6.BÖLÜM

54 9 3
                                    

" Acı ama gerçek çalışmadan,uykusuz kalmadan,fedakarlık yapmadan,kaybetmeden,ter dökmeden,göz yaşı,dökmeden,başarılı olamazsınız."

Sabah saat altı gibi uyandım normalde bu saatte kalkmazdım ama tamamlamam gereken bir tablo vardı.

Çizdiğim resimleri satıyordum bu benim son tablom daha doğrusu satacağım son tablo böyle bir durumdayken insanların istedikleri resimleri çizmek biraz zor olurdu çünkü kafamdaki düşünceler buna izin vermiyor.

Yataktan kalkıp odada bulunan banyoya doğru yürüdüm banyoya girdim elimi yüzümü yıkamadan direk kıyafetlerimi çıkardım ve duşa kabine doğur yöneldim.

Duşa kabine girdim duşa kabinin kapılarını kapattım soğuk suyu açtım yarım saat kadar susyun altın da hareketsiz kaldım.

Sonra bacaklarım kaymaya başladılar zaten ben de ayakta kalmak için çabalamadım en sonun da yere oturdum ayaklarımı kendime çektim kollarımı bacaklarımın Etrafına sardım.

Boş gözlerle baktım yere sonra ilk gözyaşım sol gözümden geldi bir yerde okumuştum eğer ilk gözyaşı sağ gözden gelirse sebebi mutlulukmuş ama sol gözden gelirse  sebebi acıdır diye.

Galiba o yazı doğruymuş çünkü kalbim sıkışıyor boğazıma bir şey batıyor nefes almakta zorlanıyorum boğazımda ki acı daha da artıyor.

Ardından dudaklarımdan bir hıçkırık firar etti sonra bir tane daha ve bir tane daha hıçkırıklarım artıkça gözyaşlarım da artı.

Nefesim daraldı başıma bir ağrı girdi yavaş yavaş yerimden kalktım önce suyu kapattım.

Sonra hemen bornozumu giydim ve banyodan çıktım başım dönüyordu yatağa yaklaştığım da düştüm.

Kalkmaya çalıştım ama olmadı sonra kendimi karanlığın kollarına bıraktım.

Bilinmeyen kişinin ağzından

Yatağın yanında bayıldı yaklaşık yarım saat kadar banyoda hıçkıra hıçkıra ağladı.

Yanına yaklaştım onu kucağıma aldım ve yatağa yatırdım üzerini örtüm saçını  okşadım.

Beni duymasada kulağına doğru fısıldadım sana her kim ne yaşattıysa aynılarını ona yaşatıcam prensesim.













Helooo

Biliyorum sizi fazla beklerim ve bölüm kisa

Ama sorun bana bir neden ya bi sorun neden

Hastalandım üşütüm çıktı

Üstelik regli oldum üstüne o ağrıyı bir düşünün

Sizi seviyorummm

Görüsurüz💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin