10. fejezet

142 2 0
                                    

Aera

Azonnal leszúrták a gyilkosokat,de Sajt túl élte és elmenekült Daeron fejével. Aegon és Aemond is most érkezett meg,de ekkor a hasam is elkezdett fájni. Nem fogok egy éjszaka alatt két gyereket elveszíteni,nem.  Zokogtam és sikítottam,Alicent is bdjött és elborzadva,könnyek közt nézte,hogy mi történt. Aegon kihúzta a tőrt a kezemből,majd lerogyott a fia mellé.
- Aera...- Mondta Alicent,mire Aegon is rám nézett. A ruhám véres volt,megindult a szülés. A szolgálók összeszedték a gyerekem holttestét,majd Aemond kihozta a gyerekeimet az ajtó mögül és a mester is felért.
- Nem,a gyerek nem fogja túlélni. - Mondta.
- Nem lehet valahogy visszatartani a szülést?- Kérdeztem,mire megrázta a fejét. Elkezdte bekötözbi a kezem,miközben a szülésznők is felértek. Ma minden összetört bennem. Fájdalmas ordítások közepette,de megszületett a gyerek,aki...még élt.
- Egészséges?- Kérdeztem,mire a mester felénk fordította. A két szeme különböző színű volt.
- Örülhetünk,hogy életben van.- Mondta,majd átadta Aegonnak.
- A neve Baelor lesz.- Mondta,majd ideadta a kicsit.

Baelor

Maekar is megnézte a csöpséget, Alysannera pedig Alicent vigyázott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Maekar is megnézte a csöpséget, Alysannera pedig Alicent vigyázott. Kimentek a szolgálók és a mesterek,meg a bent lévő emberek. Aegon pedig azonnal átölelt.
- Sajnálom. Ez az én hibám,ha itt lettem volna.- Mondta zokogva,mire én is tovább sírtam.
- Anyám rendelte el a halálát. Fiúért fiút alapon. Elmondta a gyilkosa.- Mondtam,mire Aegon dühösen kiment.

Másnap

Ma lesz a fiam temetése,mindig azt hittem,hogy előbb halok meg,mint a gyerekeim,de nem így lett.

Ruhám

Gyorsan lezajlott a temetés,majd Aegonnal felmentünk a kistanács termébe

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Gyorsan lezajlott a temetés,majd Aegonnal felmentünk a kistanács termébe.
- Megkell támadnunk őket.- Mondtam.
- Ne hozz elhamarkodott döntést.- Mondta Ottó.
- Legyen harc.- Mondta mosolyogva Aegon,aki úgy tűnt,hogy kissé megőrült.
- Ser Criston,te leszel az új segítőm.- Mondta Aegon,mire Alicent és az apja is felháborodott.
- Ez...- Kezdtek bele,mire Aegon az asztalra és felállt.
- Én vagyok a király.- Mondta,mire Ottó átadta a kitűzőjét Cristonnak.
- Várj, a kistanács tagja maradsz. Jók a meglátásaid sok területen.- Mondta,mire Ottó bólintott,majd leült.
- És most a hadi tervet.- Mondta,majd elkezdtek a támadási pontokról beszélni. Aegont néztem,mire elmosolyodott,majd felálltam és kisétáltam a teremből. Van egy tervem,ha megszerzem Dreamfyret,akkor szépen egyesével megtudnám ölni Rhenyra sárkányait,még ha ez azt is jelenti,hogy negkell ölnöm a testvéreimet. Kivágtattam a sárkányveremhez,majd a barlangokba vettem az irányt.
Nem sokára megtaláltam a keresett sárkányt.
- Dreamfyre!- Mondtam,mire felkapta a fejét.
- Nyugalom. - Mondtam valériaiul,majd lassan felé mentem.
- Engedelmeskedj.- Mondtam ismét valériaiul,mire lehajtotta a fejét.
- Remek,szolgálj.- Mondtam valériaiul,mire a kezemhez érintette a fejét. Ez könnyebb volt,mint hittem. A következő dolog,hogy elkezdjék befalazni a szobánkban lévő titkos ajtót és őrséget állítani a gyerekek mellé. Draemfyret is kiengedtem a sárkány veremből,majd a hátán visszarepültem királyvárba.
- A végén csak nekem marad egy sárkányom.- Mondta Aegon a szobánkba,mire elmosolyodtam és megcsókoltam.
- Én is itt vagyok.- Mondtam,mire megcsókolt.
- Igaz,befalaztattam a titkos átjárót és megkértem anyám,hogy legyen a gyerekkel,amikor mi nem vagyunk itt és a szolgálódat, dupla őrséget is állítottam a kérdésed szerint.- Mondta,mire bólintottam.
- Köszönöm. Végül hova kell mennem harcolni?- Kérdeztem,mire elkomorodott.
- Maradj..- Kezdett bele,de a szavába vágtam.
- 3 sárkányom van,nem fogok itthon ülni.- Mondtam,mire felsóhajtott.
- Akkor menj északra.- Mondta,mire bólintottam.
- Királyom.- Mondtam,majd egy meghajlás után kimentem.

Aegon

Észak talán még az egyik olyan hely,ami a legbiztonságosabb számára,ha már nem tarthatom itt. Megyek inni,rám fér az alkohol.
- Apa.- Jött ide Maekar,mire felhúztam a szemöldököm.
- Játszunk.- Mondta,majd felsóhajtottam és leültem mellé.

Aera

Felszalltam Drogonra,akivel ez az első repülésünk igazándiból,majd északra mentem.

3 nap múlva

Drogonnal hamar Deresbe értünk és ugyan számítottam rá,hogy itt lesz Rhenyra egyik család tagja,de reméltem,hogy nem Jacerys,persze,hogy ő volt itt. Leszalltam a sárkányommal,mire Vermax szinte meghajolt. Jace kiszaladt,de ledöbbent,mikor meglátta,hogy mi történik és,hogy mekkora sárkányom van.
- Hol van Stark nagyúr?- Kérdeztem tőle közömbösen.
- Nem..- Kezdett bele,mire Drogon elüvöltötte magát,amibe belezengett a vár. Bementem a trónterembe,ahol Bran Stark ült.
- Hercegnő.- Mondta.
- Királyné.- Mondtam,mire bólintott.
- Üzenetet hoztam királyvárból.- Mondtam,majd átnyújtottam neki Aegon levelét.
- Fogadtam már egy követet. A bátyád.- Mondta,de közömbösen reagáltam.
- Királyvár nem lenne hálátlan. Alyssanne, a lányom még gyermek,de nincs kérője.- Mondtam,mire elmosolyodott.
- 17 éves vagyok.- Mondta.
- Mindannyian tudjuk,hogy ez nem számít.- Mondtam.
- Megfontolom. Addig is élvezd vendég szeretetünket.- Mondta,mire bólintottam. Épp,hogy beértem a szobámba Jacerys jött be.
- Herceg.- Mondtam.
- Mit csinálsz itt?- Kérdezte.
- A házam ügyében jöttem,ahogy te is.- Mondtam.
- Ilyen elhivatott lettél a férjed iránt,ha jól emlékszem,ez eddig nem így volt.- Mondta,mire elő kaptam a tőröm.
- A szajha anyád megölte a gyerekemet,miután a Starkok mellénk állnak megöllek. Ha pedig nem akkor mindegy.- Mondtam.
- Hány sárkányod van?- Kérdezte,de nem válaszoltam legyen majd meglepetés.
- Takarodj a szobámból.- Mondaltam,mire sértődötten kiment. Megkell győznöm a Starkokat minnél hamarabb,hogy haza mehessek.

Másnap

Ma döngmti el a Stark ház,hogy ki oldalán áll. Lementem a csarnokba,ahol megláttam Jaceryst és a Stark lányt csókolózni,mire Bran Stark csak a fejét fogta.
- Mint láthatod a lányom és testvéred szeretik egymást,így..- Kezdett bele,de a szavába vágtam.
- Rendben úgy látom nem voltam elég világos. Mellénk álltok,vagy égni fogtok. A váratok, az embereitek, minden amit szeretettek. A valaha látott legnagyobb sárkányom van, egy szempillantás alatt elpusztítom a várat,utolsó lehetőség.- Mondtam.
- Rendben,ha még esetleg áll a lányoddal kapcsolatos ajánlatod.- Mondta,mire bólintottam.
- Ebben az esetben nem fogadnak több ajánlatot a feketéktől,ha jól sejtem.- Mondtam,mire bólintott,Jacerys pedig felállt és felém közeledett.
- Nekem is van sárkányom, én is megtehetem ezt!- Mondta,mire felnevettem.
- Köszönöm Stark nagyúr. És mint mondtam,nem leszünk hálátlanok.- Mondtam,majd a sárkányom felé vettem az irányt,de előtte megvártam,hogy a fivérem távozzon,majd Drogonnal a nyomába eredtünk.
 

Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora