16. BÖLÜM

406 21 25
                                    

Yanıma oturduğunda kkami yi sevmeye başladı.

" Felix çok tatlısın" dedim. Şaşırdı.

" Teşekkürler" dedi kafasını öne eğerek.

Ama ben bana da iltifat etmesini istemiştim. Ama bişey farkettim. Gözleri bedenime bakıyordu. Çekti ama yinede gözleri üstüme kaymaya devam ediyordu.

" Felix artık bedenimi sal. Kaç pozisyon geciriyorsun aklından" söylediğimde gözlerini açıp kafasını hızlıca bana çevirdi.

" N- ne!!!" Dedi şaşkınlıkla.

"Diyorumki bedenim çok etkiliyici degil mi"

" Evet yani hayır dalmışım sadece"dedi

"Hayallere mi" dedim gülerek.

" Ne saçmalıyorsun ya! Ne hayali. "

"Kabul et 10 dan fazla "

" Ne! Ney ondan fazla "

" Pozisyon "dedim kaşımı kaldırarak.

"Ya!!! Hayır ne alaka dediğim gibi bakmiyordum ben sana. " Dedi. Çok utanmisti. Yüzüme bakamıyordu.

" Tamam Felix aynen" diyip geriye çektim.

Yatakda üçümüz birlikde yatiyorduk. Şuan benden husurlusu yokdu.

" Felix bana benimle ilgili bir şey itiraf et" dedim kafasını bana çevirdi.

" Ne gibi"

" Mesela vücudundan gözlerini alamadigini, çok yakışıklı olduğumu, seni becer..." Diyodumki

" Tamam yeter anladım" dedi. Gülmeye başladım

"Dayanamadım değil mi. Bunları böyle söylemem seni azdırdı. " Hızlıca bana bakıp

"Hayır ondan değil durdurmasam daha da sacmaliyacaktin"

"Ha doğruları söylemem ağır geldi" dedim

" Ne! Her neyse ben onları düşünmedim tamam mı sadece yakışıklısin. Bir anlığına bakmış yada gözüm dalmış olabilir" dedi gözlerini kapatıp konuşurken.

Hemen doğrulup önünde bağdaş kurdum. Ellerini tutup " ovv Felix sen az önce itiraf ettin. Benim çok hoşuma gidiyorsun özellikle sinirlenince ve utaninca. Ama sen itiraf ettin, bana açıldın." Diyip sarıldım

" Ney!ya hayır acilmadim. Bir şey demedim bile" dedi oda sarıldı.

" Hadi bir şey daha itiraf et" dedim daha sıkı sarılirken.

" Seni seviyorum hyunjin... Ama arkadaşça "

" Bende seni seviyorum Felix ama arkadaş olarak değil "

"Ha?"

" Yok bişe" dedim sonra çekilip uzandım. Oda tekrardan yattı.

Aklıma konustuklarimiz gelince gülmeye başladım

" Felix sen bana gerçekten yakışıklı olduğumu ve beni sevdiğini söyledin"

" Evet "

"Evet mi. Hala böyle düşünüyorsun yani"

Bişey demedi. Bende bişey demedim. Onu kendime çektim. Kafasını göğsume çekip gözlerimi yumdum.

Felix den

Çıplak göğsune kafamı koymuş yatıyordum. Biz ne saçma şeyler konuşmuştuk. Beni utandirmisti. Ama şuan çok huzurluydum. Bitmesini istemiyordum ama kalkmaliydim.

Şuan çok garip duygular icindeydim. Muhtemelen hasta olduğu içindir diye düşündüm. Uyuyormuydu bilmiyordum ama saçımı kokluyordu. Biraz böyle durup yavasca doğruldum. Uyuyordu ama elimi sikica tuttu. Sandalyeye geçtim. Kafamı yatağa koydum. Hala elimi tutuyordu.

Yavaşça uykuya biraktim kendimi. Ama kafamda durmadan onu düşünüyordum

Hyunjin den

Daha sabah olmamıştı. Güneş ışınları yeni yeni gözüküyordu.
Gece Felix in yanımdan ayrıldığını sanıyordum ama şuan kollarımın arasında kafasını boynuma gömmüş uyuyordu. Bu benim baya hoşuma gitmişti.

En iyi yani dudaklari bana deyiyordu.
Saçlarını kokladım. O çok zarif ve güzel bir çocuktu onu içinde tutmak istiyordum.

Kipirdandigini anlayınca biraz geri çekildim.

Hemen kalktı. " Benim burda ne işim var"

" İnan bende bilmiyorum kendine sorsana kendin geldin"

Kafasını kaşıdı geri yattı. Bu beni çok şaşırtmıştı. Elini göğsüme koydu.

" Devam etsek sorun olmaz. İstediginede eminim" dedi. Gülerek ona sıkıca sarıldım.

"Ama Felix..."

"Hyunjin opsem bişe olur mu"dedi.

"Ne" derken dudaklarını göğsümde hissettim.

"Felix bise oldu" anlamayacak bana baktı.

"Ne! Ne oldu"

"Bişe olur mu demiştin. Oldu. Beni azdırdın ve aşırı hoşuma gitti. Bu yüzden daha fazla istiyorum da "

Güldü sonra tekrar boynuma gömüldü.

Farketmeden tekrar uykuya dalmistim. Bir iki saat sonra uyandığımda okula geç kalmıştık.

Yatakdan kalktım. Saate baktığımda günün yarısının bittiğini gördüm. ( Okul olarak) benim için pek sorun olmazdı ama Felix ders isleyemiyecekti. Üstümü giyindim. Lavoboya geçtim.

Mutfağa geçtim güzel bir kahvaltı hazırladim. Telefonu alıp bugün de kötü hissettigimi gelemiyecegimi söyledim.

Kkami yi salona getirdim. Geldiğimde Felix i gördüm. Uyanmıştı ama endişeli gibiydi.

Kkami koşarak Felix in etrafında dolandı. " Günaydın Felix"

" Günaydın"

"Gel kahvaltı hazırladım"

" Off yemek istemiyorum okula çok geç kaldım iki saat sonra çıkacaklar."

"Ha bugün dersiniz azmis" dedim. En azindan çok fazla dersden geri kalmiyacakdi.

" Evet ama gidemedim. Eve gidip bugünun konularına çalışmam gerek hemen çıkayım hatta"dedi

"Yoo benle kalicaksin. Ben seni calistiririm. Hem bugün işin var unuttunmu. Ha ilk olarak ben çok hastayım" diyip kalbimi tuttum. Belimi bükerek.

"Bilmiyorum zaten seninle kaldım... Aynı yatakta "

" Bunlar ne sorun mu. Saçmalıyorsun. Şuna bak bir gece benle uyudun ve hiç ağrım falan yok iyileştim. Üstelik aşırı enerjigim" diyip zıplayarak yanına gittim. Gülmeye başladı.

" Aslında... Dünki olanlardan dolayı gitmek istiyorum. Kalırsam ya bir daha böyle bişe yaşarsak?" Dedi kafasını yere eğerek.

" Bunlar kötü bişe değil Felix. Kafana takma. " Diyip çekiştirerek masaya oturttum.

Birlikte kahvaltı yapmaya başladık.
" Hyunjin gerçekten çok lezzetli"

" Tabi ne sandın. Her şeyde marifetliyimdir" diyip sırıttım.

" Bu neydi şimdi" dedi yüzünü eksiterek.

Yemeği bitirdikden sonra topladım. Felix de ilaçlarımı hazırlayıp içirdi.

Onunla zamanım çok güzel geçiyordu. Hep yanımda dursun istiyordum. Belkide ona delice aşıktım. Bilmiyorum ama onu çok sevdiğimden eminim
______________________________________

hyunlix FİC Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin