-Aile:
"Bütün kötülüklerin,iyi niyetle yapıldığı yer"🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥🏥
"dna testinin sonucuna göre lina yılmaz Gökhan korkmazın kızı özge korkmaz da levent yılmazın Kızı" dedi doktor ne yani ben boşuna mı o kadar acı çektim...
Sabah
Sabah saat dokuzda uyanmıştım alarm kurmamamıştım çünkü dün karneleri aldık ve yaz tatiline girdik okullar kapandığına göre sabahın köründe kalkmaya gerek yok bence.
Yaklaşık bir yarım saat tavanı izleyip hayatı sorguladım sonra yorganı tekmeleyerek yataktan kalktım.
Odamdaki banyoya doğru yürüdüm önce elimi yüzümü yıkadım sonra dişlerimi fırçaladım ve banyodan çıktım.
Bugün kızlarla alışverişe gidecektik o yüzden giyinme odasına gittim ve oradan siyah beyaz bir ceket ceketin takımı olan bir etek ve ceketin içine beyaz bir crop giyindim ayakkabı olarak beyaz yüksek taban bir spor ayakkabı giydim.
Giyinme odasından çıktım telefonumu ve kredi kartımı aldım yanım da nakit taşımayı peki sevmiyordum o yüzden hep kart kullanırım.
Odamdan çıktım merdivenleri inmeye başladım.
Merdivenleri inmeyi bitirip yemek odasına gittim ve sandalyeyi çekip oturdum.
Annemle babam yine iş hakkında konuşuyorlar dı sanki o gece hiç yaşanmamış gibi mutlular.
Keşke o gece yaşanmamış olsaydı belki onları severdim ama sanmıyorum onları sevicebileceğimi çünkü onlar görebileceğiniz en kötü en iğrenç insanlar.
Düşünmeyi bırakıp kahvaltı tabağını doldurmay başladım tabağıma; üç tane zeytin,kibrit kutusu büyüklüğünde ki bir dilim peynir,bir dilim yumurta ve bir bardak portakal suyu.
Bunlarla doymuyorum ama annem daha fazla yememe izin vermiyor kilo almamı istemiyor çünkü onun kızıyım mükemmel olmalıyım.
Bunları akşam yatarken Düşünmeyi karar verdim ve kahvaltımı yapma başladım.
Tam kahvaltımı bitirdiğim zaman babamın telefonu çaldı ve konuşmaya başladı.
"Bu nasıl olur siz ne dediğinizi farkındamısınız"
"..."
"Tamam yarım saate orda oluruz ama bunun hesabı size sorucam"
Dedi ve kapatı ardından bana bakıp konuşmaya başladı " Bugün dışarı çıkmıyorsun hastaneye gidicez"dedi sert bir sesle.
Neden hastaneye gidiyoruz ki böyle düşünmek çok saçma olduğu için direkt babama sorsam iyi olur.
" neden hastaneye gidiyoruz " dedim sert bir sesle onlara taviz veremezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER
RandomBir kitap düşünün gizemlerle dolu çözülmemiş sırlarla dolu bir kitap. iki kız ve biri bir ailenin hayatını zehir ederken diğerinin ailesi ona hayatı zehir ediyordu. Bir kız var karanlıktan korkan, Bir kız var çiçekleri seven, Bir kız var renklere a...