13

694 34 8
                                    


Uzun bir aradan sonra merhaba canımın içleri. Birden aklıma gelen fikirle yazasım geldi hadi hayırlısı. O zaman uzatmadan direkt bölüme geçelim.

İmkansız Bir Aşk Denir

Bu aralar bu şarkıya taktım çok güzel dinleyin dinlettirin efenim.

Bir anda söylediği şey karşısında şok geçirmiştim. Kulaklarımın duyduklarını beynim algılayamıyordu. Bu yaştaki bir kızın söylemesi gereken bir şey değildi bu. Anlık girdiğim şoktan kafamı iki yana sallayarak kurtulup tekrar ona döndüm. 

"Ne demek hamileyim Beril? Sen ne dediğinin farkında mısın? Bu yaşta ne hamileliği? Ayrıca bundan Kayra abime ne?"

Yüzünde yer edinen ukala sırıtışı beni daha da şaşırtmıştı.

Aha pok kokusu. Bence kaç en iyisi duymamak. 

Kızım bir sus sırası mı ya?

Bu Beril yellozunun dediklerinden sonra görüceğim ben seni o zaman bana tek kelime edemeyeceksin.

Sen nereden biliyorsun ne diyeceğini?

Çünkü yüzünde 'ağzınıza etmeye geldim' bakışı var.

Nagehan'ı kendi haline bırakıp Beril'e odaklandım.

"E sonuçta sizin ailenizin PİSLİĞİ başkası temizleyecek değil ya. Hadi bu da benim size son iyiliğim olsun."

Kız ne pisliği? Senin anan az kaldı size çamaşır suyu içirecek.

Nagehan cidden hiç sırası değil.

Ha ciddili olcaz tamam.

Beril'in dediklerine kaşlarımı çattım.

"Ne pisliğinden bahsediyorsun sen? Haddini bil öyle konuş."

Beril'in sırıtışı büyüdü.

"Hmm ben sana şöyle açıklayayım. Hala oluyorsun görümceciğim."

Yoğ amığna!

Bu sefer haklısın Negarettin.

"Beril bana kelime oyunu yapma. Ne söyleyeceksen açık açık söyle. Ha bunu yaparken de doğru konuştuğundan emin ol yoksa o ses tellerini kopartır boynuna tasma diye bağlar sahibin kimse onun eline veririm."

Sakin bir ses tonuyla söylesem de söylediklerimin etkisiyle bir an tırstı ama sonra açıklamaya karar vermiş olacak ki konuşmaya başladı. Aynı sırıtış yüzünde yer edinmişti.

"Yani diyorum ki Baran'dan hamileyim. İkizin baba oluyor."

Söylediklerinin etkisiyle yere çivilenmiştim. Şok dedikleri bu olsa gerekti. Şaşkınlıkla ona bakarke-

Lan şaka şaka buna niye inanayım ben mal mıyım?

Bende ona en pis bakışlarımdan birini atıp sırıttım.

"Cidden bu kadar düştün mü ya? Hayır bir anlasam şu yersiz ve yetersiz çabanın nedenini bir şeyler yapacağımda anlayamıyorum bir türlü. Ya da bir aptalı anlamak için çaba sarf etmeyi beynim kabul etmiyor diyelim."

Söylediklerimle iyice bozulurken kaşlarını çattı. 

"İnanmıyorsun öyle mi?"

Kafamı gülerek yere indirdim ve başımı iki yana salladım.

"Hayır, tabiiki hamile olduğuna inanıyorum. Sonuçta senden beklenecek hareket ama o çocuğun babasının Baran olabileceğine ihtimal bile veremiyorum kusuruma bakma."

Gerçek Ailem (Lamia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin