İşte o an anladım ki samete aşık olduğumu
Ben bir gün voleybol oynuyordum
arkadaşlarımla sonra samet geldi ve bana"bende oyniyacam topu at bana hira" dedi o zaman o kadar kaba bir ses tonu ile bana sòylemiştiki kendimi çok kötü hissettim sanki benden nefret ediyormuş gibi konuşuyordu sonra topu ona atım ve oyundan çıkıp eve gittim ve telefonla biraz uğraşıp düşüncelere dalmıştım o sıra babam gelip bana "kızım amcan güle git sana bir ilaç verecek onu al gel" dedi bende"tamam baba ben şimdi koşarak gidip gelirim" dedim sonra telefonu alıp amcam güle gitim.
amcam bana ilacı verene kadar hava kararmıştı ben okulun olduğu taraftan eve gidiyordum. okulun hemen yanındaki salıncaklarda birileri vardı bende meraklı gözlerle oraya bakıyordum. biraz daha yakınlaşınca kimin olduğunu görebildim meğersem malik ve sametmiş onlara bakmamaya calışıyordum malik beni çağırdı benle uğraşmaya çalıştılar onlar salıncakta salanırke ben onları dövüyordum sonra işte bana hira feremez senden hoşlanıyor dediler ben tabi buna inanmadım ve onlara feremez benden nefret ediyor nasıl benden hoşlansın dedim onlar bana biz sana bir sır verdik ve şimdi sen bize bir sır verecen dediler ama ben vermdim. samet dövmeye calışınca bir baktım sametle çok yakınız hemen uzak durdum onlara eve gideceğimi söyledim onlarda biz seni eve bıdakırız dediler bende kabul etim ve beraber hem yürüdük hem konuştuk öyle okuldan falan samet ve malik beni tam evin önüne kadar getirmişledi tam eve girecektimki samet bana "görüşürüz" dediğinde kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu ama O an benim için unutulmaz bir an ona bakarken resmen gözlerimin içi gülüyordu bende daha çok bekletmeden bende "görüşürüz" dedikten sonra eve girdim ve akşam yemeyi yemeden kendimi yatağıma atıp düşüncelere daldım o an o kadar düşünmekten yorulmuştumki uykuya dalmıştım.____________🦋 yeni bir gün🦋___________
Ben sabah uyandığımda hala dün gece olanlar aklımdan çıkmıyordu ama ben bir şekilde çıkarıp kahvaltı yapmaya gittim. kahvaltımı yapıp ders çalıştım sonra hazırlanıp dışarıya çıktım ama onu göremedim ve kardeşime sordum kardeşim "sabah evlerine gittim onu çağırmak için annesi dedi samet dün geceden beri çok kötü ateşi var" kardeşim bana söyleyince çok üzülmüştüm sonra ben eve gittim ve 1 hafta boyunca kardeşime sameti sordum ama kardeşim bana hep samet bu günde çıkmadı diyordu bende bir gün sorduğumda kardeşim geldiğini söyledi hata biliyormusunuz beni bile kardeşime anlatmış demiş hira çok iyi kız sonra demiş hira niye gelmemiş buraya? ben bunları duyunca çok sevindim ve hemen yüzüme bakım yapıp kıyafetlerimi giyip çıktım ve onun yanına giderken baktım kızlarla voleybol oynuyor ve tam ben oyniyacam dediğimde bana "sen oynama git takımlar tam "dedi o kadar kendimi kötü hisetimki onu Kıskandırmak için kuzenim yusuf çağırdım ve koluna girip beraber parka gittik ona beni salaması için ikna etim ve o da benle onlar oyunlarını bittirene kadar beni saladı ve onlar oyunlarını bitirdikten sonra samet hemen yusufu çağırdı ama yusuf gitmedi çünkü benim onu sevdiğimi biliyordu yani kıskansın diye elimi tutu yusuf "samet ben futbol oynamayacam hira tek kalmasın burda o oruspu kızların yanına gitmesin "dedi tabi samet dururmu "sen erkeksin oğlum erkek adamsın bir kızın yanında ne işin var" dedi yusufta lafı soktu tabi " en azından başkaları gibi 10 tane kızın içinde oynayıp başkalarını dışlamıyorum " dedi o an yusufa resmen sarılmak istiyordum samet sonra onu takmayıp gitti bende o kadar dediğine kırılmıştımki yusufla bizim eve gidip resmen ona içimi döküp ağlıyordum ve o günden sonra onun yüzünü hiç göremedim çünkü 1 haftaya yakın evden çıkmadım ve onu o kadar özlemiştimki hazırlanıp onun olduğu yere gitim sonra onu gördüm ve onunla göz göze geldik ben ondan gözlerimi kaçırmaya calıştım ve sonra yasemin yanıma geldi (sametin en yakın kuzeni) ve bana yenge ne nasılsın " diye sordu ve o an duyduğum şey resmen beynimde kaç defa yankılandı bilmiyorum ama hemen kendimi toplayıp ona çok fena kızdım ve kendisine yanlız kalmak istiyorum dedim ve salıncakta tek başıma salandım ve futbol izliyordum tam o sıra samet geldi ve bana "hira hayırdır gözükmüyorsun" dedi o an ne diyeceğimi şaşırdım "çıkmak istemediğimdendir ha bu arada seni ilgilendirmiyor " dedim o sırada tam bir şey söyliyecekti sametin kardeşi bünyamin geldi bize bakıp güldü ben çök utanmıştım çünkü bizi sevgili sanıyordu ben ordan kalkıp gitim çünkü daha çok orda duramazdım ve voleybol oynamaya gitim ama kendisi oynamasa dururmu ve oda oynadı bizimle tam o sırada aklıma bir şey geldi ve oyundan çıkmak zorunda kaldım çünkü ödevlerimi yapacaktım eve gittim ve ödevlerimi yaptım sonra ders pırogramımı hazırladım ve akşam yemeğimi yedim eve günlük rutinlerimi haledip yatım.
sabah uyandığımda saat daha erken olduğunu gördüm ve hazırlanıp okula gitim okula gitmeden önce en sevdiğim bilekliği taktım, o bileklik benim için önemli benim çok eski arkadaşım bana aşık olduğu için vermişti çünkü o beni bidaha asla görmeyecekti onu kırmamak için hep takardım çünkü kendisi bana çok iyi davranırdı ve o okuldan ayrılacağı için bende bir hatırası kalmasını istiyordu neyse ben okula gitim sınıfta kimse yoktu sameten hariç ben sınıfa girdim ve çantamı bırakırken demet konuşmaya başladı " hira ilk dersimiz ne "tabi ben ters konuşmasam olurmu "sen sabah okula gelirken ders pırogramına bakmıyormusun ya bana niye soruyorsun koskocaman orda ders pırogramı var " tabi ben bunu diyince bana ters baktı ve bana " wii üşendim kalkmaya söyle işte ya " dedi " bende üşeniyorum söylemeye " dedim " ay tamam ben bakarım gıcık " dedi " madem gıcığım niye konuşuyorsun benimle " dedim konuşmasına izin vermeden dışarıya çıktım ve arkadaşlarımın gelmesini bekledim ve arkadaşlarım geldi onlarla birlikte sınıfa geçtik ve hemen sonra hoca derse girdi ders işliyorduk ve son 10 dk kala hoca bizi sebest bıraktı ve ben öylece otururken samet bana seslendi ben arkama döndüm ve onu ne var diyercesine başımı saladım samete bileğini gösterdi yani benim bilekliğimi istiyordu biliyormusunuz neden istiyordu sırf yeşil , kırmızı ve sarı olduğu için yani kürtlerin simgesi gibi bit şey yani biz kürt olduğumuz için çok severdi böyle şeyleri neyse ona verdim ve zil çaldı tüm ders boyunca bilekliğim onda kaldı, ben okul çıkışı eve gitmeden önce ondan aldım ve eve gitim. Her şey normal gidiyordu taki sametin bizim kapının önüne gelene kadar kapı çaldı kapıyı açtım karşımda bizim sınıftaki erkekler neye uğradığımı şaşırdım " hira yunusu çağırsana futbol onuca sizin kapının önünde " dedi bende " tamam 'da sesiniz çok çıkmasın yemin ederim burdan şapiyonlukla değil cenazeyle çıkarsın samet efendi " dedim ve güldü sonra yunusu çağırdım yunus çıktı ve oyun oynadılar bende sameti camdan izliyordum neyse artık hepsi dağılmaya başlayınca sametin gözü beni buldu ve bana bakarak gülüp "görüşürüz kendine iyi bak ha bu arada o kadar bakma sonra milletin dediklerine sinirlenirsin o siniride benden çıkarırsın" dedi o an kalp atışlarımı ne kadar hızlı atığını fark etim.
____________________❤__________________
Bölüm sonu
Bir insan severken nasıl sevilmesini de bilmeli.
Keşke unutmak o kadar kolay olabilseydi...
MÜSLÜM GÜRSESİN DEDİĞİ GİBİ "SEVGİSİZLİĞİNE BİR KALP VERDİM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇMİ SEVMEDİ
Genç Kız Edebiyatıarkadaşlar bu kitabı öylesine yazıyorum kendi yaşadıklarımı yazmak istedim belki yazım yanlışı yada noktalama işaretlerini yanlış yapabilirim şimdiden kusura bakmayın. Bide şey ben bu kitabta ne yazıyorsam hepsi benim hayata aşık oldum cocuk ile il...