Harry , büyük salona gelmeden önce odasına gitmiş ve cübbesini giyinmişti. Yüzünde ki kanları da temizlemişti elbette, hermione nin bir sürü soru soracağını biliyordu.
Slytherin , Hufflepuf , Ravenclaw ve Gryffindor masalarına hızla bir göz attı ve masada oturan arkadaşlarının yanına gidip oturdu. İstemsizce gözü Slytherin masasında oturan Draco ya kaydığında. Onun dümdüz, bir duvar gibi olan yüzünü gördü. Biren Harry e gözlerini çevirdiğinde yüzünde bir sırıtma oldu ve hızlıca kaşlarını kaldırıp indirdi. Harry göz devirdi.
" nerelerdeydin Harry "
" sonra konuşuruz. " Dumbledore ayağa kalkıp kürsüye geldi ve yeni aralarına katılan iksir öğrtemeni profesör slughorn u tanıttı. Ardından karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeni olan profesör snape i tanıttı. Snape sonunda istediğine kavuşmuş olamanın mutluluğunu yaşıyor olmalıydı. Gerçi her zaman ölü gibi görünüyordu, konuşması bile ölü gibiydi.
Yeni gelen öğrencilerin sınıfları belli olduktan sonra da , yemeklerle dolan altın tabaklardan yemeye başladılar.
●●●
Harry ve Ron un ilk dersi boştu. Bu yüzden ilk başta sihirbaz satrancı oynamayı düşünseler de okula yeni gelen öğrencileri izlemek daha eğlenceliydi. Keyifle etrafa bakıp sohbet ediyorlardı. Harry , henüz bulduğu parşömeni ve içinde yazanları söylemeyi düşünmüyordu.
Profesör mcgonnagal, koridorda durup birbirleriyle gülerek sohbet eden çocukları gördü.
" bay weasley , bay potter. " seslendi ve ikilinin yanlarına gelmelerini bekledi.
" ilk dersimiz boştu profesör . "
" evet bunu biliyorum... bir seherbaz olmak istediğinizi sanıyordum bay potter. neden iksir derslerine katılmıyorsunuz?"
Mcgonnagal zorla ikisini iksir derslerine yollarken Ron sinirle söylenmeye başladı. " bu haksızlık! Seçmeler çok yakında ve benim gibi quidditch antrenmanı yapmam gerek. " zindanlara gelip iksir dersi için kullanılan yere geldiklerinde kapıyı çaldılar ve içeriye geldiler. Harry Profesör Slughorn a neden buraya geldiklerini açıkladı. O sırada draco ile göz göze gelmişlerdi. Draco her zaman suratsız olurdu ama bu defa ruhsuz görünüyordu. Harry ile göz temasını kesmedi.
" dolaptan kitap alıverin " slughorn söylediğinde , Harry göz temasını kopartıp dolaba gitti. Açtığında iki adet iksir kitabı vardı , biri yepyeni dururken diğeri parçalanmak üzere gibiydi. Harry yepyeni kitabı almak için elini uzattığında ron hemen elinden kaptı ve koşarak diğer öğrencilerin yanına gitti.
Harry iç çekerek eski kitabı alıp öğrencilerin arasına karıştığında sözlerle dikkati dağıldı.
" diğer adıyla , sıvı şans. " gözleri kitaptan Profesör Slughorn a kaydı. " tek bir damlası bile sizi başarıya götürür. " Etkisi geçene kadar tabi " tuhaf bir şekilde güldü.
" bu gün , size ödül olarak vereceğim şey bu. Bir saat içinde kabul edilebilir bir yaşayan ölüm iksiri yapabilen kişiye bu sıvı şansı vereceğim. 10. Sayfaya bakarsanız nasıl yapıldığını göreceksiniz. " bütün ögrenciler kitaplarının sayfalarını çevirirken konuşmaya devam etti " bu zamana kadar bu iksiri yapabilecek kalitede olan tek bir öğrenci oldu. İyi şanslar "
Harry kazanın başına geçerken, ilk sayfayı açmakla meşguldü. Bu kitap melez prensin malıdır. Yazıyordu. Harry kitabın 10. Sayfasını açarken bir çok yerin üzerinde alınmış notlar ve bazı malzemelerin üzerini karalanmış halde buldu. Malzemeleri, kitaptan değil de melez prensin aldığı notlara uyarak hazırladığında Profesör Slughorn çok keyifli görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is it late ? - drarry
FanfictionHarry Potter ve Melez prens adlı filmden uyarlanmıştır. Kendimce bazı yerleri ve hikayeyi değiştirdim. " ya bu olsaydı ? " diye düşünerek yazdığım bir hikaye. Çoğu yer filmle aynı olsa da bunu hikayeninin akışını bozmamak için yaptım. Smut yok.