21. BÖLÜM

435 17 12
                                    

Duştan çıktığımda onun dolabından aldığım beyaz bir kıyafet ve siyah eşofmanı giydim. Kanepeye gectim. Kkamiyi sevdim. Hyunjin de aşağı inmişti.

"Ne yemek istersin"dedi.

"Ben bişe yemek istemiyorum eve gitsem iyi olucak" dedim. Ona bakamiyordum. Sanırım utaniyordum.

"Felix lütfen bugün benimle kal zaten bu hafta okul falan yok"

"Hyunjin... Bunlar çok garip hissettiriyor. Bunu okuldakiler ogrense?! Hem doğru olduğunu sanmıyorum. Sen benim öğretmenimsin"

" Ah Felix bunu söylemekten bıkmadın. Ne ogretmenmis istifa ediyim" dedi.

" Hayır onun için demiyotum ama... Ben bilmiyorum. Bir daha yapmayalım sadece. " Dedim. Hala ona bakamiyordum.

"Tamam sen istemiyorsan. Ama bugün burdasın" dedi. Bişe demedim.

Yemek hazırlamaya koyuldu.

Biraz zaman sonra yemeğimizi yemiş öylesine oturuyorduk. Heran uyuyabilirdim. Gece olmuştu. Hyunjin masayı toplamaya başlamıştı.

Yorgunluktan masaya kafamı yaslamış uyuyakalmistim.

Uyandığımda onun yatağında olduğumu farkettim. Ama daha da kötüsü hemen önünde oda yatıyordu. Onunla aynı yatakta mi uyumustum. Hemen örtüyü kaldırdım. Kıyafetlerim hala olduğu gibiydi.

Çok derin uyuyordu. Ve tatlıydı. Biraz yaklastim. Ona sarılıp yatsam bir sorun olmazdı bile diye düşünerek kafamı boynuna gömdüm.

Ne yaptığımı bilmiyordum. Ama şuan huzurluydum. Onun kokusuyla uykuma devam edecektimki bana sarıldığını hissettim.

"Yatağa yatırırken tedirginim ama şuan dünden razı olduğunu düşünüyorum. Biraz böyle rahat olmalısın Felix" duyduklarında gözlerim yerinden firlarxasina açıldı.

Kahretsin uyanikmiydi. Öylece kalakalmıştım.

"Ben... Ben sadece bilmiyorum yanlışlıkla gelmiş olmalıyım" dedim.

"Kesin öyledir."dedi gülerek. Biraz daha öyle kaldık.

Tekrar uyuyakalmistim. Uyandığımda saatin geç olduğundan emindim.

O sırtüstü düz bir şekilde yatıyordu bende kolunun arasında basım göğsünde uyuyordum. Eli belimi sarıyordu.

Hemen doğruldum. Ama o beni çekip sarılarak yatmaya devam etti.

Bu seferde sırtıma sarılmış yatıyordu. Arkamda hissettiğim sertlik ile haykırdım" biraksana beni belki tuvaletim var " dedim. Hemen bırakmıştı.

Hemen lavaboya koştum. Aslında tuvaletim falan yoktu sadece korkmuştum.

Biraz orda kalıp düşüncelere boğuldum. Çıktığımda odada yoktu. Aşağı indim. Bir şeyler hazırlıyordu.

Birlikte kahvaltı yaptık. Sürekli beni izliyordu.

"Hazırlan birlikte bir yerlere gidelim"

"Nereye!?"

"Oyle, gezeriz iste. Sıkılmadin mi evde?"

Birlikte hazırlanıp dışarı çıktık. Arabasına geçtik. Yanımıza kkami yide almistik. On koltukda oturuyordum, kucağımda kkami vardı.

Sahile doğru gitmiştik. Araba durduğunda dışarı çıktık. Kkami ye tasmasini taktim. Hyunjin ile birlikte sahilde yürüyorduk. Kkami yi o gezdiriyordu. Buralar tanıdık gelmeye başlamıştı.

Hyunjin bir yerde durdu "kkami burda durmak istiyormuş bekleyelim madem"diyip banka oturdu.

Evet hatirlamistim. Onu birda görmüştüm. Çok üzgündü. Hatta daha fazla gitmemi söylemiştim ama onu dinlememis başımı belaya sokmuştum ama o beni kurtarmıştı.

Yine kimsesizdi buaralar. Kimse yoktu.

"Hyunjin burası..."

"Evet biliyorum bilerek geldim. Aslında seni buraya cuma getirecektir ama çok kötüydüm." Dedi.

"Sorun değil" dedim. Biraz öylece durduk. Denizin sesi çok huzurluydu.

"Felix ben sana bir şey söylemek istiyorum"

"Tabi"

"Sevgilim olur musun..." Şok olmuştum. Bunu hiç beklemiyordum. Hiç düşünmeden

"Ne! Olurum tabiki" diyip boynuna sarıldım.

Onu çok seviyordum. Artık emindim. Cevabima çok şaşırmıştım. Kendimi artık ben yonetmiyor gibiydim.

Şuan mutluydum hicbirseyi dusunmek istemiyordum. Anlamıştım onu soylemesiyle kalbimin deli gibi çarpıp çok sevinmemden, anında düşünmeden cevap vermemden anlamistim.

O farklıydı. Onu seviyordum. Aşıktım...

Geri cekildim yüzüne mutsuzca baktım. " Hyunjin ama sen benim öğretmen..." Diyecekken sözümü kesti.

"Şu siktigimin cümleyi artık kullanmanı yasakliyorum. Yarın gidip istifa edicem olur mu?"

Gülüp ona tekrar sarıldım. "Hayır böyle güzel. Okulda seni görmek çok güzel" dedim.

Ona aşık olduğumu geç farketmistim nedeni ise öğretmenim olmasıydı. Ama iyikide öğretmenimi.

Onu çok seviyorum...

hyunlix FİC Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin