•
kanepede yarı baygın bir halde uzanan patronuma baktım,onunla beraber kalmamı istiyordu ve açıkçası bende onu bu kadar sarhoşken bırakıp gitmek istemiyordum. içim rahat etmezdi,bu gece burda kalsam daha iyi olacaktı.
"pekala.. burda kalacağım."
dudaklarına bir tebessüm yayıldı. "güzel."
derin bir nefes verdim ve ona yaklaştım,bu halde uyumamalıydı. "odana kadar yürüyebilir misin? burda uyursan her yerin ağrır,ayrıca üzerine rahat bir şeyler giymelisin."
başını onaylamayarak sağa sola salladı,"böyle kalacağım,sadece gel ve kucağıma yat."
gözlerim şaşkınlıkla büyürken söylediği şeyi işlemeye çalışıyordum,onun kucağında yatmak mı? benden gerçekten bunu mu istiyordu? ah,o kadar sarhoştu ki ne söylediğini asla bilmiyordu. onu ciddiye almam mümkün olamazdı.
"seni odana kadar taşıyacağım." onu kolundan kavrayıp kaldırmaya çalıştım ama asla hareket etmiyordu,tüm gücümü kullansam da kıpırdamasını bile sağlayamamıştım.
"hadi ama!" sitemimi duyduğunda kıkırdadı,benimle alay ediyordu ve bu canımı sıkıyordu.
"koca kıçını kaldı-" ona bağırmak ile meşgulken henüz ne olduğunu anlayamadan beni kolumdan kavrayıp kucağına düşmemi sağlamıştı. gözlerim büyürken onun kolları arasında olduğumun farkına varmıştım,beni kucağında tutuyordu ve başımı kaldırdığımda onun boynunun sıcaklığını hissettim. baygın gözleriyle ve tebessüm eden yüzüyle bana bakıyordu.
heyecanla onun kolları arasından kurtulmak için bir hamle yapmaya çalıştım ama beni o kadar sıkı tutuyordu ki kıpırdayamamıştım bile.
"s-sukuna.. bırak beni,ne yaptığını sanı-"
"sadece benimle kal."
gözlerimin içine bakıyordu,bu durumdan kurtulmam gerektiğinin farkındaydım ama hareket edemiyordum.. içimde büyüyen ve kalp atışlarımı hızlandıran heyecanı bastıramıyordum.
"ben.."
"yanımda kal."
bir eli belime daha sıkı sarıldı,diğer eli ise başımı onun omzuna bastırdı. sıcak nefesim boynuna doğru vuruyordu ve bu.. yanlış hissettiriyordu. onunla bu durumda olamazdım,olmamalıydım.
"bu doğru olmaz.."
"bu sefer doğru olanı yapma."
beni daha da şaşırtıyordu,bu nasıl bir sarhoşluktu böyle? hiç kendinde olmadığını biliyordum,tamamen kafası karışmıştı ve alkol onu mahvetmişti.
"sarhoşsun,bu yüzden sözlerine aldırmıyorum sukuna.."
kıkırdadı,hala benimle alay eder durumdaydı ve ben sadece onun kolları arasında sıkışıp kalmıştım. "uzun zamandır bu kadar sarhoşken bir kadınla sevişmemiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asistan. | ryomen sukuna
FanfictionAnd drags you along, She might want a kiss, Before the end of the song. Because love can burn like a cigarette, And leave you with nothing.