Aera
Aegon és nyomában a többiek épp most érkeztek meg. Jacerys nyakába vettetem magam,amint leszálltak. Aggódtam miattuk,ahogy Rhenyra is.
- Nekem nem is örül a feleségem.- Mondta Aegon,mire szúrósan néztem rá.
- Aggódtam miattatok.- Mondtam a testvéreimnek,majd leültünk az asztalhoz,de Aegon félre hívott.
- Mi az?- Kérdeztem unottan.
- Tudod nem tartom az igéretem,ha te sem viselkedsz normálisan.- Mondta.
- Mit vársz? Hogy majd kiskutya módon rohanjak utánad várva,hogy egyszer rám pillants? Nem a szajhád vagy a kutyád vagyok.- Mondtam,mire neki nyomott a falnak és megcsókolt.
- Szerinted foglalkozok ennyit egy kutyával vagy egy szajhával?- Kérdezte.
- Honnan tudjam,ha tehetnéd egész nap ott lennél,nem?- Kérdeztem,mire elmosolyodott és felnézett az égre. Ezt kihasználva vissza surrantam Alicenthez.
- Kedves barátaim én a király helyében is köszönetet mondok,hogy eljöttetek az unokáim esküvőjére és az egy hétig tartó mulatságra. Érezzétek jól magatokat.- Mondta Ottó Higtover,majd Rhenyra is felállt.
- Én,mint a következő királynétok és a menyasszony anyja szintén köszönöm,hogy eljöttetek és ilyen hosszú utat tettek meg ezért a csodálatos esküvért,ami még inkább összekovácsolja a Targaryen házat és persze a hétbirodalmat.- Mondta,majd leült. Az ebéd csendben zajlott,majd folytatódott a torna is. Este pedig a városban lesz mulatság,de persze arra nem mehetek el egyedül.Este
Leültem az ágyra,majd Aegon jött be.
- Tudsz kiutat a kastélyból,mármint titkosat ez biztos. Kitudnál vinni az esti mulatságra?- Kérdeztem.
- Dehát nem veszélyeztethetem a feleségem.- Mondta színlelt komolysággal.
- Mit kérsz érte?- Kérdeztem,mire elmosolyodott és közelebb jött.
- Van pár ötletem,de kezdetnek ez is megteszi.- Mondta,majd egy észtevétlen pillanatban kikapcsolta a ruhám és teljes rálátása nyílt a testemre. Azonnal elkezdtem magam takargatni,de ekkor megcsókolt és végig simított rajtam a kezével,mire felsóhajtottam.
- Na, megyünk?- Kérdezte,mire magamhoz térve álruhába bújtam,majd az egyik titkos alagúton kivitt a városba. Csodás tüzi játék volt és ahogy egyre beljebb haladtunk a városba Aegon megállt egy épületnél,ami kivételesen nem egy örömház volt. Fizetett,majd bementünk.
- Előadást tartanak a királyi családról. Általában.- Magyarázta.
- Nem tudtam,hogy ilyen helyekre is jársz.- Mondtam,mire elmosolyodott.
- Sok mindent nem tudsz rólam.- Mondta,majd elkezdődött az előadás.
- Milyen ünnepi nap ez Aegon király a feleségül vette a húgát...,ja ez nem az a történet. Ebben a történetben a vörös szemű szörnyet vette el.- Mondta,majd a közönség nevetett,csak nekem kezdetek el folyni a könnyeim.
- Ez nem igaz!- Szólalt fel egy lány.
- És te ki vagy csak nem a herceg szajhája?- Kérdezte az előadó,mire a tömeg újra nevetni kezdett. A lány pedig csendben visszaült.
- Vajon a házasságból lesz annyi gyermeke a hercegnek,mint amennyi fattya van? Megtér vagy folytatja a bűnös életét? - Kérdezte relytéjesen az előadó. Aegon látta rajtam,hogy kezdek kiborulni,így kivitt az épületből.
- Ezek csak részeg emberek és bolond előadók. Nem éri meg evvel foglalkozni.- Mondta.
- De ha mindenki ezt gondolja rólam?- Kérdeztem szomorúan,mire neki nyomott a sikátor oldalának.
- Szerintem ez tesz téged különlegessé.- Mondta,mire átöleltem.
- Józan vagy?- Kérdeztem érdeklődve.
- Miért,tán jobban tetszenék ittasan?- Kérdezte szinészkedve.
- Nem szoktál ilyen kedves lenni.- Mondtam. Mire elnevette magát.
- Te pedig nem szoktál ennyire közel engedni magadhoz.- Mondta,mire megcsókoltam.
- És még van valami izgalmas idekint?- Kérdeztem,majd megigazítottam a ruhám.
- Rajtam kívül?- Kérdezte,majd visszamentünk a főtérre.
- Nézz körül.- Mondta,mire megtettem. Rengeteg ruha és még több anyag,vászon,ételek,italok amég csak a szem ellát.
- Szeretnél valamit?- Kérdezte.
- És téged mi érdekel?- Kérdeztem.
- Rajtad kívül? Talán megnézem a gyümölcsöket és a borokat.- Mondta az utóbbit halkabban,majd elmemt az árushoz. Aegon mióta szereti a gyümölcsöket,ha csak nem...már hallottam a szolgálókat vágy fokozó gyümölcsökről beszélni,de talán Aegon nem vágyna rám? Vagy lehet,hogy fél attól,hogy én nem vágyok rá? Ezen gondolkodva megláttam a lányt,aki az előadáson volt.
- Szia, hallottam,amit az előadáson mondtál és megakarom köszönni.- Mondtam,mire felismert és azonnal meghajolt.
- Szóra sem érdemes felség.- Mondta,mire megfogtam a kezét.
- Van férjed?- Kérdeztem.
- Nincs.- Mondta.
- Arra gondoltam,hogy köszönetem jeléül lehetnél a szolgálólányom,persze csak ha szeretnéd és nemes férjet is tudnék találni neked később.- Mondtam.
- Köszönöm felség. Nagyon hálás vagyok.- Mondta,mire bólintottam.
- Szóra sem érdemes.- Mondtam,mire Aegon jött mögém.
- Ki vagy?- Kérdezte a lánytól.
- A szolgálólányom.- Mondtam,mire Aegon megvonta a vállát.
- Mehetünk?- Kérdezte,mire bólintottam.
- Oda találok a várba.- Mondta,mire bólintottam. Aegonnal visszamentünk a szobánkba.
- Kérsz?- Kérdezte és a bizarr gyümölcsre mutatott.
- Megakarsz mérgezni?- Kérdeztem,mire beleharapott a termésbe. Sejtettem mi az,így inkább távol tartottam magam tőle. Elmentem fürdeni,de észrevettem,ahogy Aegon az ajtóból bámul.
- Kimennél?- Kérdeztem,mire felsóhajtott majd átment egy másik szobába.Másnap
Ma is folytatódott a lovagi torna,de iszonyatosan untam,így megkértem a többieket,hogy elmehessek velük vadászni. Persze hosszú győzködés után,de beleegyeztek.
Ruhám
Felszálltunk a lovakra,majd kilovagoltunk az erdőbe. Persze Aegon és én a sor végén jöttünk és azonnal elkezdett szórakoztatni és provokálni engem és a családomat.
- Ennyire hiányoztam,hogy ide is eljöttél?- Kérdezte,mire megforgattam a szememet.
- Csakis, vagy a normális emberek társasága.- Mondtam,mire Jace felnevetett,ami Aegonnak nem tetszett.
- Elijesztitek az összes vadat.- Szólt hátra Daemon,mire csendben maradtunk.Egy hónap múlva
A lovagi torna unalmasan telt és őszintén,már vártam,hogy anyámék elmenjenek,úgy mindenki megkönnyebbült. Aegon és köztem még mindig semmi nem történt,aminek örülök. Reggel van,de még nem akartam kikelni az ágyból.
- Ma kisem fogsz jönni a szobából?- Kérdezte Aegon,mire ráhúztam a takarót a fejemre.
- Ugye tudod milyen nap van?- Kérdezte,majd lehúzta rólam a takarót.
- Hagyj....- Mondtam,mire mellém ült.
- Nem kell kimozdulnod az ágyból. Élvezni fogod.- Mondta,mire nagyot nyeltem,majd megcsókoltam. Vissza csókolt,majd levette a ruháját és az enyémet is. Kérdőn néztem rá,mire felültem az ágy szélére,ő pedig letérdelt elém.
- Mit..- Akartam kérdezni,de hirtelen minden szavam elállt,amint megéreztem,hogy mitcsinál. Hátradőltem és átadtam magam neki,majd megállt előttem és mosolyogva nézte,hoyg mit csinált velem. Kielégülten feküdtem az ágyon,majd a fülemhez hajolt.
- Emlékszel,hogy mit mondtál?- Kérdezte,mire felültem.
- Még mindig nem akarsz a feleségem lenni?- Kérdezte.
- Még nem döntöttem.- Mondtam mosolyogva.
VOUS LISEZ
Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)
FantasyAera Targaryen Rhenyra harmadik gyereke,akire mindenki rettegve néz. Maegor Targaryennek volt csak vörös szeme,de most már egy sárkánykői hercegnőnek is vér vörös szemei vannak,amiért mindenki azt hiszi,hogy ő lesz a következő Maegor. Ugyanakkor mi...