Aera
Sunfyre persze vesztett,de legyőzte a másik sárkányt. A férjem és sárkánya elrepültek, azt hittem,hogy meghaltak,de ezt még fokozta,hogy Rhenyra és az utolsó fia leszállt és egy maroknyi sereggel bevették királyvárat. Elbújtam a titkos átjáróba,de ekkor beindult a szülés. A szobám ajtaja kinyílt és anyám hangját hallottam meg. Nem akartam megszólalni,de mikor sikerült a szülés a gyerek felsírt. Itt még közel sem volt vége,mivel még egy gyerekem született. A szülés végeztével kinyitották az ajtót. A gyerekeimet szorosan magamhoz ölelve indultam le a lépcsőn. Az őrök persze elkaptak és a szobámban lévő anyám elé vittek.
- Lám,lám.- Mondta nevetve. A gyerekeimet szorosan magamhoz öleltem,de láttam,hogy őket nézi.
- Szedd rendbe magad,de ha elszöksz,akkor a gyerekeid meghalnak.- Mondta,majd kimentek,én pedig rendbe szedtem magam,valamennyire.
- Megölted a testvéreid.- Mondta.
- Te pontosan jól tudod,hogy mennyire szerettem Luceryst,Jacerys pedig...- Kezdtem bele,mire felpofozott.
- Van örökösöm,így felesleges vagy,ahogy a gyerekeid is.- Mondta és elmosolyodott.
- Életben hagylak titeket,ha elmondod,hogy hol van Alicent.- Mondta.
- Nem tudom.- Mondtam,mire egy követ jött be.
- Felség a nép összegyűlt,minden készen áll a koronázásra.- Mondta,mire Rhenyra kiment. Ilyen gyorsan? Elkell mennünk innen. A sárkány verem közel van. A kérdés,hogy Aegon túl élte - e? Lehet,hogy túl élte. Fogtam a gyerekeket,akiket betakartam,majd egy álruhát öltve lementem a titkos járaton és kiértem a fő térre. Sikerült eljutnom a sárkány veremig,persze nagy fájdalmak között. Felszálltam Drogonra,majd elrepített. Nem érdekelt,hogy hova,csak menjünk. Aegont és a sárkánya holttestét nem láttam,így kezdtem biztos lenni abban,hogy él.1 nap múlva
Elértük viharvéget. Ahol Aegon is és Alicent is itt volt. Drogon bizonyára követte a szagukat. Épp,hogy szinte beestem az ajtón Aegon kapott el. Elájultam a kimerültségtől.
1-2 nap múlva
Egy ágyban keltem fel. Aegon mellettem volt és a gyerekeink is itt voltak. Rhenyrát megkell bosszulnom.
- Jól vagy?- Kérdezte Alicent,aki szintén a szobában volt.
- A gyerekeim?- Kérdeztem,mire elmosolyodott.
- Mindegyikük rendben van.- Mondta,majd a karjában lévő új szülöttekre nézett.
- Aegon elnevezte őket Jaherysnek és Jaherának.- Mondta,mire elmosolyodtam a lila szemük láttán.Jaherys és Jahera
( csak Jaherysnek lett sárkánya)
- Gyönyörűek.- Mondtam,majd átöltöztem.
Egy szó nélkül kisiettem a kastélyból és felszálltam Drogonra.
1 nap múlva
Visszatértem kiralyvárba,azért,hogy megöljem az anyám. Királyvár felett repültem,mikor odaértem Rhenyra a trónteremben ült. Drogon addig Sunfyrerel harcolt,én pedig egy tőrrel a kezemben sétáltam be.
- Lányom.- Mondta a trónon ülő szajha.
- Nem vagy az anyám. Egy anya nem gyilkolná meg a gyerekének a kisbabáját.- Mondtam,majd elésétáltam.
- Kérlek...- Mondta,de ekkor szíven szúrtam és a sárkányok tánca véget ért.
YOU ARE READING
Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)
FantasyAera Targaryen Rhenyra harmadik gyereke,akire mindenki rettegve néz. Maegor Targaryennek volt csak vörös szeme,de most már egy sárkánykői hercegnőnek is vér vörös szemei vannak,amiért mindenki azt hiszi,hogy ő lesz a következő Maegor. Ugyanakkor mi...