Aera
Az ágyamban ébredtem fel a karomban lévő Daeronnal és Alyssanneval. Aemond jött be a szobába Maekarral.
- Aemond?- Kérdeztem,mire Maekar a nyakamba ugrott, Aemond pedig leült az ágy szélére.
- Aegon épp...- Kezdett bele,mire felültem.
- Ugye nem épp a bordélyokat és a kocsmákat járja?- Kérdeztem a fejemet fogva,mire megrántotta a vállát.
- Nincs a kastélyban.- Mondta.
- Elegem van a mai napból.- Mondtam,mire Maekar ölelt át. Visszadőltem az ágyba,de pár perc múlva éreztem,ahogy besüpped az ágy és Aemond fekszik mellém.
- Mit művelsz?- Kérdeztem ijedten és felpattantam. Aegon felesége vagyok,akár milyen idióta is.
- Elmegyek átöltözni.- Mondtam.
- Várj. Az igazság,hogy 2 napja eszméletlen voltál.- Mondta,mire lassan megfordultam és láttam,hogy a terhességem jelei is lassan elmúlnak, a hasam is lejjebb ment.
- Ezt nem hiszem el.- Mondtam,majd a kiválasztott ruhámmal elmentem átöltözni.Ruha
- Rhenyra hol van?- Kérdeztem és visszamentem a szobába.
- Biztosan a szobájában. Felkészül a holnap utáni tárgyalásra.- Mondta.
- Elő kell kerítenem Aegont.- Mondtam,mire Aemond felkelt és megfogta a kezem.
- És a gyerekek?- Kérdezte.
- Vannak szolgálóink.- Mondtam,mire Lianna jött be.
- Tudnál vigyázni a gyerekekre?- Kérdeztem tőle.
- Persze.- Mondta,majd leült hozzájuk.
- Menjünk.- Mondtam,majd Aemonddal a városba mentünk.Este
- És most? Aegon sehol nincs.- Mondtam,mire Aemond beleütött a falba.
- Hihetetlen,hogy így nem becsül meg téged.- Mondta,mire kezdtem zavarba jönni,így csendben folytattuk az utat.Hajnalban
Visszamentem a szobámba,ahol Aegon várt.
- Téged kerestelek.- Mondtam,majd átöleltem és megcsapott az alkohol szaga.
- Ittál.- Mondtam,mire megrántotta a vállát.
- Kit érdekel.- Mondta.
- Engem, a feleségedet.- Mondtam,de elaludt. A gyerekeim is aludtak,én pedig idegeségemben nem tudtam mit csinálni,így olvastam. Egy idő után Aegont néztem és a kapcsolatunkon gondolkoztam. Mi van,ha eddig is ezt csinálta,csak a hátam mögött. Mi van,ha most már ilyen marad? Vajon még szeret engem?Másnap
Egy percre sem aludtam el olyan ideges voltam és sok kérdésem is van.
- Aegon!- Mondtam előtte állva,de nem kelt fel,ekkor felpofoztam egy részt megérdemelte, más részt pedig kezdtem ideges lenni,hogy kómába esett. Erre felkelt és rámugrott. Szószerint. Lenyomott a padlóra és olyan volt,mint aki nem ismer fel hirtelen.
- Aera.- Mondta,majd leszállt rólam.
- Mit műveltél az este? - Kérdeztem felállva.
- Semmit.- Mondta ridegen.
- Kérlek. Aegon,ha ezt fogod csinálni,akkor....- Kezdtem bele,mire ideges lett.
- Akkor? Elválsz? Kötve hiszem. A gyerekeink fattyak lennének. A családod utál,ahogy te is őket. Még is kiakarna 3 gyerek után feleségül venni?- Kérdezte nevetve.
- Vagy csak azt akarjátok elhitetni,hogy utálom őket.- Mondtam és az ajtó felé kezdtem hátrálni. Aegon mosolyogva jött közelebb,én pedig egy gyors mozdulattal kinyitottam az ajtót,majd elkezdtem szaladni. Nem tudtam merre,csak rohantam. Benyitottam egy üres szobába,majd bebújtam az ágy alá. Gondolkozom kell,sürgősen. Hallottam ahogy kinyílik az ajtó és Aegon lépteire figyeltem fel igazán.
- Hol vagy?- Kérdezte és kinyitotta a szekrény ajtót. Ekkor megállt,majd a lábamnál fogva kihúzott az ágyalól.
- Meg vagy hercegnő.- Mondta,majd ráült a derekamra.
- Egy Targaryen vagyok,ha hozzám érsz,akkor...- Kezdtem bele,mire unottan a szavamba vágott.
- Ezért szeretlek. Sehol nincs ilyen nő,mint te.- Mondta,mire megcsókoltam. És olyan vad reggelt töltöttünk el,mint eddig soha.2 óra múlva
Visszamentünk a szobánkba,majd Aegonnal a fürdő felé vettük az irányt.
- Komolyan mondtad?- Kérdeztem a veszekedésünkre utalva.
- Volt benne igazság.- Mondta,mire bementem a forró fürdőbe.
- Talán válni készülsz?- Kérdezte és megsimította az arcom,majd átölelte a derekam.
- Nem,csak kérdeztem.- Mondtam,mire hitetlenül megforgatta a szemét.
- Kihez mennél hozzá, az egyik bátyádhoz vagy egy öregemberhez?- Kérdezte és a vállamra hajtotta a fejét.
- Mondja a szinte tíz évvel idősebb bácsikám.- Mondtam,mire a kád szélének szorított.
- Bácsikám,ezt még nem sokszor hallottam tőled.- Mondta ízlelgetve a bácsikám szót.
- Szeretnéd,bácsikám?- Kérdeztem mire elmosolyodott és megcsókolta a nyakam.
- Nem,ez elég furcsán hangzik a feleségemtől.- Mondta,de ekkor kopogtak az ajtón.
- Anya, nagyapa keres.- Mondta,mire kérdőn néztemrá.
- Daemon Targaryen?- Kérdeztem és kiszálltam a vízből,majd felvettem a köntösöm.
- Igen,ő az.- Mondta és kimentem Maekar mellé.
- Anyád beszélni akar veled.- Mondta Daemon nekem szegezve.
- Jutott volna eszébe 2 évvel ezelőtt.- Mondtam,mire elkapta a csuklóm.
- Ha ilyen apróságokon akadtunk volna fent,akkor már nem lenne semmi a házunkból.- Mondta.
- Rendben megyek egy óra múlva.- Mondtam,mire bólintott. Maekar elment a szobájába,én pedig felöltöztem. Bevittem a ruhám a szobába,de akkor láttam meg,hogy elvan szakadva.
- Mit műveltél a ruhámmal?- Kérdeztem felhúzva az egyik szemöldököm.
- A kérdés,hogy veled mit műveltem.- Mondta és kiszállt a vízből,majd végig simított rajtam. Kiválasztottam egy másik ruhát,majd átmentem Rhenyrához.Ruhám
- Itt vagyok.- Mondtam.
- A zöldek mellett állsz?- Kérdezte Rhenyra.
- Nem tudtam,hogy lehet a színek közül választani.- Mondtam.
- Ez komoly, Aera. Az anyád vagyok. És szeretném,ha mellénk állnál.- Mondta.
- Nem. Nekem a férjem és gyerekeim mellett van a helyem,én hűséges vagyok hozzájuk,nem úgy,mint egyesek.- Mondtam.
- Ha melléjük állsz,akkor te is ugyan úgy végzed,mint ők.- Mondta.
- Megöletsz? A véred vagyok,ahogy a féltestvéreid is, a férjem! Az unokáidat megölnéd aljas módon! Ott sem voltál a születésüknél!- Mondtam,mikor hatalmas sárkány üvöltést hallottunk,majd a sárkányőr rohant be.
- Sajnálom Rhenyra hercegnő....bocsáss meg.- Mondta valériaiul.
- Mi történt?- Kérdezte.
- Tyrax megsebesítette Syraxot és Caraxest.- Mondta.
- És mi történt az én sárkányommal?- Kérdeztem aggódva,mire lemondóan nézett.
- Nem élte túl,ahogy Syrax megvakult....- Mondta,mire kirohantam. Meg sem álltam a sárkányveremig,ahol a sárkányom teteme feküdt.
- Ne.....Tyrax,kérlek.- Mondtam miközben zogoktam a teteme felett.
- Ne!!!- Üvöltöttem. Megbánják a napot,mikor megszülettem,abban biztosak lehetnek. Ezt nem hagyom annyiban.
YOU ARE READING
Kényszerítve ( Aegon Targaryen Ff.)
FantasyAera Targaryen Rhenyra harmadik gyereke,akire mindenki rettegve néz. Maegor Targaryennek volt csak vörös szeme,de most már egy sárkánykői hercegnőnek is vér vörös szemei vannak,amiért mindenki azt hiszi,hogy ő lesz a következő Maegor. Ugyanakkor mi...