Bölüme geçmeden önce birkaç dakikanızı ayırıp, uyarılarımı okumanızı ve dikkate almanızı rica ediyorum
•Hikayenin ana konusu, karekterler gerçek hayat hikayesine uyarlanarak, tamamen hayal dünyasına uygun değiştirilmiş ve kaleme alınmıştır.
•Hikayede ismi geçen esas karakterler, 'Aşk-ı mavera' kitabımın yan karakterleri olmuş, en başından bu yana orada hikayeleri yazılmıştır. İki kitap birbirinden bağımsızdır ve 'Ahzân'ı okumadan önce onu okumanıza gerek yoktur.
•Kitabımda her hangi bir kitaptan alınma ve ya çalınma yoktur. Tamamen özgün bir kurgu olarak düşünülmüş ve yazmaya başlanılmıştır. Karakterler 2023 Eylül ayından beridir diğer kitabımda varlar ve lütfen daha yeni yazılmaya başlayan kitaplar için, 'bu kita benziyor', 'x kitaptan çalıntı/alıntı' diye yazmayın. Çünkü karakterler ve mevzu tamamen 'aşk-ı mavera' kitabıma aittir ve 'Ahzan' da onlara uyarlanarak yazılmıştır.
•Sadece bir mekan, isim, şarkı veya yiyecek için, 'çalıntı' gibi iddialarda bulunmayın. Her kitapta elbette benzerlikler oluyor. Askeri kitabı fantastik gibi yazamayacağıma ve kendimden ülke, yemek yazamayacağıma göre bunların normal olduğunu anlayacağınızı umuyorum.
•Kitapta ara ara geçmişten sahneler yazılacak. Hep yaptığım gibi uzun ve anlaması zor betimlemeler kullanarak sizi sıkmayacağım.
•Kitapta bahsedilen TDT (Türk Devletleri Teşkilatı) tamamen benim uydurmamla yazıldı. Başka kitapta yazılmasını veya isminin geçirilmesini istemiyorum. Öyle bir durumla karşılaştığım zaman, gerekli işlemleri başlatacağım.
•İlk bölümler kısa olup, konuya direkt girilmeden yazılacaktır. Konu tamamen belli olduğunda ise kelime sayısı uzayacaktır.
•Bölümler düzenli gelmeyecektir. Kitapta olan karakterler şu an yazdığım, 'aşk-ı mavera' kitabında oldukları için, bu kitap maveranın finalinden sonrayı anlatıyor ve malesef ki 'ahzan' da diğer kitabın finali hakkında spoiler var. Bu yüzden de iki haftada bir, ve ya daha uzun süre bekleyeceksiniz bölüm için.
Kitabıma benzer konusu olan, her hengi bir çalıntı veya alıntı olayı olursa lütfen bunu bana söyleyiniz. Aynı şekilde de bende başka kitaplardan bir benzerlik gördüğünüzde bana söyleyin ve direkt saldırmayın. Her şeyin elbette bir açıklaması vardır, karşınızdakinin de insan olduğunu unutmadan yorum yapmaya çalışın.
Kitapta yazım ve mantık hataları olabilir. Normal bir üslûpla uyarıldığı zaman yanlışlarımı anlayıp düzeltiyorum. Eğer takılacağınız konu olursa bunu belirtmekten asla çekinmeyin.
Kitapta, karakterlere ve konunun gidişatına uygun istediğiniz gibi yorum yapabilirsiniz. Fakat şahsıma karşı edilen hakaretler olursa, sakin kalmayacağımı da biliniz.
Bu kitapta geçen isimler, yerler ve kurumlar gerçek hayattan uyarlanmış, ve hayal dünyasına uygun olarak kaleme alınmıştır. Kitabın tamamı kurgudan ibaret değildir. Tüm hakları tarafımdan korunuyor. Kitapta, diğer kitaplardan alıntı,çalıntı yoktur!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHZÂN
Action'AŞK-I MAVERA' kitabımın yan karakterleri olan Akın Gündoğdu ve Zeynep Selin Bozok'un kitabıdır. Kitaplar birbirinden bağımsızdır. ★ Parmağınızda yüzüğünü taşıdığınız adamın aslında en büyük terör ögütü kurucusu olduğunu öğrenseniz ne...