4.BÖLÜM(PART2)

68 8 7
                                    

Parla hanım hızlı bir şekilde konuşmaya başladı"seni anlıyorum kızım ama bunu yapma bana bunca yıl ayrı kalmışız zaten gel kal bizde"dedi sonlara doğru ağlamaya başladı.

Benim yüzümden mi ağlıyor ben sırf onlarla yaşamak istemediğim için mi?

Bu kadın deli mi bunun için ağlanır mı  ya  hayır tamam belli ki sen de zor şeyler yaşadın ama ben de zor şeyler yaşadım.

Parla hanım hızlı bir şekilde konuşmaya başladı " kızım en azından bir üç ay kal bizde yaz tatili bitince istersen gidersin ne dersin" dedi aslında mantıklıydı bir birimizi tanımamız için iyi bir fırsattı.

Üç ay sonra zaten reşit olacaktım şimdi isteseler beni kolaylıkla  yanlarını alırlar eğer gitmezsem mahkemeye baş vurucaklardır bence uzatmaya gerek yok giderim üç ay kalır ondan sonra giderim yurt dışına.

Parla hanımı daha fazla bekletmeden cevap verdim" Tamam gelicem siz akşam bana konum atarsınız" dedim.

Parla hanım heyecanlı sesiyle konuşmaya başladı" Tamam tamam akşam atarım konumu görüşürüz" dedi bende aynı şekilde karşılık verdim" görüşürüz" diyip telefonu kapattım.

Yataktan kalktım ve bavulumu toplamaya başladım kıyafetlerim orta boyda ki valizime tam sığdı bükük boy valizimeyse resim malzemelerini koydum.

Resim yapmayı severdim duygularımı resme aktarırdım ama kimse anlamadı herkes öylesine çizilmiş resimler zannetti çizdiğim resimleri ama anlamamaları işime geliyordu eğer anlarlarsa acılarımı görürlerdi ve insanlar acımasız eğer senin acını gorürseler seni ordan vururlar.

Valizimi kapattıktan sonra dün akşamdan hazırlamış olduğum kıyafetleri alıp banyoya girdim.

Duşu aldıktan sonra kıyafetlerimi giyindim üzerime kiraz desenleri olan bir hırka giydim altıma mini önleri düğmeli kot etek giyindim ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabı giydim.

Duşu aldıktan sonra kıyafetlerimi giyindim üzerime kiraz desenleri olan bir hırka giydim altıma mini önleri düğmeli kot etek giyindim ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumu alıp evden çıktım çanta taşımayı sevmiyordum zaten çok da bir şey yanıma almıyorum kartım ve kimliğim telefon kabımı içindeydi.

Arabama binip dağ evinden uzaklaşmaya başladım hayır tabi ki ehliyetim yok arabayı ehliyetsiz kullanıyorum bence çevirmeye denk gelmezsem sorun olamaz.

Hem ehliyeti olan çoğu insandan daha iyi kullanıyordum ben bunları düşünürken resim kursumun önüne gelmiştim bile evet resim kursuna gidiyordum ne kadar iyi çiziyor olsam da kendimi daha çok geliştirmek için geliyordum.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Resim kursum bitmişti saat dört olmuştu zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım resim çizerken sanki başka bir evrene ışınlanıyorum gibi hissediyordum.

Sabah evden kahvaltı yapmadan çıktığım için açıkmıştım bu yüzden resim kursuma yakın olan bir kafeye gitim.

Orda iki saat yemek yiyip takıldığın sonra saat altı olmuştu ve parla hanım bana konu atmıştı ve beni beklediklerini söyleyen bir mesaj atmıştı bende dağ evime gidip bavulları arabamın bagajına yerleştirdim ve parla hanımın bana atmış olduğu konuma doğru yola çıktım.









Evveeeeet bölüm nasıldı

İyımisiniz

Tekrardan kusura bakmayı lgs öğrencisi olduğum için bölümler geç gelecek

Parla hanım hakkındaki düşüncelerini

Lina hakkındaki düşünceleriniz

Oy vermeyi unutmayınnn

Sizi öptüm 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin