro mně přišla ta horší část upravit si dredy tak aby to bylo hezké ale minimálně náročné.
Šla jsem do koupelny kde bylo velké zrcadlo, když jsem vešla do koupelny byla tu pořád cítit vlhkost. Tak jsem nechala otevřené dveře do koupelny. Stála jsem před zrcadlem a vzala si gumičku a začala jsem si s tím prát..zabralo mi to asi 10 minut...tolik síly jsem do tutoho nikdy nedala.
Takovou radost jsem z toho měla..podívala jsem se na hodiny kolik je 12:05..máme cirka ještě 3 hodiny.
Vyšla jsem z koupelny a podívala jsem se na Lauru..její krátké blond vlasy byli krásně upravené..měla je jemně přehozené do patky.
Její líčení a fit byl opravdu krásný.(Bez těch brýlí)
N- Wow jsi krásná..
L - Ty taky.
N - Ani nevíš jak se těším!
L - Já taky!Obě jsme se na sebe culili jak malé dědí co se těší až půjdu na pouť.
—skipe time—
S Laurou jsme už přijeli do té arény, čekala jsem že tu bude víc lidí s v.i.p. Lístkem. Ochranka nám ukázala kam máme dát dárky pro pro kapelu. Já s Laurou jsme měli pro ně největší dárek..já pro ně měla basu Plzně kterou jsem ještě zabalila do balícího papíru a Laura měla pro ně domácí pálenou Moravskou slivovici..snad je tím nezabije.
Poté nás zavedli do jedné místnosti kde jsme měli na ně čekat. Nečekaně jsme tu byli jediné Češky. Připadali jsme si trošku divně, a když jsme si spolu povídali česky tak na nás občas lidi civěli.Tomův pohled
Ge - Hej chlapy půjde se mnou někdo se kouknout na ty dárky?
T - Já rozhodně jdu.
B - Já nemůžu musím se upravit.
Gu - Já se na to kouknu pak.Jako jediný jsem se zvedl a s Georgem jsme spolu šli. Šli jsme jinudy aby nás neviděli lidi. Když jsme přišli k těm dárkům tak mně tam s Georgem zaujal jeden hodně velkej dárek co byl zabalenej.
Ge - Co to je?
T - Myslíš že to vím?Šli jsme k tomu a Georg to opatrně zvedl..jak to zvedl tak ten dárek vydal cinkavej zvuk..jako lahví. Když jsme oba slyšeli ten zvuk tak jsme se na sebe podívali.
T - Lahváče to snad nejsou?
Ge - Jako zní to tak..ale taky si myslím že to nemůže bejt.Georg opatrně položil ten dárek a pak si všiml nějaké tašky, kde byla nějaká flaška s něčím naplněná.
T - Co to je?
Ge - Nevím...ale je tu napsáno ,,Domácí slivovice,,. Nevím co jsem teď přečetl ale řekl bych že to bude od těch Češek.
T - Kdyžtak se jich zeptáme.Moje zvědavost opravdu rostla, zajímalo mně co to je a zda jsou oba dárky od nich...takhle zvědaví jsem dlouho nebyl.
ČTEŠ
Kaulitz's monsoon
RomancePříběh je o dvou kamarádkách co žijí v Česku a pojedou spolu do Lipska na Koncert Tokio Hotelu kde mají V.I.P. Vstup, za zvláštních okolností se seznámí s dvojčaty Tomem a Billem. Kde je dělí věkoví rozdíl 14 a 15 let a že žijí v jiných státech...ja...