Ne değişik bir gündü. Hep derdim sıkıcı diye ama bugünde fazla cilgincaydi. Şimdi ise ogretmenimle birlikte bir gece kalicakmiydim? Hemde opüsmustum. Ama sonuçta beni öğretmenin olarak görme demişti. Sorun olmazdı. Hem gelip opmeseydi. Hepsi kendi hatası ben napiyim."Bana bir örtü getirebilir misin?"dedi. Of bu cidden burda kalicakti. Bir örtü bir yastık getirdim.
"Yastığa gerek yok kanepenin yastığı var" dedi. En azından bir teşekkür edebilirdi. Yastığı geri götürdüm.
Sonra "jeongin in odası var, orda yatabilirsiniz." Dedim. "Hayır"dedi direk.
Ayağa kalkmış ceketini çıkarıyordu. "Saat geç oldu, uyusana"dedi. Ben oflayarak içeri geçtim.
Ama ben geceleri uyanıp biseyler yiyen biriyim o salondayken ben mutfağa nasıl gecicektim.
Bu adam ne diye benimle kalıyordu ki. Hayır yani yaşadığım olay büyük birşeyde değildi. Belkide evi yoktu, yada evde kalmak istemiyordu.
Böyle düşünürken uykuya dalmistim. Gece uyandım. Uyku tutmuyordu. Mutfağa geçtim. O sırada kanepede arkası dönük uzanmış hyunjin hocayı gördüm. Onun evde olduğunu unutmuştum. Çok sessiz olmaliydim.
Yavaşça bir bardak aldım. Su doldurdum. Odama geçmek için koridora yonelcektimki arkamdan bir ses "Felix" dedi arkama baktım ve korkuyla elimdeki bardak yere düştü. İkinizinde ödü patlamisti.
Of naptim ben? Tam eyilio topluyordum ki. "Ben toplarım Felix...kalk!"dedi.
Kalkıp ona baktım. Ve hiç beklemedigim bir şekilde beni tutup tezgaha koydu. Sonra kendi toparladı. Suyu da kuruladi. Sonra bana yaklaşıp iki elini iki yanıma koydu ve beni tekrar arasına almıştı. Kalbim deli gibi atıyordu ve yüzümün kizardigindan emindim.
"Benden neden bu kadar korkuyorsun?"dedi.
Ne diyecektim ben şimdi. Gözlerimi ondan kaçırmaya çalıştım. Bana biraz daha yaklaşmıştı. Bende gidebildigim kadar geriye gittim.
Hafif gülümsedi. "Bu kadar utanmana gerek yok..."derin bir nefes aldı. Tam gözlerimin içine baktı "Felix gay mısın"dedi.
Gözlerimi kocaman açtım "b...bilmiyorum"dedim. Hala ona bakamiyordum.
Dudaklarımda bir baskı hissettim. Uzunca öptü. Ona karşılık vermiyordum ama nefessiz kalmaya başladım. Oda nefessiz kalmaya basliyinca bıraktı. Bende dudaklarına bakıyordum. Çok güzeldi.
Ne yapicaktim şimdi? Bir daha yaklaştı. Tam opmesini beklerken "git uyu" dedi. Kafa salladim.
Ama kimildayamadim. Yanımdan çekildi. Bende hemen odama koştum. Yorganın içine girmiş neler olduğunu düşünüyordum.
Heyecan ve utanç vericiydi. Çok endişelendim. Daha onu tanimiyordum. Hoslanamazdim değil mi? Sonuçda o benim öğretmenim. Belkide rüyaydı...
Düşünceler içindeyken uykuya dalmistim.
Sabah uyandigimda dün neler olduğunu düşündüm. Saat dokuzdu uyanmismiydi? Hemen kalkıp üzerimi değiştim. Elimi yüzümü yıkadım. Ve salona geçtim.
Çoktan uyanmıştı. Off keşke erken uyansaydim. Verdiğim örtüyü düzgünce katlamış kanepede oturmuş telefona bakıyordu.
Gözlerim sehpa ya kaydı üstünde kahvaltı hazırdı. Dışarıdan simit falan almıştı yada sipariş etmişti. Çok güzel şeyler vardı.
"Uyandın mı... Hadi gel çok güzel şeyler sipariş ettim"dedi.
"Yok ben sabahları pek bişe yemem teşekkürler" dedim. Ve mutfağa geçip su içtim.
Of yanına gitmek istemiyordum. Ama ne yapicaktim. Geri odama geçtim. Bunları birine anlatmam gerekiyordu. Bunu jisung a danisabilirdim.
Siz
Jisung sana bişe anlatmalıyımJisung
Tabiki anlat Felix.Siz
Ben dün sahile gittim. Hyunjin hocayi gördüm. Üzgün duruyordu noldugunu sordum tersledi bende yürürken adamın biri beni kovaladı vuracağı sırada hyunjin hoca beni korudu ellerime hep cam batmıştı. Bizim eve geçtik yardım etti. Ve gece evimde kaldı.Jisung
Ne güzel kurtarmış adam seni
Oha evinde mi kaldı.
Vay anasınıSiz
Napicam ben
He bide bişe söylemem gerek
Ama kimseye söyleme lütfen olurmuJisung
Soylemem söylemem
Tahmin ediyim sikti dimiSiz
Ya saçmalama jisung ya
İki kere öpüştükJisung
OHA lan
Yakisirsinizda aslinda
Neyse hayırlı olsunSiz
YAA NAPİCAM BEN!
Hem altiustu bu bidaha olmaz zatenJisung
Hoslaniyosan buna devam edin
😒Siz
BilmiyorumkiTelefonu kapattım. Of ondan gerçekten hoşlanıyor muydun? Napicaktim.
Derin düşüncelere dalmisken odamın kapisi çaldı ve hyunjin hoca içeri girdi. Bense yatağa oturmuş dizlerimi kendime çekmiş saçlarımı karistiriyordum."Benden mi kaçıyorsun?" Dedi.
"Yok hayır tabiki... Niye kaciyim?" Dedim."peki öyle olsun" diyip yanıma oturdu.
"Gece öyle izinsizce öptüğüm için üzgünüm" ona baktım. "Sorun değil"dedim.
Hafif sırıttı. Yanıma yaklaştı"sorun değil mi?"dedi bende kafamı salladım. Daha yaklaştı. Yuzlerimiz dipdibeydi. "Gidiyorum ben görüşürüz"derken kapıya doğru ilerledi.
Kalbim deli gibi atıyordu yine opucek sanmıştım.
Sonra kalkıp salona geçtim. Ceketini giyiyordu. Aslında gitmesini istemiyordum. "Hemen gidicekmisiniz"
"Kalmamimi istiyorsun"dedi. "Yo...yok sadece..."sözümü kesip"kalmak isterdim ama dayanamiyorum, gitmem daha iyi olur. Ellerin de bugün iyi görünüyor. Kalmam saçma olur"dedi. Ve kapıya yöneldi.
"Görüşürüz..."dedim. Arabasına gitti ve el salladı. İçeri girdim. Neyse gitmesi iyi olmuştu. Yaşadığım saçma şeyler sonunda son bulmuştu ve onu gormiyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunlix FİC
أدب الهواةÖğrenci olan Felix ve okuluna yeni gelen genc öğretmen Hyunjin... "Ama siz benim öğretmenimsiniz"