5. fejezet

184 4 0
                                    

Aera

Az ajtóban megálltam és visszanéztem a zokogó Aegonra. Csak az ital hatása,legalábbis ezt akartam hinni.

2 évvel később

Maekaron kívül született még egy kislányunk. Alyssanne és jelenleg is gyermeket várok. Át elmúlt két évben semmi sem történt. Anyámék a távozásuk óta nem kerestek,így mérges vagyok rájuk,nem kissé.

Alyssanne

Ma jönnek királyvárba anyámék a bátyám öröksége miatt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma jönnek királyvárba anyámék a bátyám öröksége miatt. Egy héttel előbb jöttek,aminek senki sem örül.
- Izgulsz?- Kérdezte Aegon.
- Nem,mérges vagyok.- Mondtam,majd felvettem a ruhám.

Ebbe a ruhába jól látszik a nagy hasam igazándiból azért választottam ezt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ebbe a ruhába jól látszik a nagy hasam igazándiból azért választottam ezt.
- Anya!- Motyogta a 2 éves Maekar,akit az apja tartott a kezében.
- Ma jön a nagymamád. Ne menj hozzá nélkülem vagy az apád nélkül.- Mondtam,majd megpusziltam a fejét.
A furcsa,hogy egyedül neki van vörös szeme a gyerekeink közül. Kimentünk üdvözölni az anyámékat,persze Aegon nem volt rá hajlandó,így Alyssanneval maradt.
- Rhenyra hercegnő.- Mondtam kimérten,amin Maekar is meglepődött,hiszen még senkivel nem beszéltem ilyen ridegen. Alicent olyan mintha az anyám lenne és törődik velem,míg Rhenyra nem.
- Lányom.- Mondta és átakart ölelni,de odébb léptem.
- Üdvözöllek királyvárban.- Mondtam,majd Maekart felvéve indultunk a lépcsők felé.
- Rég találkoztunk.- Mondta anyám,aki próbálta oldani a hangulatot.
- Nem kerestél,nem írtál,nem érdekelt,hogy vagyok.- Mondtam,majd felvezettem a szüleimet a király szobájába,majd lementem a szobámba. A folyosón Liannával találkoztam.
- Segítek.- Mondta és átvette tőlem Maekart.
- Köszönöm.- Mondtam.
- Részvétem. Itt senki nem örül Rhenyra jelenlétének. Ahogy látom te sem.- Mondta egy pimasz mosollyal.
- Attól félek,hogy a gyerekem a jelenlétük alatt fog megszületni. Tragédia lenne....az utolsó hónapban járok és még lélegezni is nehéz. Ilyen fájdalmas várandóságom még nem volt.- Mondtam,mire lesütötte a szemeit.
- Ha tudok valamiben segíteni,akkor szólj.- Mondta,majd átvettem a fiam és elbúcsúztam,majd bementem a szobánkba.
- Aegon?- Kerestem,mikor megláttam,hogy egy csomag van a kezében. Letette,majd át vette Maekart,akit lerakott játszani.
- Hoztam neked egy ajándékot,gondoltam örülnél neki.- Mondta és megcsókolt. Kibontottam és egy királynéhoz méltó ruha tárult a szemem elé.

 Kibontottam és egy királynéhoz méltó ruha tárult a szemem elé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ma estére?- Kérdeztem a vacsorára utalva.
- Már csak akkor,ha az anyád nem lesz féltékeny.- Mondta és megnyalta a nyakam.
- Hé...- Mondtam,de ebben a percben megcsókolt. A kapcsolatunk két évvel ezelőtt elég viharos volt,de most már mi lettünk a legjobb házaspár a világon,vagy csak úgy tűnik? 
- Alig várom,hogy megszülessen a gyerekünk.- Mondta és megsimította a hasam,mire a füléhez hajoltam.
- Hogy szertkezzünk, vagy csak kell egy 3. gyerek is?- Kérdeztem suttogva.
- Mind a kettő,de felőlem négy is lehet.- Mondta, mire elnevettem magam.
- Nem lesz pénze királyvárnak a végére.- Mondtam a fejemet csóválva.
- Nem,de vannak főzetei,amik meggátolhatják.- Mondta,mire kérdöen néztem.
- Majd még beszélünk róla.- Mondta. Mivel anyámék este érkeztek,így neki láttam összekészülni a vacsorára.

Hajam

Aegon és én lementünk a csarnokba,ahol szinte mindenki ott volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Aegon és én lementünk a csarnokba,ahol szinte mindenki ott volt. Semmi beszéd,semmilyen gratuláció nem volt anyámék haza érkezése miatt. Aegon és Jace ült mellettem,de mivel ők sem kerestek így feleslegesnek tartottam, még csak a beszélgetést is. Aegon és én jó kedvűen beszélgettünk és ettünk majd felmentünk a szobánkba.
- Aera várj.- Mondta Jace,mire kérdőn néztem rá és Aegon átkarolta a derekam.
- Mit akarsz?- Kérdeztem.
- Visszajöhetnél sárkánykőre,velünk.- Mondta,mire Aegon rám nézett várva a döntésem.
- Hirtelen hiányolni kezdtetek?- Kérdeztem.
- Miért vagy ilyen? Eddig nem voltál ilyen.- Mondta.
- Ti nem kerestelek. Nem akartatok meglátogatni vagy írni. Van saját családom,ahogy nektek is és úgy látom,hogy nem tartozok bele.- Mondtam,majd sarkon fordultam,de Jacerys utánam akart jönni és rosszul fogta meg a karom,aminek következtében elestem. És a gyerekem megakart születni. Beindult a szülés, Jacerys azonnal eltűnt volna,ha Aegon nem húzbe neki egyet. A szolgálók hívták a mestereket és nagy nehezen eljutottunk a szobánkig,ahol vajúdni kezdtem. Egyedül én és a mester voltam ott,mivel még a többiek nem értek ide. Mire Alicent belépett a gyermek a mester kezében volt. Láttam,hogy bezárja az ajtót,majd átölelt.
- Rhenyra is itt akart lenni a szülésnél.- Mondta,mire megértettem,hogy miért zárta be az ajtót.
- Fiú.- Mondta a mester,majd a kezembe adta a gyereket.
- Daeron.- Mondtam,mire kopogtak az ajtón. Alicent kérdőn nézett rám,mire kinézett a kulcs lyukon,majd beengedte a várakozó Aegont.
- Mi lett a neve?- Kérdezte.
- Daeron.- Mondtam,mire megcsókolt.

Daeron

- Aera! Nyisd ki az ajtót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Aera! Nyisd ki az ajtót.- Mondta anyám,mire Aegon iszonyú mérges lett,de még mielőtt bármit is tehetett volna Alicent megfogta a karját.  Alicent résnyire kinyitotta az ajtót.
- Igen,hercegnő?- Kérdezte,mire Rhenyra kihúzdta magát.
- A lányomhoz jöttem.- Mondta,mire Alicent kiment és becsukta az ajtót hihetetlenül kimerültem. A mester elment, én pedig  összeszedtem magam és elment fürdeni,míg Aegon a babával volt, Alicent pedig Rhenyrát foglalta le. Látni sem akarom az anyám. Nem keresett és most hirtelen az életem része akar lenni. Felvettem egy köntöst majd az ajtóhoz mentem.
- Rhenyra hercegnő.- Mondtam közömbösen.
- Látni szeretném a babát.- Mondta.
- Nem.- Mondtam,mire felhúzta a szemöldökét.
- Átáltál az oldalukra. Gyere vissza sárkánykőre és megszüntetem a házasságod,ha a trónra ülök.- Mondta.
- Nem. Azt ajánlom,hogy felejts el,ahogy eddig tetted.- Mondtam,de hirtelen elájultam.

Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)Where stories live. Discover now