Aera
- Aegon?- Kérdeztem,mikor elment,majd egy boros üveggel tért vissza.
- Igyál,az első alkalom mindig nehéz.- Mondta,mire kérdöen néztem rá,ő pedig egy amolyan had ne kelljen elmondanom fejet vágott. Kivettem az üveget a kezéből,majd letettem az asztal tetejére.
- Mit...- Akarta kérdezni Aegon,mikor az ölébe ültem.
- Nem fogok inni.- Mondtam,mire elfeküdt az ágyon,majd megcsókoltam és elkezdtem meglovagolni. Iszonyatos szorító érzés kerített a hatalmába,majd mikor kezdett egy kicsit jobb lenni,Aegon egy hangos sóhaj kíséretében végzett. Leszálltam róla majd mellé feküdtem.
- Szeretlek.- Mondta,mire kipattantak a szemeim. Az iszákos herceg,aki még a saját anyját sem szereti, épp most közölte a feleségével,hogy szereti. Ez nem lehet,biztosan minden szeretőjét is ezt mondja. Ledöbbentem,majd felültem,mire Aegon elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Mi a válaszod, hercegnő?- Kérdezte, mire észbe kaptam.
- Én is.- Mondtam,de még egyáltalán nem voltam biztos az érzéseimben. Elmentem fürdeni,majd visszamentem a szobába és miután felöltöztem kimentem a sárkányomhoz.- Nyugalom, Tyrax.- Mondtam valériaiul,mert elég idegesen viselkedett. Mind a ketten éreztük, hogy Aegon kiakar engem használni,ami engem is idegesített. Nem akarok csak egy játék lenni,amit elővesz,ha unatkozik. Nem kellett volna lefeküdnöm vele. Felszálltam rá,majd körbe repültük királyvárat. Mikor mind a ketten lehiggadtunk, visszatértünk a szobánkba.
- Felség.- Mondta a szolgálóm.
- Hogy hívnak?- Kérdeztem.
- Lianna.- Mondta,mire bólintottam.
- Köszönöm,hogy elvállaltad a munkát,így legalább egy olyan ember van,akit ismerek ebben a várban.- Mondtam,mire elmosolyodott.
- Hercegnő,a királyné küldött,mert látni akarja.- Mondta az éppen megjelenő ser Criston.
- Megyek.- Mondtam,majd Ser Criston elkísért a királyné lakosztályába.
- Aera.- Mondta Alicent,majd átölelt.
- Miért hivatott?- Kérdeztem.
- Arra gondoltam,hogy elmehetnénk imádkozni.- Mondta,mire bólintottam.
- Rendben,de előtte átöltöznék,hiszen még sem járulhatok az istenek színe elé ilyen sárkány szagú ruhában.- Mondtam,mire Alicent elmosolyodott,majd bólintott.
Elmentem a szobámba átöltözni,ahol persze Aegon várt.
- Hova mentél?- Kérdezte.
- Repülni,most pedig majd a királynéval megyek imádkozni.- Mondtam,mire leült az ágyra. Felé fordultam,mire megcsókolt.
- Még mindig az a véleményed a házasságunkról,mint az elején?- Kérdeztem.
- Természetesen nem.- Mondta,majd elkezdte kigombolni a ruhám.
- Nem fogok időben odaérni,ha....- Kezdtem bele.
- Akkor ne ellenkezz ennyire.- Mondta.
- Rendben,majd este,szerelmem.- Mondtam,majd felvettem a ruhát és elmentem.1 héttel később ( este)
Épp a fürdőben voltam,mikor hányingerem lett.
- Jól vagy?- Kérdezte Aegon,mire elhánytam magam.
- Hívom a mestert.- Mondta,majd idehozott nekem egy köntöst. A mester egy félórán belül meg is érkezett.
- Gratulálok. Gyermeket vár.- Mondta,mire Alicent sírni kezdett Aegon pedig semleges arcot vágott,ami kissé bosszantott.
- Beszélhetnék a férjemmel?- Kérdeztem,mire Alicent átölelt,majd elmentek.
- Te nem is örülsz a gyerekednek?- Kérdeztem felháborodva.
- De. - Mondta,mire közelebb mentem hozzá és megcsapott az alkohol szaga.
- Ittál. Meg sem kérdezem,hogy miért. Azt hittem,hogy tudsz változni. Tudod mit,inkább menj és hemperegj a szajháiddal.- Mondtam,mire megfogta a kezem.
- Szeretlek....- Mondta,mire kimentem a szobából. Hogy hihettem, hogy megtud változni. Átrohantam a szobámba és magamra zártam. Nekem kell kihordani a gyereket és nem neki....lehet,hogy belehalok a szülésbe,mint a nagyanyám...8 hónap múlva
A hasam szépen kerekedett,de még hátra van egy hónap. Aegon sokszor próbált megkeresni,de mindig elutasítottam. Aemond az,akivel egyre jobb a viszonyom és a királynéval persze.
- Felség...- Kezdett bele Lianna.
- Csak Aera.- Mondtam,de ekkor láttam,hogy szörnyen meg van rémülve.
- A húgom....Aegon herceg...megerőszakolta.- Mondta,mire a könnyeim akaratlanul is potyogni kezdtek,de a düh erősebb volt. Felálltam,de ekkor a fehér ruhám vörös szín árnyalatot kezdett felvenni.
- A gyermekem...- Mondtam,majd hirtelen elájultam. Az ágyamon keltem fel és iszonyú fájás éreztem a hasamban.
- A gyermeknek még nem kellene megszületnie.- Mondta a mester,mire egyre kétségbeesettebb lettem.
- A gyermek,meghal?- Kérdezte Alicent.
- Nem vagyok benne biztos.- Mondta a mester,de ekkor Aegon is megjelent.
- És a feleségem?- Kérdezte.
- Nem tudom,semmiben nem vagyunk biztosak....- Mondta,de ekkor felordítottam a fájdalmamban.Fél nappal később( éjfélkor)
- Megszületett a gyermek.- Mondta a mester.
- Fiú?- Kérdeztem magamhoz térve.
- Igen Felség.- Mondta a mester.
- Maekar.- Mondtam a gyermek nevét,mire mindenki meglepődött kissé.
- A gyermek...- Mondta a mester,mire a kezembe adták. Pikkelyes volt a háta és szintén vörös szeme volt.
- A gyermekem milyen? Fejezze be!- Mondtam felháborodva. Szerintem így is ő volt a legszebb fiú.
- Teljesen egészséges a hátán lévő pikkelyeket leszámítva.- Mondta,mire bólintottam. Alicent leült mellém és átölelt.
- Ügyes vagy lányom.- Mondta. A mester kiment,majd felálltam.
- Megfognád?- Kérdeztem Alicentet,aki örömmel vette át az unokáját. Aegonnak lekevertem egy hatalmasat.
- Megerőszakoltad a barátnőm húgát?- Kérdeztem,mire megfogta a kezemet.
- Igen,mert hiányoztál...- Kezdett bele,de a szavába vágtam.
- Ha hiányoztam volna akkor nem járok minden este a bordélyházakat és nem innál annyit,mint egy ló.- Mondtam,majd visszamentem átöltözni.
- Nem lesz több ilyen.- Mondta,mire megforgattam a szemem. Hiszem,ha látom.
- Sajnálom.- Mondta Alicent,mire megráztam a fejem.
- Mindegy.- Mondtam,majd átvettem tőle a fiamat.Másnap
Reggel a kis Maekar keltett.
Maekar
- Intézem.- Mondta Aegon,mire furcsállva néztem,de hagytam. Elmentem felöltözni és mire kimentem láttam,hogy Aegon mosolyogva nézi a fiát.
Ruhám
- Mehetünk?- Kérdezte,mire kérdőn néztem rá.
- A fiunknak tojást kell választani.- Mondta,mire bólintottam,majd elindultunk a sárkány verembe.
- Mire gondolsz?- Kérdeztem.
- Lehetne...Dreamfyre tojása. - Mondta végig nézve az egyiken.
- Vagy Syraxé. Lehet,hogy olyan színű lenne Maekar sárkánya,mint az apjáé.- Mondtam,mire elmosolyodott és úgy éreztem,hogy visszakaptam a számomra legjobban tetsző Aegont.
- Meggyőztél.- Mondta és megcsókolt. Visszavittük a tojást a szobánkba,majd a tűzhöz raktuk.
- Bármit megtennék érted. Aera.- Mondta és megcsókolt.
- Meghalnál értem?- Kérdeztem és végig simítottam a ruhával fedett mellkasán.
- Igen.- Mondta.
- És élnél értem?- Kérdeztem,mire megcsókolt.
- Amit csak kívánsz.- Mondta és most én csókoltam meg.
YOU ARE READING
Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)
FantasyAera Targaryen Rhenyra harmadik gyereke,akire mindenki rettegve néz. Maegor Targaryennek volt csak vörös szeme,de most már egy sárkánykői hercegnőnek is vér vörös szemei vannak,amiért mindenki azt hiszi,hogy ő lesz a következő Maegor. Ugyanakkor mi...