1.4

524 48 19
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.4'










"bekle! burda yapamayız,Sukuna.." kıkırdadım,o beni kucağına alıp çalışma masasına bıraktığında ve uyluklarımı ayırarak bacaklarımın arasında yer bulduğunda bende onun boynuna tutunuyordum. onun odasında,onun çalışma masasında sevişmek tuhaf ve utandırıcı olsa da,beni azdırmadığını söylemem çok yanlış olacaktı.

"seni nerde istersem orda becermekten geri durmayacağım,aptal asistan." boynuma sokuldu,sıcak öpücükleri beni gıdıklıyorken iç çamaşırıma uzandı ve onu bacaklarımın arasından aşağıya doğru kaydırdı. yutkundum,onun dokunuşları sıcak olan duygularımı kontrol edemememe sebep oluyordu. pantolonun fermuarını açtı,beni kalçalarımdan kavrayarak kasıklarına bastırdığında penisinin bacaklarımın arasına dokunduğunu hissediyordum.

"ne kadar güzel olduğunun farkında olmalısın.." ıslaklığıma doğru kaydırdığı penisi,beni bu konuda uyarmamış olması nedeniyle canımı acıtmıştı. yine de,bu zevk dolu bir duyguydu. beni kalçalarımdan kavrayarak hala kasıklarına bastırıyordu,bense bacaklarımı onun beline sıkı sıkıya sarmıştım. sıcak öpücükleri,askılarımı aşağıya doğru kaydırmasıyla açılan memelerime doğru kaydı. onların arasına vücuduma sıcak bir duygunun yayılmasına sebep olan öpücükler bırakıyordu.

kalınlığı yarığımın arasından en derin noktalarıma doğru uzandı,onu zevk duygusunu bana doruk noktasında yaşatmak amacıyla daha yavaş sokuyordu. başımı geriye doğru bıraktım,o dudaklarımın arasında gel-gitler yapmaya başladığında kollarımla onun boynuna sarılmıştım. "oh.." fısıldıyordum,zevk dolu mırıltılar kaçırıyordum.

onun gel-gitleri hızlandığında,çalışma masası da gıcırdamaya başlamıştı. oluşan ıslaklığım onun penisine aktığında yanaklarım kızarıyordu,bu duygu beni baştan çıkarmaktan çok daha fazlasını sağlıyordu. kulağıma doğru yaklaştı,onun boğuk mırıltıları kulaklarıma doluyordu. "asistanımı nerde istersem,ne zaman istersem o zaman becerebilirim. bana karşı koyacak kadar iraden var mı,hm? söylesene.." kıkırdadı,bir memem onun avuçları arasında sıkışıyordu. onu okşadı,kumaşın altına parmaklarını sokarak meme uçlarımı sıkıştırdı. "söyle.."

"S-Sukuna,insanlar duyacaklar.." fısıldadım,şu anda bana asla aldırmıyordu. penisi yarığımın arasından,en tatlı noktalarıma doğru kaydığı sırada dudaklarımız buluştu. alt dudağımı emerken,bir yandan da kalçalarımı sıkı sıkıya kavrayarak beni kasıklarına bastırmayı bırakmıyordu. hızlanmıştı,çalışma masasından bazı eşyalar yere doğru savruluyordu. nerdeyse onu kıracaktı,insanların bizi duyacak olması konusunda olan kaygılarım onun penisi en tatlı noktalarımı tekrar tekrar bulduğunda ve beni zevkten dört köşe etmeye yaklaştığında tamamıyla kayboldu.

asistan. | ryomen sukunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin