4

1.6K 69 23
                                    


Merhaba arkadaşlar dörüncü bölümle karşınızdayım. Bu bölüm biraz daha kavga üzerine olucak. Arkadaşlar lütfen yorum yapın. Sınır koymuyorum, koymayıda  düşünmüyorum. Ama siz yorum yapmayıncada yazma hevesim azalıyor. Hepinize iyi okumalar. Umarım beğenirsiniz.

Yüzüme sahte olduğu çok belli olan bir gülümseme kondurup çok sevgili abiciğime(!) döndüm.

''Ben diyorum ki şu önümüzdeki 2 ay içinde hepinizin arasını boziyim. Çok uzatmaya gerek yok. Zaten ifşa oldum.''

Dediklerimle Serkan bir an afallasada sonra düzelmişti. Ben tam ona havalı olduğunu düşündüğüm bakışlarımı atarken Mete'nin sesiyle tüm atmosfer bozuldu.

''Bakın gördünüz mü açık açık söyledi bizi dağıtmaya gelmiş bu yelloz!''

Ben şaşkınlıkla Mete'ye dönüp IQ seviyesini tahmin etmeye çalışırken arkadan biyolojik babamın sesiyle bu sefer ona döndüm.

''Hatun biz bu çocuğu ramazan ayında mı yaptıkda bu böyle oldu. Allah'ın cezası mı bu bize?''

Tam Mete sitem edicekken biyo- lan biyolojik demekten yoruldum adlarını söyliycem değişiklik olsun. Ömür hanımın düşünceli bir sesle söyledikleriyle çenem yere düşücekti. 

''Yooo. Ramazan ayı biteli çok olmuştu. Hatta kıştı. Ocağın üçü olması lazım. Sen yeni işten gelöiştin. Sonra oda-''

''Hayır! Hayır! Daha fazlasını dinleyemem! Nasıl yapıldığımı öğrenmek bu dünyada istediğim son şey!''

Ömür hanım bir an şaşkınlıkla baksada sonradan ne dediğini anlamış olcak ki ağzını kapattı ve anında kıpkırmızı oldu. Eğer az önce dedikleri olmasaydı bu kadının yanaklarını sıkardım.

Aras'ın öksürme sesiyle ona döndük. 

''Bir daha bu kızın yanında ailemizle ilgili ne olursa olsun hiçbir şeyin konuşulmasını istemiyorum. Serkan haklı onun nasıl bir insan olduğunu bilemeyiz.''

Sinirle gözlerimi devirdim. Cevap verip güzel ağzımı yoramiycam. Kusuruma bakmayın. Sonuçta kendini sürekli açıklamaya çalışmak acizlik göstergesidir. Ve benim güçlü kız profili çizmem lazım.

Özkan bey sinirle Aras'a döndü.

''Aras kız kardeşin hakkında doğru konuş! Siz ne kadar bu ailedenseniz o da o kadar aileden!''

Serkan alaylı bir ifadeyle beni gösterdi.

''Ne yani baba bizi şu yellozla bir mi tutuyorsun?''

Sonra Mete'nin sesi duyuldu.

''Nereden geldiği belli olmayan şu paçozla. Allah bilir birgünde kaç kişiyle orada burada ne haltlar yiyor.''

''Mete Serkan siz kardeşiniz hakkında nasıl böyle konuşabiliyorsunuz?! Doğru konuşun yoksa ben konuşturmasını bilirim!''

O nasıl otorite öyle yiğidim.

''Birde bunun için bize kızıyorsun öyle mi baba?''

''Boşver Mete mantıklı düşünemiyorlar. Onlarda bu yellozun gerçek yüzünü görücekler sabret.''

''LAN SİZİN KARŞINIZDA ASKER ARKADAŞINIZ MI VARDA ÖYLE GEVŞEK GEVŞEK KONUŞUYORSUNUZ.?! BİR DAHA BÖYLE BİR ŞEY OLURSA İKİNİZİDE GEBERTİRİM ANLADINIZ MI?!''

Oha ödüm koptu. Ben sevdim bu adamı. Yiğidimsin artık.

Özkan beyin sesi tüm evi inletirken Serkan ve Mete kafalarını önlerine eğdiler. Tabi banada sinirli sinirli bakıyorlardı. Özkan bey bana döndü.

Gerçek Ailem (Lamia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin