8. fejezet

156 4 0
                                    

Aera

Megállt az ajtóban,amíg Lianna kiment,majd átölelt.
- Hiányoztál.- Mondta.
- Te is nekem.- Mondtam,majd átöleltem,ő pedig megcsókolt. Éreztem,hogy megint ivott és nem is keveset. Egy kissé dőlöngélt is,ami még jobban zavart.
- Ülj le inkább.- Mondtam,majd oda kísértem az ágyhoz,ahol lefeküdt. Daeront beraktam a kis ágyába, Alysanne pedig a kezembe maradt.
Aemond jött be.
- Visszajöttél.- Mondta,mire elmosolyodtam.
- Ennyire hiányoztam?- Kérdeztem,miközben Maekar mellém ült.
- Olyan vagy,mintha a húgom lennél.- Mondta,mire megfogta a kezem és bele csúsztatott egy levelet,majd elment. Át mentem a másik szobába a sárkányommal,majd kibontottam a levelet.

Levél:

Találkozzunk a szobámban. Amilyen gyorsan csak lehet.

Írta a levélben Aemond,de mi baja lehet? Átmentem hozzá és ő a kandallóban égő lángokat nézet.
- Mi a baj?- Kérdeztem és becsuktam az ajtót.
- Rhenyráék elmentek. A testvéreid nekem ugrottak és a nagyapád,az atyám meghalt. Gondoltam én mondom el.- Mondta,mire eltátottam a számat.
- És ti Aegont akarjátok a trónra ültetni.- Mondtam,mire Alicent is bejött.
- Viserys a halálos ágyán Aegont emlegette. Őt választotta a lánya helyett. Egy nő nem ülhet a vastrónon.- Mondta.
- Követeket kell küldeni minden háznak és a vendégek...- Kezdtem bele,de Alicent leintett.
- Minden el van rendezve, ma délben megkoronázzuk Aegont. - Mondta, mire bólintottam.
- A tömeg előtt,vagy a nagyurak előtt?- Kérdeztem.
- Minden ház,legalábbis a legtöbb felesküdött rá. A tömeg előtt,úgyhogy sietnünk kell összekészülni.- Mondta,mire bólintottam. És visszamentem a szobámba átöltözni.

Aegon felébredt és miután mindenki összekészült elindultunk a sárkány verembe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aegon felébredt és miután mindenki összekészült elindultunk a sárkány verembe. Persze a sárkányok nem voltak kiengedve és a gyerekeimet sem hoztam,de a biztonság kedvéért elhoztam Drogont. Alicent, Aegon és én egy kocsiban utaztunk és Aegon folyamatosan engem nézett,ami Alicent előtt egy  kissé,nem igazából nagyon kellemetlen volt,de jól esett.
- Jól áll neked a zöld.- Mondta Aegon,majd Alicent felé fordult,aki mosolyogva nézett minket. Alicent át nyújtott egy tőrt Aegonnak.
- A hódító tőre.- Mondta,mire Aegon felnevetett.
- Szeretsz?- Kérdezte,mire ránéztem,de Alicentnek szegezte ezt a kérdést.
- Te fél kegyelmű.- Mondta Alicent.
- Apám nem szeretett. Sosem nevezett volna ki utódjául, vagy miért nem tette eddig?- Kérdezte,mire Alicent megszorította a kezét.
- Te vagy az első szülött fia, a halála előtt csakis a te nevedet emlegette és a vastrónt,ami téged illet.- Mondta,mire Aegonon ágsuhant egy érzelmi hullám,majd komoly arc kifejezést öltött. Megérkeztünk,a tömeg már bent volt és a katonák is felsorakoztak. Mi az emelvényen álltunk,ahová Aegon is jött. Az emberek éljenezni kezdtek,amíg Aegont királlyá koronázták,majd mindenki letérdelt előtte. A padló elkezdett megrepedezni,mire mindenki felállt,majd Rhenys tört elő a földből Melys,a sárkánya hátán.
- Dracarys!- Mondta,mikor megállt velünk szemben a sárkány. Aegon védelmezően átölelt,de a sárkány nem csinált semmit,csak lehajtotta a fejét és ekkor vettem észre,hogy Drogon áll előtte. Melys szinte már lefeküdt,mire Drogon elkiáltotta magát és Melys Rhenys parancsai ellenére elrepült.
- Ez mi volt?- Kérdezte a segítő,mire mindenki tátott szájjal nézett. A sárkány felmászott a vállamra,majd visszamentünk a kastélyba.
- Hallottam meséket egy sarkányról,amely az ősi valériában él, a romoknál és,hogy Balerionnál is nagyobb, talán a tojása.- Mondta Aemond.
- Nem,ez valami nagyobb dolog lesz.- Mondtam a sárkányt csodálva.
- Nem rég kelt ki és tüzet okád. Talán varázslat,de én még nem láttam,hogy az egyik legnagyobb sárkány engedelmeskedjen egy fiókának.- Mondtam,mire újra csönd lett. Visszamentünk a szobámba,ahol tovább olvastam a könyvet és a végén megtaláltam amit kerestem. A tanácsterembe mentem,aminek persze én is résztvevje lehettem.
- A valaha élt legősibb tojást minden Targaryen király elrejtette és megőrizte. Az ősi valériából a legnagyobb értéket tudtam elhozni, a férjem pedig vigyázott rá és birtokolta. Az első sárkány tojások egyike lehet. Valójában senki nem tud sokat erről, de az összes sárkány tiszteli már csak a jelenlétét a tojásnak,még a nagy Balerion is félt tőle. Sokat tartom a tojást a kezembe,Aegon mostanában furcsán viselkedik,ha rákérdezek a tojásra,talán tud valamit.- Olvastam fel a könyv végén lévő emlék iratot.
- Vagyis ősibb még valériánál is. Ez kész csoda.- Mondta nagy lelkesedéssel Aemond,Aegon pedig csak nézett a ki a fejéből.
- Vele megnyerhetjük a trónt,véglegesen. - Mondtam a kistanácsterembe,mire Ottó felállt.
- Aemond,menj Viharvégbe és küldjünk levelet minden háznak. Holnapra Rhenyra mindent tudni fog.- Mondta.
- Eltudnék repülni Deresbe, Cannibalal.- Mondtam,mire Ottó leült és Aegon megszorította a kezem a nem tetszését jelezve.
- A kissárkányra és rád itt van a legnagyobb szükség,hiszen bármikor megtámadhatnak és 12 sárkányuk van a többi tojásról nem beszélve.- Mondta Ottó Higtover,mire bólintottam. Aemond felállt,majd miután elbúcsúzott elment.
- A bátyam vezethetné az ó városi sereget.- Mondta Alicent.
- Már írtam neki,hogy induljanak el királyvár felé.- Mondta Ottó.
- Béke üzenetet kellene először küldeni. Rhenyra a barátnőm.- Mondta Alicent.
- Volt,amíg királynőnek nem képzelte magát.- Mondtam,mire helytelenítő pillantást kaptam tőle.
- Próbáljunk ki minden békés megoldást.- Mondta,mire Aegon bólintott.
- Legyen,most pedig vége az ülésnek.- Mondta.
- Felség,engedelmével útnak indulnék sárkánykőre a béke üzenettel.- Mondta,mire Aegon bólintott,majd visszamentünk a szobánkba. A gyerekek nem rég ettek és most alszanak,így van egy kis időm Aegonra. Becsuktam a szobánk  ajtaját,majd leültem az ágyra.
- Mostantól királyomnak kell szólítanom téged?- Kérdeztem és a fején lévő koronát néztem.
- Még nem döntöttem el.- Mondta,majd levette az ingjét is.
- Azt mondtad,hogy jól áll a zöld,szóval most egy darabig el kell viselned,hogy ebben a színben fogok járni.- Mondtam,mire a ruhám hátuljához ért.
- Nekem ruha nélkül is megfelelsz.- Mondta és kioldozta a ruhámat.
- Azt sejtettem eddig is,királyom.- Mondtam,majd levettem a fejéről a koronát és az ölébe ültem.
- Segítenem kell neked valahogy. Elmehetnék Deresbe vagy a többi házhoz a támogatásukért.- Mondtam.
- Nem.- Mondta határozottan Aegon.
- Nem akarlak veszélybe sodorni.- Mondta.
- Akkor vagyunk veszélyben,ha a hét királyság ellenünk fordul. A Bartheon, a Greyjoy, a Lannister és a Starkok erős serege jelent ránk veszélyt. A Lannistsrek és a Baratheonok mellettünk állnak,de ha anyám megszerzi a szinte bevehetetlen északot,akkor nem fogjuk tudni ki űzni őt sehonnan.- Mondtam.

Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)Where stories live. Discover now