3. BÖLÜM

907 54 23
                                    

Yeeyyyyy üçüncü bölümmm
😎✌🏻
Nasilllsinizzzzzzzzzz (sanki çok konusuyomya) bölümlerim çok kısa oluyo bunu uzun yazmaya calisicamm daha bugün basladimm 🗿 neyse devam edelim...

Hayatım gerçekten çok sıkıcı. İki gün daha geçti çabucak haftanın son günü gelmişti. Ama uyandığımda saat çok geçti. Of okula geç kalmıştım. Jeongin hasta olduğu için okula gitmeyecekti. Ama bende uyanamamistim. Zil çalmak üzereydi. Apar topar hemen hazırlandım. Bugün ilk ders hyunjin hocayaydi zaten ilk gün zorla almıştı derse. Çok kizarmiydi? Of zaten tüm hafta boyunca gözü üstümdeydi. Evet çok kizacakdi.

Koşa koşa okula vardım. Sınıfın önüne geldim. Tedirginlikle kapıyı çaldım. Ve bu sefer bişe demesini beklemeden içeri girdim. Hoca baya sinirli görünüyordu.

Bana döndü
" Ders başlayalı 15 dakika oldu neden geç kaldın. Hiç sorumlulugun yokmu senin!" Biraz bağırıyordu. Çok korkmuştum. Ne diyecektim? Ardından devam etti "Geç kalman önceki konusmlari kacirmana sebep olmakla birlikte büyük bir saygısılikda yaptın!.." dedi. Tam bişe diyecektimki " Bahane uretmene izin vermiyorum yerine geç"dedi. Hemen yerime gectim.

Sınıf çok sessizdi. Hyunjin hoca pek ders anlatmdi konusmadida anlaşılan tek bana sınırlı değildi değil mi? Çünkü sadece bana sinirliyse baya abartiyordu. Ama ona çok sinirlenmiştim. Ne var yani sadece geç kaldım bu kadar kızacak ne vardı ki?

Sonraki ders namjoon hocayaydi. Onu da çok seviyordum. Çok ciddi güler yüzlü disiplinli bir hocaydi. Derse mutlulukla geldi. " Çocuklar size çok güzel bir haber ile geldim. Gelecek hafta salı günü yeni gelen üniversite birinci öğrencileri hoşgeldin kutlaması altında morel için bir kutlama olucak. Yandaki anlaşmali kafede olucak. Sadece üniverste son öğrencileri içki içebilir. Ama içmeyin lütfen! Neyse herkesin çok eylenmesini umuyoruz..." Dedi. Güzel olabilirdi o gün okulda olmayacakdi.

Öğle arası gelmişti. Yine bizimkilerle sohbet ediyordum. "Biz niye grup kurmadik?" Dedim

Jisung " aynen ya bugün kuralım" dedi.

Minho da " jisung ne derse o ben hemen kurarım" dedi.

Ben hemen gülüp " bu kadar hanimci olma ya " dedim. Sonrada " bence birinde hocalar olsun onlar hem arkadaşımız gibi ve duyuru falan da olduğunda detaylıca anlatirlar diyeride arkadaslarimiz ile olsun" dedim.

Jisung " evet evet iyi olur ama hocalar varsa sinifdaki diğer öğrenciler de olmali" dedi. Haklı olduğunu belli ederek kafamı salladım.

Minho " tamam ya bı sınıf grubu bide arkadaşlarımızin olduğu grup kurarim ben amma uzattiniz." Dedi

Gün çok hızlı geçmişti. Eve vardığımda jeongine olanları anlattım.

"İyi ki gitmedik neler olmuş " dedi. Halbuki bişe olmamisti bile.

Yatağa uzanıp telefon ile oyalandim ve gelen bildirim e baktım.
   
                               GRUP         
                   ( WhatsApp grubu)
       
                   minho sizi ekledi...
            minho jisung kişisini ekledi...
          minho changbin kişisini ekledi...
           minho jeongin kişisini ekledi...

Jisung
Bence Seungmin i de ekliyelim

Changbin
O kim lan

                                                                Siz
                                             Bizim sınıftan
Jisung
Ekliyom?

Jeongin
Ekle ekle

Yalnız grup ismi çok yaratıcı

      Jisung seungmin kişisini ekledi...

Gruptan çıkıp diğerine girdim tüm sınıf vardı hocalardan sadece Jin hoca, hyunjin hoca, Chan hoca ve namjoon hoca vardı grupda.

Biraz internette dolaştıktan sonra uyudum.
Haftasonu jeongin ailesinin yanına gidiyordu bende şehri geziyordum. Ama yalnız kalıyordum.

Hemen ertesi gün oldu. Haftasonu çok çabuk gelmişti. Öğlene kadar uyudum. Sonra bı şeyler yiyip dışarı çıkmaya karar verdim. Belki sahile gitsem güzel olurdu.

Karar verip dışarı çıktım. Sahilin bilmedigim taraflarına doğru gittim. Baya yürüdüm. Çok sessiz insanlardan uzak sakin bir yere geldim. Burası baya tekin bir yerdi. Sahilin öbür tarafi dar sokaklara açılıyordu ama kimseler yoktu.Çok huzur doluydu. Sahil boyu uzayan bu yürüyüş yolunda banklar vardı. Uzakta banklarin birinde oturan bir adam gördüm.

Başını ellerinin arasına almış öylece duruyordu. Biraz daha yurudugum için yaklaşmıştım. Dur biraz bu kişiyi tanıyordum. Hocamız bay Hwang dı. Yanına gitmelimiydim?

Ayaklarım istemsizce oraya gitti. Sonuçta hocamdi. Bir derdi varmış gibi duruyordu.

Yanına ilerledim. Beni hiç farketmemisti. " Hocam?" Dedim. İrkilip ayağa kalktı.

Endişeyle "Felix? Burda ne arıyorsun?"

" Biraz dışarı çıkmak istemistim sizi gördüm... İyi misiniz?"dedim.

" Hayır hiç değilim " dedi. " Neden" diye sordum.

" Lan boşversene asıl sen burda ne arıyorsun? Burda başına bişe gelebilir hiç güvenli değil" dedi. Lan mi demişti? O bir öğretmendi bunun için şaşırdım. "Niye öyle bakıyorsun? Eğer dün sana olan tavrımdan dolayiysa özür falan dileyecegimi düşünme haketmissin" dedi.

Sinirlenmiştim, kendini haklı mı saniyordu? " Hocam öğretmen olduğunuz için lan demenize şaşırmıştım. Kusura bakmayın şaşırdım.Ve dün geç kaldığım için üzgünüm ama beni dinlememistiniz bile. Neyse size iyi günler" diyerek yanından ayrılmıştım.

Ne sacmaliyordu bu. Çocukların söyledikleri doğruydu çok kabaydi. Yine konuşurken kızgın gibiydi. Ama sanki bugün biraz üzgündü.

Eveett nasill?
İnşallah seversinizzzzz 💓

hyunlix FİC Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin