12. fejezet

98 3 0
                                    

Aera

Pár nap múlva

Aegonnak a kistanács termében voltunk,mikor megjött a hír.
- Felség Daemon Targaryen meghalt.- Mondta a hírnök,de még nem fejezte be.
- Remek,örüljünk.- Mondta Aegon,de engem és Alicentet rossz érzés fogott el.
- Felség, Aemond Targaryen is életét vesztette a harcban.- Mondta,mire Alicent könnyek között hitetlenkedve rázta a fejét. Én szótlanul ültem.
- Ez esetben négy felnőtt sárkányunk maradt.- Mondta.
- Rhenyra talált lovast a vad sárkányainak.- Mondta,mire Aegon lehuppant a székre és intett,hogy Alicentet vigyék ki.
- Idefognak jönni. Megkell mutatnunk,hogy én is vagyok olyan ravasz mint ők.- Mondta.
- A völgy és a folyó vidék mellénk állt Daemon Targaryen halálával és visszavonták a seregeiket.- Mondta.
- Ez nem is annyira rossz hír,ha nincs más, akkor távozhat.- Mondta Aegon.
- A Velaryon sereg hatalmas blokkhád alá vonta a kikötőket.- Mondta.
- Melyik sárkány őrzi a hajókat?- Kérdeztem.
- Holdtáncos,Melys és meglehet,hogy Rhenyra kisebb fia is ott van.- Mondta,majd kiment.
- Elkell mennem oda,megtudom oldani.- Mondtam,mire Aegon felsóhajtott.
- Kérlek nézz utána anyámnak.- Mondta,mire bólintottam értve a célzást,majd kimentem. Alicent az isten erdőben zokogott.
- Még a testét sem találták,el sem tudjuk temetni.- Mondta,mire bólintottam.
- Sajnálom,tudom,hogy milyen érzés.- Mondtam,mire felsöhajtott.
- Aemond előtt volt egy gyerekem,még nem született meg,de egyik nap Rhenyra fellökött és a folyosón vetéltem el.- Mondta.
- Sajnálom,ha tudok bármit tenni.- Mondtam,mire bólintott.
- Öld meg azt a szajhát.- Mondta,mire bólintottam. Alicent nem szokott ilyeneket mondani,így sejtettem,hogy eléggé ki van borulva. Nem érdekelt Aegon véleménye most már elég volt.
Felszálltam Cannibalra,miután felvettem a páncélom,majd a flotta ellen vonultam a sárkányaimmal.

1 nap múlva

Drogonon ültem és a flottánál voltam,de eddig egy sárkány sem volt ott,ami elég furcsa volt. Elkezdtem felégetni a hajókat,mikor egy dárda suhant el Drogon feje mellett. Cannibalnak a szárnyába fúródott bele,így  tisztes távolságban leszállt. Ekkor a hajók nem lőttek és ekkor jelent meg két sárkány.
- Dracarys!- Hallatszott,de Drogon megtámadta Melyst, a másik sárkány pedig elrepült. Melys megsebesítette Drogon szárnyát,de végül a sárkányom kikaparta a másik sárkány szemét,így tüzet fújt magaköré,majd beleesett az egyik hajóba és elsüllyedt. Holdtáncos ekkor támadott.  Cannibal nyakába harapott,mire Cannibal a szívébe méllyesztette a karmát,de még így is tovább harcoltak,mire odaértem mind két sárkány halott volt.
- Ne!- Üvöltöttem fel,majd a hajók felé vettük az irányt,de ekkor újra lőttek. Alig bírtuk kikerülni őket,de a felét elpusztítottam. Végül leszálltunk a parton messze a hajóktól. Fáradtan és zokogva feküdtem le aludni. Újra elvesztettem egy sárkányt.

Másnap

A hajók természetesen már közelebb voltak,így a lehető leggyorsabban elpusztítottam az itt lévőket,majd visszamentem királyvárba.

1 nap múlva

Egy sárkánnyal tértem vissza kettő helyett,ami mindenkit meglepett. A tanácsterembe vettem az irányt,ahol mindenki ott volt. Meghajoltam,de ekkor láttam a fáradságot és az idegességet a férjemen...na meg a haragot.
- Melys és Holdtánocos, Baela és Rhenys Targaryen meghalt,ahogy Velaryon flotta nagy része.- Mondtam,mire Aegon intett,hogy mehetek. Bementem a szobámba,de Aegon pár perc múlva utánam jött.
- Elmentél az engedélyem nélkül,sőt a tiltásom ellenére.- Mondta és idegesen eldobta a koronáját.
- Aegon, én csak....- Kezdtem bele,de nem érdekelte,ekkor hányingerem lett és ekkor vettem észre a terhesség többi jelét. Aegon leült az ágyra és a fejét fogta.
- Gyermeket vársz?- Kérdezte,de különös hangnemben.
- Lehet.- Mondtam,mire fáradtan eldőlt az ágyon. Aegon nem örül ennek a gyereknek. Leültem foglalkozni a gyerekeimmel,majd este Aegon hívott be a szobánkba.
- Úgy látom,hogy nem örülsz a gyermekünknek.- Mondtam.
- Nem,de így nem mész sehova. Drogont bezárattam és te pedig itt maradsz.- Mondta és végig csókolt a nyakamon,majd az ágyra dobott.
- Aegon....ez,khm. Én gyereket várok.- Mondtam,majd bejött a mester és ellenőrizte a gyanakvásunkat.
- Nem. A sok stressztől lehettek zavarok. - Mondta,mire Aegon bólintott,majd kimentek. A gyerekek is aludtak. Aegon becsukta az ajtókat,majd levette az ingjét. Elmentem fürdeni,majd a hálóingemet vettem fel.

 Elmentem fürdeni,majd a hálóingemet vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Tetszik.- Mondta,majd megfogta a derekam és az ágyra nyomott. Ekkor kopogtak,én magamra húztam a takarót és Aegon nyitott ajtót. Egy küldönc volt.
- Az anyád üzenetet küldött.- Mondta,majd felálltam,hogy át vegyem,de elrántotta.
- Rendben,de akkor nem alszok veled.- Mondtam.
- Nem is aludni akarok.- Mondta,mire megcsókoltam,majd végig simítottam a mellkasán. Nem figyelt a kezében lévő levélre, így gyorsan kikaptam.
- Nyertem.- Mondtam boldogan,mire felsóhajtott. Én pedig elkezdtem felolvasni s levelet.
- Aera

Remélem örülsz,mivel rokon gyilkos lettél. Ettől eltekintve te vagy az örökösöm. Mindegyik idősebb testvéred meghalt,így már csak te maradtál.  Nem akarsz egyedül uralkodni? Nem sokára meglátogatlak.

Anyád- Olvastam fel a levelet.
- Rhenyra ide fog jönni,hogy elpusztítsa királyvárat. Öltözz és a gyerekekkel menj Égvárba vagy Óvárosba.- Mondta,mire megcsókoltam.
- Nem hagylak itt és három sárkány ellen nincs esélyed. Lehet,hogy csak fenyegetni akart. Drogon simán elintézi őt és a többi sárkányt.- Mondtam,mire bólintott.
- Igazad van. - Mondta,de ekkor a mester visszajött.
- Felség. Úrnőm még is gyermeket vár. - Mondta,mire Aegonnak mára nagyon kezdett elege lenni.
- És ez miért most derül ki?- Kérdeztem.
- Egy rám nagyon hasonlító kezdő volt itt. - Mondta.
- De a biztonság kedvéért én is megvizsgálnám.- Mondta,mire Aegon bólintott.
- Igen,felség gyermeket vár.- Mondta,majd végre mindenki elment.
- Ezt nem hiszem el.- Mondta Aegon és a párnába hajtotta a fejét. Én is felsóhajtottam és már azt terveztem,hogy lehetetlenítsem el a tanonc mester egész családját.

8 hónap múlva

A harc folytatódott minden nap, ez a terhesség különösen nehéz volt és egyikünk sem vette komolyan Rhenyra üzenetét eddig a napig.  Kisétáltam az erkélyre és megláttam két sárkányt közeledni.
- Aegon!- Üvöltöttem és Maekart,meg Alyssannet kézen fogva,( szerencsére még Baelor is elfért a kezembe) szaladtunk a folyosón, Alicent is látta a sárkányokat és felkapta Alyssannet,majd Aegont akartuk megkeresni,de nem volt elég időnk. Alicent testőre megfogta a többi gyerekem,majd kisiettek a várból,én csak lassítottam volna őket. Aegon nyomába eredtem,de Sunfyre ekkor próbálta megtámadni a többi sárkányt.

Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)Where stories live. Discover now