Bira daha yürüyüp sohbetten sonrasında artık yorulmuştuk.
Bana çok güzel bir gün yaşatmıştı. Bir saniye BİZ SEVGİLİMİYİZ ŞİMDİ?!
Onu sevdiğime emindim ama bu olanlar çok garip geliyordu.
Arabaya geçtik. Kkami kucağımda uyuya kalmıştı. İçerisi ölüm sessizliğine bürünmüştü. Yolda ilerlerken kafamı arkaya yaslayıp onu izledim.
Sessizliği bozan ben oldum.
"Hyunjin... Biz şimdi sevgili miyiz?
"Yok değiliz... Unuttunmu... Ben senin... Ogretmeninim" diyip kahkahalara boğuldu. İlk başta bende güldüm sonra yüzüm düştü.
Kafamı cam kenarına çevirdim.
Bunu cidden söylememişti biliyorum ama beni kötü hissettirmisti. O benim öğretmenim olduğu için sevgili olamazsak...
Bacağımda bir el hissettim. Yavaşça okşuyordu.
"Sevgilim şaka yaptım ama anlamadinmi? Sen benim biricik sevgilimsin..." Dedi yandan bakarak.
"Hyunjinn... Seni çok seviyorumm"
"Ben seni daha çok seviyorum Felix..." Dedi kocaman gülümseyerek.
"Şimdi arabayı sağa çek" dedim ciddiyetle.
"Felix... Bişe mi oldu!" Dedi üzgün bir suratla.
"Hayır bu cümlelerden sonra opmeden durmam zor olucak" dememle arabayı sağa çekmesi bir oldu.
"Hm.. arabada diyosun"
" Ne! Hayır öyle demedim. Hem olmazki, birileri görür, rahatta olmaz, kucağımda kkami var..."
"Tamam Felix bu kadar endişelenme istemiyorsan evde yaparız" dedi gülerek.
"Komik mi"
"Hayır sevgilim çok tatlısın " dedi yüzüme yaklaşarak.
Kemerini yavaşça açtı bende dudaklarimizi birlestirdim. Bana daha fazla eğildi. Bir eli yanagimi okşuyordu.
Biraz öpüştükden sonra geri çekildik.
"Beni eve birakirmisin?" Dedim.
"Hayır hiç iyi değilim. Sana ihtiyacım var." Dedi.
Umarım düşündüğüm şey değildir...
Eve vardigimizda arabadan yavaşça indim. Kkami artık uyanmıştım eve geçtiğimizde onu kendi alanına bıraktım. Ceketimi asıp kendimi koltuğa bıraktım. Boynumu koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım.
Kucağımda bir baskinlik hissedince gözlerimi açtım. Tam dogrulacaktimki hyunjin buna izin vermedi.
Kucağımda oturmuş boynumu öpüyordu. Gözlerimi geri yumdum. Kendimi ona bırakmıştım. Ellerimden biri saçlarında biri omuzlarındaydı. Onun ise bir eli göğsümde biride belimi okşuyordu.
Dudakları sertlesmeye, hasinlesmeye başlamıştı. Isırmasiylada kendimi inlerken buldum.
Her hareketi beni daha sarhoş ediyordu.
Zorla "hyunjinnhh~..." Dedim inleyerek.
"İsmimle mi inlemeye başladın. Bu beni çok mutlu etti. Bir daha"diyip ısırdı.
"Ah! Ne yapıyorsun"
"Sevgilimi öpüyorum" diyip işine devam etti. Eli kıyafetinden içeri sızmış sertçe belimi okşuyordu.
Biran ayrıldı. Önce kendi kıyafetini sonra benimkini çıkardı.
Şimdide göğsüme başlamıştı. "Hyunjin... Yetmez mi. "
"Daha yeni başladık Felix" dedi.
" Bugün yapmayalım. Ama sözüm olsun"dedim zor nefes alıyordum.
Geri çekilip gözlerimin içine baktı uzgunce.
" Tamam bebeğim ama neden""Bilmiyorum korkuyorum. Hem biraz zaman geçsin" dedim sonda hafifçe gülerek.
Dudağıma öpücük kondurup üstümden kalktı.
Sırayla duş aldık. Benimki biraz uzun sürmüştü. Yanımda temiz kıyafet olmadığı için bornozla banyodan çıktım. Odaya gectigimde hyunjin in yarı çıplak bir şekilde yattığını gördüm.
Örtüyü üstüne çekmiş telefona bakıyordu.
"Ben ne giyebilirim?" Dedim.
"Felix bu ne biçim soru? Dolaptan istediğini al. Ama benim tercihim hiç birşey gitmemen. " Dedi.
Dolaba yönelip sade bir şeyler aldım.
"Peki... İç çamaşır?""Felix benim olan senindir. Altimdakini veriyimmi" diyip vericekmis gibi yaptı. Gözlerimi kapatmıştım. O ise güldü.
"Şaka yapıyorum en alt çekmecede açılmamış olucaktir, ister ondan al ister benimkileri. Yada hicbisey giymesene. " Dedi.Onu umursamayip lavaboya geçtim. Havlumu çıkarıp kıyafetlerimi giydim. Uyumak için hazirlanip hyunjin in yanına gittim.
Yatağın yanında durmuş ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Onunla sevgiliyim evet, cinsel temasda bulunduk ama yinede onunla aynı yatakta yatmak... Garip hissettirmisti.
O sırada hyunjin telefonunu komidine birskmis bana bakıyordu. Beklemedigim bir anda beni tutup yanına çekti.
Yorganın içine alıp sımsıkı sarıldı.
Arkamda hissettiğim sertlik ile tedirginlestim."Hyunjin?"
"Hm?"
"Çok sert..." Diyebildim.
"İndirmek mi istiyorsun" diyip bastırdı.
"Hayır!"dedim şiddetle.
Kahkaha atmaya başladı. Pek umursamadım. Sonra yanağıma öpücük kondurup boynunu omzuma yasladı.
Ellerini bana sarmış başını omzuma yaslamış yatıyorduk. İkimizde uyaniktik. Bu kolların arası bana çok huzur veriyordu.
Ama dikkatimi bir şey çekmişti. Merakla sordum. " Senin üstünde bir tek dön mu var"
" Birazdan oda olmayabilir"
"Yaa hyunjin!" Dedim gülerek. Bir süre sonra kendimi uykuda buldum.
Onunla bilinç altım açık bir şekilde yatmak istiyordum kollarının arasindayken...
Güneş in gözlerimi rahatsız etmesiyle yavaşça açtım gözlerimi.
Kafam kolunun üstündeydi. Gözlerimi acmamla gözleriyle bulusmam bir olmuştu. Bir eli saclarimdaydi.
"Günaydın" dedi fısıldıyarak.
Şimdi farketmistim. Bacaklarından biri bacaklarımın arasindaydi. Hemen bacaklarımı açtım.
"Günaydın... Ne zamandır uyaniksin ve beni mi izliyordun sen" dedim doğrulup.
"Evet uzun süredir uyanigim ama iyiki uyanmisim. Manzaram çok güzeldi." Gülerek hafiften ona vurdum.
Gözlerimi ovusturdum. Biran kendimi kollarının arasında buldum. Beni tekrar yaptırmıştı.
Kendine yapıştırmış kollarıyla sıkıca tutuyor boynuma öpücükler konduruyordu.
" Biraz daha böyle kalalim" dedi.
Ona gerçekten aşığım...
Sorry
Hastaydım uzun zamandır bölüm falan atamadım...Sizlere teşekkür ediyorummmmmmmmmmmmmmmmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunlix FİC
Fiksi PenggemarÖğrenci olan Felix ve okuluna yeni gelen genc öğretmen Hyunjin... "Ama siz benim öğretmenimsiniz"