Eveeettt yeni bölüme hoşgeldiniz gencerler. Bana ilham gelmediği için bölümün başı biraz saçma olabilir. Bu bölümde ağırlık Mete olucak uzatmadan bölüme geçelim. Yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
''Merak ettiyseniz ben iyiyim. Ki buna hiç ihtimal vermiyorum. Merak etmediysenizde eyvallah canınız sağ olsun. Umarım merak ettiğiniz kişi ya da şey iyidir. Öylede kibar bir insanım.''
Bana garip bir canlıya bakar gibi bakıyorlardı. Yav ben ne yaptım gene?
At sineği kendine gelip hemen laf yetiştirmeye başladı.
''Ne merakı be? Ölüpte başımıza kalma diye şey ettik. Şimdi ölsen o kadar cenaze masrafı olucak falan. Kim uğreşacak zırlayan kadınlarla.''
''Şahsen ben senin cenazeni seve seve yapardım. Sonuçta işin ucunda yemekle helva var.''
''Doğru lan. Bende yapardım. Şöyle bol fıstıklı.''
''Ay deme deme. Valla canım çekti.''
''Benimde ya gelde yapak.''
''De vallah.''
''Vallah. Hadi uç.''
Biz tam mutfağa gidecekken biyolojik anam beni ensemden tuttu.
''Birincisi ilk önce bana bu halinin nedenini anlatıcaksın yoksa gidemezsin. İkinciside kızım siz az önce kavga etmiyor muydunuz?''
At sineğiyle birbirimize baktık. Sonra at sineği bence çok mantıklı bir açıklama yaptı.
''Evet hala kavgalıyız. Ama bu helva yememize engel değil.''
Sonra ben girdim lafa.
''At sineğine katılıyorum. Neden bu halde olduğumuda sana Kayra abim anlatır.''
''Lan at sineği ne?''
''Ben sana böyle diyorum. Başka birşeyi uyduramadım.''
''Dua et şu an başımda helvalar uçuşuyor. Yoksa gösterirdim sana.''
''Yav he he. Hadi mutfağa.''
Daha fazla konuşmalarına izin vermeden mutfağa girdik. Ve helva yapmaya başladık. Hiç konuşmuyorduk neredeyse. Ama onunla bir şeyler yapmak zevkliydi. Bir an acaba beraber büyüsek nasıl anlaşırdık diye düşündüm.
Ve bomba haber. AT SİNEĞİ LAHMACUNCUYMUŞ!
''Kızım sen ciddi misin? Biz seninle ne lahmacunlar paylaşırız var ya?''
''Biz o kadar yakın olduk mu ya?''
Bir şey fark etmiş gibi gözleri büyüdü.
''Doğru lan ben seninle konuşmayacaktım! O kadar söz verdim kendime amk ya!''
''Ne sözü be?''
''Bundan sonra hiçbir kıza güvenmeme sözü. O kızdan sonra güvenim kalmadı.''
''Hay ben senin beyin nöronlarına tüküriyim emi. O nasıl sistem lan?''
''Kızım bizim şu an duygusal anlar yaşamamız lazım. Ben sana olanları anlatıcam. Sende bana sarılıp abi diyceksin. Bizde düşman çatlatıcaz.''
Elimin tersini alnına koydum.
''E ateşinde yok. Oğlum sen sabah bana kardeşim değilsin gibisinden şeyler söylemedin mi?''
''Ve sen beni ciddiye mi aldın? Oha! ANNE LAMİA BENİ CİDDİYE ALMIŞ! DEMEKKİ ANORMAL OLAN SİZMİŞSİNZİ!''
içeriden babamın sesi duyuldu. Biyolojik demekten yoruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem (Lamia)
Teen Fiction17 yılının bir anda çöp olduğunu öğrensen ne hissededin. Onca yaşanan şeyden sonra senden herşeyi silip yepyeni bir hayata başlamanı isteseler. Peki daha önce hiç görmediğin insanlarla aynı evde yaşamak ne kadar güvenilir. Bu klasik bir gerçek ailem...