Biolojik dövmeci abiye baktım ve konuşmaya başladım" bana dövme yaparmısın hiç kimse yapmıyor yaşım tutmuyor diye" dedim tatlı çıkarmaya çalıştığım sesimle.
Kaşları havalandı bunu beklemediği açıktı ardından dudağı hafif kıvrıldı ve konuşmaya başladı" hayır yaşın tutmuyor" dedi ya ben zaten bunu biliyorum.
Kaşlarımı çatarak ona baktım " ya zaten o yüzden sen den istiyorum!" Diye bağırdım bu sefer dudağının iki yanı da kıvrıldı ve tekrar konuştu " canım sana dövme yapmak istemiyir ayrıca yaşın tutmuyor" dedi yaşın tutmuyor kısmını alaylı söylemişti.
Sinirle derin nefes verdim ve hızla yerimden kalktım arkama bakmadan bahçeden eve girdim.
Bahçe kapısı salonda olduğu için direk salona girdim ve salonda oturmuş gazete okuyan gökhan beyi gördüm.
Gökhan bey kafasını gazeteden kaldırıp bana baktı konuşmaya başladı " erkencisin hep böyle erken mi kalkarsın" dedi kafamı hayır anlamında iki yana salladım.
Gokhan beyin kaşları çatı ve konuşmaya başladı " iyimisin biri bir şey mi söyledi" dedi ne kadar umurundaydı ki onun birinin bana bir şey söylemesi dün oğulları bana saçma sapan şeyler söylerken kendisi susmuştu aynı şekilde parla hanım da susmuştu.
Oğullarına hiç bir şey diyemiyorlar tabi gerçi iki günlük kız için oğullarıyla aralarını bozamazlar gökhan beyi daha çok bekletmeden cevap verdim " iyim ben dışarı çıkacam arkadaşlarımla yapıcam kahvaltıyı" dedim ve bir şey demesine fırsat vermeden salondan çıktım.
Sonra aklıma bahçede unutmuş olduğum çantam geldi tekrar hızlı bir şekilde salona girdim gökhan bey bakmadan bahçeye yürüdüm bahçeye girdiğimde hala abi ve kardeş takımının orda oturduğunu gördüm onları takmadan oturma takımının yanına gitti hepsinin bakışları bana döndü.
Onlara aldırış etmeden koltuğun üzerinde Olan çantamı aldım ve bahçeden çıktım salona girdiğimde parla hanımda salona giriş yaptı " AA kızım bir yeremi gidiyorsun hazırlanmışsın böyle" dedi beğeni dolu sesiyle parla hanımın yüzüne bakmadan ilerlemeye başladım ve konuştum " gökhan bey anlatır size" dedim evden çıktım.
Ohh çok şükür bu günde çok havalıyız ha çantamdan telefonu çıkarıp güneşe mesaj kahvaltı yapacağımıza dair kısa bir mesaj attıktan sonra arabama bindim.
Arabamı çalıştırdım ve evden çıktım yoğun bir trafiğin ardından nihayete her zaman geldiğimiz kafeye gelmiştim büyük ihtimalle güneş çoktan gelmiştir hep geç kalırım buluşmalara güneşte hep ben geç kalıyorum diye beni azarlar genelde.
Arabayı park edip indim, kafenin kapısının açıp içeri girdim etrafa göz gezdirirken güneşi gördüm cam kenarında bir masya oturmuştu.
Hemen güneşin yanına ilerledim güneş beni görür görmez ayağa kalkıp bana sarıldı ve konuştu " nasılsın iyimisin Ben sana demiştim o çocuğa çok güvenme diye bak seni aldattı işte iyisin dimi canım" dedi hem üzgün hem de bilmiş sesiyle güneşe cevap vermeden sandalyeye oturdum aynı şekilde güneş te sandalyeye oturdu.
Güneş benden açıklama bekleyen bakışlarla bakarken ben de konuşmaya başladım " hastanede karıştırılmış olamam ve bana önyargılı abi kardeş takımı üstüne bu da yetmezmiş gibi sevgilimin beni çocukluk arkadaşım kardeşim dediğim kızla aldatması dışında iyim" dedim ohh güzel özetledim bence.
Güneşe baktığımda bana donmuş bir şekilde bakıyordu en sonunda bir tepki verdi ve güneşin üç dakikanın sonundan ağzını açtı ve " ha" dedi.
Güneş hızlı bir şekilde konuşmaya başladı " ne inanamıyorum ve ben sadece aldatılma kısmını biliyorum lan insan bir haber verir dimi ama yok sen illa vermicen neyse iyimisin sen sana biri bir şey yapmadı değil mi" dedi ve yine çok konuşmuştu güneş,güneş hep çok fazla konuşuyor.
Güneşle kahvaltı yaptıktan sonra güneşi annesi aradı gitmesi gerekti benim de biraz resim malzemeleri almam lazımdı o yüzden alışveriş merkezine geldim.
Baya alışveriş yaparken abartım ve saatin kaç olduğunu unuttum çünk şuan saat akşam sekizdi hemen alışveriş merkezinden çıktım aldıklarımı bagaja yerleştirdikten sonra ben de arabaya bindim ve eve sürmeye başladım.
Yine her zamankisi gibi trafik vardı ve saat sekiz buçukta vardım arabadan inip bagajda ki poşetleri aldım ve evin kapısına ilerleyip zili çaldım.
Kapıyı bir hizmetli açmıştı ona başımla hafif bir selam verip içeri girdim ve direk merdivenlere yöneldim.
Öldüm yokum ben poşetleri odama çıkarıcam diye poşetleri kenara bırakıp hemen duşa girdim yarım saat kadar duşta oyalandıktan sonra çıktım pijamalarımı alıp giyindim.
Kendimi yata atım ve üzerimi örtüp kendimi güzel uykunun kollarına bıraktım.Heloooo napıyorsunuz
Bölüm kısa biliyorum ama proje ödevleri dağıtıldı onları yapıyorum o yüzden
Ama az kaldı 2 ay sonra bitiyor lgs ye giricem sonra hep uzun bölümler gelecek
Bölüm nasıldı
Güneş hakkında düşünceleriniz
Oy vermeyi unuymayın
Ve bol bol satır arası yorum yaparsanız sevinirim
Görüşürüz öptüm 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER
RandomBir kitap düşünün gizemlerle dolu çözülmemiş sırlarla dolu bir kitap. iki kız ve biri bir ailenin hayatını zehir ederken diğerinin ailesi ona hayatı zehir ediyordu. Bir kız var karanlıktan korkan, Bir kız var çiçekleri seven, Bir kız var renklere a...