4. fejezet

196 2 0
                                    

Aera

A pillanatunkat a kikelő kissárkány zavarta meg. Maekar sírni kezdett,mire a sárkányhoz vittük és szinte azonnal megnyugodott.
- Azonnal egymásra találtak.- Mondtam boldogan. A sárkányt beraktuk a kiságyba és együtt aludtak.
- Hol is tartottunk?- Kérdezte.
- Ugye nem gondolod,hogy a gyerekünk előtt szeretkezni fogok veled?- Kérdeztem,mire felhúzta a szemöldökét.
- Tudtommal több szoba is van.- Mondta,majd felkapott és átvitt egy másik szoba asztalára,de ekkor kopogtak az ajtón. Aegon idegesen rohant oda,én pedig a nyomában.  Egy zokogó szolgálólány volt ott.
- A te fiadat várom.- Mondta zokogva és felpofozta Aegont,rá sehederítve,hogy ott vagyok. Ez után elszaladt, én pedig rémülten néztem Aegonra.
- Mit tettél?- Kérdeztem.
- Gyermeket vár tőled és,ha ezt elmondja,mit fognak gondolni rólunk. Bármi mással megvádolhatnak.- Mondtam és elléptem tőle.
- Még is mivel? A szájháktól is vannak nagyuraknak gyerekei. Még sem ítélik előket.- Mondta.
- De én szeretlek és azt hittem,hogy te is.- Mondtam és egy könnycsepp csordult le az arcomon.
- Szültem neked egy örököst, odaadtam neked mindent és te ezt is semmibe veszed.- Mondtam,majd feldühödve kikaptam a fiamat az ágyból és kiszaladtam. Aegon utánam jött,de egy ponton Aemond állította meg.
- Köszönöm.- Mondtam elsuhanva mellette,majd leültem az isten erdőben. Maekar visszaaludt a karomba és Lianna jött hozzánk. Leült mellém,majd a gyereket nézte.
- A húgom gyermeket vár.- Mondta,mire hátradöntöttem a fejem.
- Aegontól.- Mondtam,majd lesütötte a szemét.
- Sajnálom,nem tudom,hogy milyen megaláztatás lehet.- Mondta.
- Azt hittem,hogy szeret...- Mondtam,majd elhallgattam.
- Mindent megtettem,amit elvártak tőlem és még is egy pokol ez az egész hely.- Mondtam,mire megértően a vállamra tette a kezét.
- Mi lett a neve?- Kérdezte a fiamra nézve.
- Maekar.- Mondtam és én is mosolyogtam az alvó fiamat látva.
- Szép név. És ha a következő kislány?- Kérdezte.
- Nem akarok ettől az idiótától még egy gyereket.- Mondtam és Aegon épp ekkor szaladt elénk.
- Én nem akartam...- Mondta.
- Mit megerőszakolni vagy teherbe ejteni?- Kérdeztem,mire Lianna megszorította a kezem.
- Egyiket se,én.....- Kezdett bele,de elsétáltam,mögöttem pedig Lianna jött.
- Van kedved repülni?- Kérdeztem,mire felhúzta a szemöldökét.
- Repülni?- Kérdezte.
- Igen, sárkányháton. Tyrax elég vad,de nem bánt.- Mondtam,majd Alicenthez mentem.
- Tudnál vigyázni rá?- Kérdeztem,mire bólintott.
- Köszönöm.- Mondtam,majd elmentem Liannával a nyomomban.
- Ha lovagolnánk az erdőig?- Kérdezte,mire bólintottam.
- Rendben.- Mondtam,majd felszereltük a lovakat és sebesen kivágtattunk az erdőbe.
- Hogy van a testvéred?- Kérdeztem,mikor harangoztak. Lianna kétségbeesetten nyúlt a lóhoz.
- Visszakell mennünk.- Mondta.
- Mi a baj?- Kérdeztem és felszálltunk a lovakra.
- Azt mondta,hogyha tényleg terhes lesz,akkor kiugrik az ablakon. Azt hittem,hogy viccelt.- Mondta és még gyorsabban mentünk vissza a kastélyba. Mikor a kastély elé értünk megláttuk a lány holttestét. Lianna sírva fakadt, én pedig átöleltem.
- Gyere, be kell mennünk.- Mondtam,majd bementünk a kastélyba. Lianna egy ponton elszaladt,én pedig Alicenthez mentem,aki épp egy könyvet olvasott.
Nem akartam megzavarni,látszott,hogy örül az unokájának,így visszamentem a szobánkba. Aemond és Aegon is ott volt.
- Sosem értettelek.- Mondta Aemond.
- Sokszor én sem értem.- Mondtam,miután beléptem az ajtón. Aemond azonnal  felállt és elém állt.
- Minden rendben?- Kérdezte,mire bólintottam,majd kiment.
- Viszonyotok van?- Kérdezte Aegon idegesen.
- Nem,de úgy sem számít,hogy mit mondok,ha megint ittál.- Mondtam,mire eldobta a kezében lévő boros kupát.
- A feleségem vagy!- Mondta.
- És?- Kérdeztem,mire az ágyra lökött. Nem bírtam elmenni,mivelszorosan fogta a csuklóm.
- Ha ezt megteszed,akkor bizonyítod,hogy nem szeretsz se engem,se....- Nem tudtam befejezni,mivel letépte rólam a ruhát.
- Kérlek..- Mondtam könnyes szemmel,de nem érdekelte. Megpróbáltam kiszabadulni alóla,de nem ment. Mielőtt bármit is tett volna elengedett hirtelen és ezt kihasználva bezárkóztam a fürdőbe.
- Ne haragudj.- Mondta,mire találtam egy köntöst,amit felvettem,majd kinyitottam az ajtót.
- Takarodj a közelemből.- Mondtam,majd elszaladtam.

Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz