14

34 5 0
                                    

Laura se na mě koukala...čekal jsem na její odpověď. Jen se na mně dívala..upřeně se koukala do mích očí.

L - Já..já...nevím...

Odpověděla smutným tónem..nevydržel jsem to a šel jsem jí obejmout.

Lauřiny pohled
Když jsem nanesla na Niny kůži ten motiv tak jsem šla za Billem chtěla jsem se ho zeptat zda si se mnou dá panáka slivovice..ale začal mi zvonit mobil....Byl to Jirka.

L - Omluv mě.
B - v pohodě

Šla jsem na chodbu..zhluboka jsem se nadechla a vydechla..a zvedla hovor.

L - Ahoj zlato..
J - Můžeš mi vysvětlil tu fotku?

Doufala jsem že nemyslí tu co jsem dala na příběh..

L - Kterou myslíš?
J - Jakou asi..?! Jak jsi tam s těma chlapama..jak tě drží okolo boku ten blonďatej buzerant!

Už na mě vyloženě křičel..tohle si opravdu nenechám líbit!

L - Jsem na koncertě...Jirko nevím proč žárlíš! Nenechám si tebou kazit večer!

Ukončila jsem hovor a zhluboka se nadechla..opřela jsem se o zeď a hlavu jsem dala nahoru...nebrečím kvůli blbostem..ale už to s ním nedávám..proto jsem cítila že mám na krajíčku...ale ucítila jsem na rameni silnou ruku..podívala jsem se kdo to je...Bill..bože teď jsem tak ráda že mi nerozuměl.

B- Stalo se něco?
L - Volal mi přítel...a dělal scénu..že jsem dala fotku s vámi na příběh...je přehnaně žárlivej..občas toho je na mě fakt...ale fakt dost...
B - Důležitá otázka...miluješ ho?

Jak se mě na to zeptal..tak sama jsem nevěděla...pokládala jsem si tu otázku furt dokola...
Podívala jsem se Billovi do očí...

L - Já..já nevím..

V tu chvíli mi bylo do breku..Billovo velké ruce mě obejmuli a drželi pevně. Stuhla jsem.
Ale mé ruce ho také obejmuli...jedna jeho ruka mě hladila po zádech.

B - Vím že láska..je někdy snad ta nejvíc bolestivá, složitá a zamotaná věc...ale dokáže být i krásná...když potkáš tu pravou osobu.

Řekl jemným a klidným hlasem..cítila jsem se v bezpečí...chtěla jsem se mu svěřit..o věci o které neví ani Nina..že mě Jirka...párkrát dal facky..kdyby to zjistila Nina tak ho zabije. Ale..bála jsem se mu to říct. Byl ve mně strach...strach malé holčička co se radši schová pod postel k bubákovi..aby se schovala před opilím tátou co jí chce zmlátit.

B - Němky mám pocit že mi láska není souzená..pokud se s ním trápíš...tak mi slib že se s ním rozejdeš.

Z Billovo slov jsem byla v šoku. Podívala jsem se na Billa a mé oči se mu zadívali do jeho očí.
Jeho tmavé oči...nejkrásnější oči jsem nikdy neviděla.

L - Slibuju..

Řekla jsem potichu...Bill se na mě usmál a pustil mě z jeho objetí.

B - Jdem zpátky.

Podal mi ruku..a já jí přijala tak že jsem oběma rukama jeho ruku objala a šla vedle něho.
Když jsme přišli zpátky do šatny tak zrovna Nima uklízela věci na tetování a Georg a nelíval panáky slivovice.

T - Kde pak jste byli sluníčka?

Řekl Tom se škárlivím tónem..a s úšklebkem na tváři.

L - Na čerství vzduch...a ty jsi už Ninu opíchal?

Poslední slovo jsem řekla česky..protože já miluji dvoujsmysly..Nina jak to slyšela tak dostala záchvat smíchu a já taky...kluci na nás zmateně koukali.

Gu - Co?

Gustav na mala koukal zmateně, my když jsme se uklidnili tak se na něj Nina podívala.

N - Víš čeština je sice těžkej jazyk ale silně úchylnej..

Nějak jsme jim ho vysvětlili a oni se začali smát..když se uklidnili tak Georg přinesl panáky pro mně Billa, Toma,Gustava a pro sebe. Nina nepila protože řídí..

Ge - Pokud dneska neumřeme po tomhle tom..tak už nikdy...tak na zdraví
L.Gu,B,T- Na zdraví

Ťukli jsme si a kluci se snažili vypít tu slivovici jako já..trochu se zlepšili.

—skipe Time—

Bylo na čase se rozloučit...celkem jsme se trochu opili...zítra nás prej Bill s Tomem vyzvedne a někam vezmou.
Šli nás doprovodit k autu a ze všema jsme se rozloučili...když jsem se loučili s Billem..tak mě silně obejmul a na rozloučenou mi jemně políbil obě tváře..
Určitě jsem se červenala až na prdel...
Rozloučili jsme se a my si sedli do auta a Nina nastartovala auta a vyjeli jsme...

N - Tohle vše bylo...
L-Šílené a úžasné?

Kaulitz's monsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat