Harry yerinde midesinde ki ağırlıkla oturuyordu. Az önce köşeden kendisi çıkagelmişti. Dumbledore ise sanki buna hiç şaşırmamış gibi rahat görünüyordu. İki Harry de Dumbledore un masasının karşısında bulunan deri kaplı koltuklara oturmuşlardı.
Harry, daha önce de zaman yolculuğu yapmıştı. Üçüncü sınıfta Dumbledore un yönlendirmesiyle birlikte sirius ve şahgagayı kurtarmak için...
" seni dinliyorum Harry " Dumbledore, gözlerini sağ da ki sandalyede oturan Harry e dikmişti. Yarım ay şeklinde ki gözlüklerinin altında mavi gözleri ateş gibi yanıyordu.
" ben..." sağ sandalye de oturan Harry yerinde rahatsızca kıpırdandı. " size tam olanlar söylersem, zaman daha fazla karmaşıklaşmaz mı ?"
Dumbledore, nazik bir gülümseme verdi ve öne doğru yaslandığı bedenini geri çekti ve kendi sakallarını okşarken sandalyesinde iyice geriye yaslandı.
" neredeyse yılın başından beri zaman çizgisi değişmiş... " sakalını okşayan elini indirdi. " sanırım daha fazla karmaşa olmaz."
" anlıyorum " sağda ki sanldayeye oturan Harry söylerken bakışlarını, solda ki Harry e çevirdi ve yutkundu sonra tekrar Dumbledore a baktı.
" trende ki notu , görünmezlik pelerinine ben koydum... o an çok daha fazla şey düşündüm. Draco yu öldürmeyi ama...."
" yapamadın" Harry , Harry nin sözünü kesti. " çünkü onun birini öldürmeyecek kadar korkak olduğunu gördün? Değil mi ? "
Harry başıyla onayladı , ellerini kucağında birleştirdi ve gözlerini ayakkabılarına dikti." bu akşam siz ve ben horcrux u aldıktan sonra geri geldik. Siz çok yorgun ve acı çekiyor haldeydiniz... sonra merdivenlerden bir ses geldi ve hemen saklandım. Draco , size asasını doğrultmuştu."
Harry yutkundu ve göz ucuyla Dumbledore a baktı, her zaman ki sevecen ifadesi yüzündeydi. Karşısında oturan kendine de baktığında kaşlarının çatılı olduğunu fark etti.
Harry boğazını temizleyip konuşmaya devam etti. " ona yardım teklifi ettiniz , tıpkı bu akşam ki gibi ama o reddetti. Eğer sizi öldürmezse voldemort onu öldürecekmiş. "
Dumbledore un sevecen ifadesi aniden kalktı. " devam et Harry "
" sonra... diğer ölüm yiyenler geldi-"
" bellatrix " Harry sinirle dolduğunu hissetti.
" evet, o ve bir kaç kişi daha vardı Draco ya sizi öldürmesi için bağırıyordu. Sonra profesör Snape geldi ve sizi... "
" anladım harry " Dumbledore , yaslandığı sandalyesinden doğrulup tekrar masaya yaslanmıştı. " beni kurtarmak için , zamanda geriye gittin... "
" evet , aslında elliyi geçti... çoğunda sadece bir kaç gün geriye gittim ama Draco kötülükten vaz geçmediği için sonuç degişmedi"
" sen de yılın başında gittin , böylece daha fazla zamanın oldu " harry , söylerken gözlerini karşısında oturan kendine dikmişti.
" evet bunu yaparken birbirimizi seveceğimizi tahmin edemedim gerçi daha farklı olur diye düşünmüştüm" harry nin yanakları hafif kızarsa bile yüzünde bir utanma ifadesi yoktu. " yine de işe yaradı. Size kendi isteğiyle geldi. "
Dumbledore, harry nin yorumuna güldü.
" zaman oldukça karmaşık ve ince bir çizgidir. Ona ne kadar müdahale ederseniz o kadar karmaşıklaşır. Beni kurtarmak için bunu yaptığını biliyorum Harry ama bu yanlış. "
" siz Voldemorta karşı durabilecek tek büyü-"
" hayır Harry , benden çok daha güçlü büyücüler var... belki de benim ölümümden sonra içlerinde ki gücün farkına vardılar" yarım ay şeklinde ki gözlüklerinin ardından hülyalı hülyalı baktı. " eğer ben ölmezsem , o büyücüler içinde ki güçleri fark edemeyecekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is it late ? - drarry
FanfictionHarry Potter ve Melez prens adlı filmden uyarlanmıştır. Kendimce bazı yerleri ve hikayeyi değiştirdim. " ya bu olsaydı ? " diye düşünerek yazdığım bir hikaye. Çoğu yer filmle aynı olsa da bunu hikayeninin akışını bozmamak için yaptım. Smut yok.