Laury pohled
B - Nachvilku pojedem k nám na hotel...a pak bych někam zas jel .
N - Jo to by jsme mohli.Já a Tom jsme jen kývli hlavou na souhlas a šli jsme všichni směrem k autu.
Navhvilku jsem se zamyslela při cestě, protože mi furt psal Jirka a prosil a vyhrožoval ať se k němu vrátím. Musela bych být blázen abych to udělala.Po pár minutách jsme došli k autu, Nina si sedla za volant a já vedle ní. A kluci si sedli za nás. Jeli jsme přes starý Plzenec aby jsme se dostali do Plzně.
Po několika minutách jsme přijeli před hotel, Nina zaparkovala. Najednou se mě zmocnil zvláštní pocit. Nevím jak ho popsat slovy.Vystoupili jsme z auta, Nina řekla že si jde jen do jednoho krámu koupit nový kabel na nabíjení mobilu. A já s Tomem a Billem jsme šli do hotelu. Když jsme šli kolem recepce kde nás recepční zastavila že si vezme stranou Toma a Billa. Něco museli vyřešit, tak mě poslali do jejich pokoje. Když jsem šla do pokoje tak jsem...cítila jak někdo za mnou jde. Uklidňovala jsem se že ta osoba má stejnou cestu. Když jsem šla do pokoje a chtěla zavřít dveře tak mezi dveře se zasekla noha.
J - Děláš si prdel?
Jirka...to se mi nechtělo věřit. Chtěla jsem zavřít dveře ale Jirka odstrčil dveře a zavřel je za sebou. A šel směrem ke mně, jeho oči byli plné vzteku. Měla jsem strach, rychle jsem se běžela schovat do koupelny kde jsem za sebou zavřela dveře. Opřela jsem se o zády ke dveřím a seděla. Na zemi s kolenama u sebe a začala jsem se klepat a tekli mi slzy z očí a slyšela jeho křik.
J - To mi nemůžeš udělat! Co jako myslíš!? On je pro tebe větší chlap než já! KURVO!
L - VYPADNI!!Bála jsem se...byl jako psychopat. Klepala jsem se a doufala že někdo přijde. Stále křičel a mlátil do dveří. Po několika minutách jsem slyšela jak se otevřeli jak křičeli dva německé mužské hlasy.
Byli to dvojčata vyvedli ho a já hned otevřela dveře. Před dveřmi stál Bill a já ho hned obejmula...počkat. Tohle se mi zdálo...to se mi zdálo předtím než jsem poznala kluky. Cítila jsem jak mě dvě silné ruce obejmuli. Ale stále jsem nad tím přemýšlela...proč se mi to zdálo?T - kurva...kdo to byl?
Promluvil na mě Tom já se na něj podívala ale stále se držela Billa.
L - To byl můj ex...
Tekli mi slzy z očí a stále jsem se klepala. Bill mi setřel mé slzy z očí a pohladil po tváři.
B - Co tu chtěl?
L - Já nevím...prostě..prostě přišel...a začal se chovat jak blázen.Hlas se mi třásl...nechápala jsem to. Nechápala jsem jak mohl vědět že jsem přijdu? Jak? Náhoda to nemohla být...prostě mě sledoval.
N - Co se stalo?
Přišla Nina do pokoje celá zmatená, až jí to vysvětlím tak bude zuřit. A hnát mě na policii...ale nebude jediná.
T - Byl tady Laury ex...chtěl se dostat za ní do koupelny...něco na ní křičel vůbec jsme mu nerozuměli ale to je asi vedlejší.
N - Co?! Jak mohl vědět že sem příjde? Kurva to je prostě takovej...Nedokončila větu protože jí Tom chytl za rameno a ona se na něj automaticky otočila. Pak se podívala na mě a šla ke mně...a česky na mě mluvila .
N -Pocem zlato.
Bill mě pustil a místo toho mě objala Nina. Silně jsem jí obejmula a ona mě hladila po vlasech. Slzy mi stále stékali z očí po tvářích.
N - Neboj...jsem tady...
Omlouvám se že jsem dlouho nic nevydala ale nebyla jsem na tom zrovna psychicky dobře. Ale už jsem na tom líp ☺️ a pokusím se zas vrátit do starých kolejí.
ČTEŠ
Kaulitz's monsoon
RomancePříběh je o dvou kamarádkách co žijí v Česku a pojedou spolu do Lipska na Koncert Tokio Hotelu kde mají V.I.P. Vstup, za zvláštních okolností se seznámí s dvojčaty Tomem a Billem. Kde je dělí věkoví rozdíl 14 a 15 let a že žijí v jiných státech...ja...