Ben Kimim ?

20 4 3
                                    

Hiç düşündünüzmü ben aslında kimim diye . Belki diğer insanlar için bu sorunun cevabı kolaydır ama benim için pek değil .Gerçekten kimim ben ?

Koskoca evrendeki samanyolu galaksisindeki avcı kolunda yer alan Güneş sistemindeki Marsın yöneticisi ve Dünyada 8 milyar insandan sadece birisi miyim sadece ? Dışardan bakarsak öyle fakat işler kafamın içinde çok farklı .

Kafamın içinde çok da farklı biri değilim görünüşüm ve kişiliğim genel olarak aynı fakat ben buradaki gibi sıradan değilim orada . Bir sembol , kötülüğün sembolü pek de anlatmayacağım hayallerimi nedense anlatasım gelmiyor . Belki bir gün ha :)

Hayal dünyalarımın sayısı pek fazla değil sürekli konu deģiştirmem . Konum akıcı , sürükleyici ve bilim kurgu kitapları gibidir . 2,5 yıldır genel olarak aynı senaryomu hayal ediyorum .ve mutluyum fazla uçuk kaçık süreler dışında .

🌇

2 çeşit hayallerim vardır

1- Gerçekleştirilemeyecek Hayaller

Bu hayaller günümün yarısını hayatımın neredeyse tamamınî kapsayan hayali fantezilerimdir . Bu hayaller her zaman mükemmeldir . Fakat sonsuza kadar süremez . Burada da yaşamıma normal bir şekilde devam etmem gerekli fakat bu çok zor . Bu hayaller beni bu hastalığa ve bu kitabı yazmaya sürükledi eğer bir kitap sayılırsa . Bu hayaller öyledirki Maladaptive sorunu yaşamadığın bir dünyayı hayal etmeni sağlar fakat o sırada hayal kuruyorsundur gibi . Hayaller güzeldir benim için . Şuanda bile bu hayallerin içerisinde kaybolabilirim .

☯️

2-Gerçekleştirilmek İçin Kurulan Hayaller

Birde bu hayaller vardır benim için diğer çoğu insanların hayalleri sadece bunlardan ibarettir . Bunları gerçekleştirmek için çabalamak gereklidir fakat zordur . Her zaman kafamdaki hayallerim benim için ilk sıradadır fakat hayat devam ediyor be ise burada yaşiyorum buraya adapte olmalıyım . Diğer insanlar gibi , fakat beni zorluyor . En azından bazen diyorum hayallerimin içerisinde de bu hayllerimi gerçekleştirdiğimi hayal edebilirim diye fakat çok zor . Ve kafa karıştırıcı . Mesela kitap basmak istemem bu hayallere örnek .

 Mesela kitap basmak istemem bu hayallere örnek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Belkide 2 kişiden oluşuyorumdur . O ve ben . Leslié ve İrem . Bu karmakarışık dünya bazen bir rüyadan ibaret gibiymiş gibi gelir bana . Dünya zaten bir yanılsamadan ibaret değil mi ? Ne gerek var bu kadar düşünmeye ?

Düşünüyorum ama bazen sadece düşünüyorum . Bu bölümü 20 şubatta tamamlıyorum tam 3 gündür bu bölümü yazıyorum . Neden bu kadar uzun sürdü bilmiyorum . Dün yazacaktım fakat hayal dünyamda en önemli noktalardan biriydi . Bugünde öyle . Hayal dünyamın geleceği belirlenecek belkide bu hafta .

Oranın bütün senaryosunu ben yazıyorum bütün karakterlerin isimlerini ,kişilikleri ve görünüşlerini en ince ayrıntısına kadar ayarlıyorum . Orada bildiğim seyleri bilmiyormuş davranıyorum . Sanki oradaki insanlara o evrendenmişim gibi davranıyorum . Onların hayal ürünüm olduklarından haberleri bile yok ki ? Bazen bu onlara haksızlık gibi geliyor ama belki bi ara söylerim . Fakat bu geri döndürülemez sonuçlara sebebiyet verir . Yapmayacağım muhtemelen .

Hayal kurmamak için bir çaba bile gòstermiyorum bazen sadece kendimi hayallerime bırakıyorum bazen gün gün yeni senaryolar deniyorum fakat çoģunlukla sarmıyor . Bende eski şeyleri tekrarlıyorum bazen kafamda . Çünkü hayal dünyam karışık ve beyin yorma gerektiren bir senaryoda . Ne olursa olsun orayı seviyorum .

Kısaca ben kimim bilmiyorum fakat galiba aynı anda hem İrem hemde Leslie'yim

Kısaca ben kimim bilmiyorum fakat galiba aynı anda hem İrem hemde Leslie'yim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*çizim bana ait*

Bu haftaki gelişmelerde bugün ; yeni kitap yazma planlarım var kapağıda hazır fakat ben hazır değilim üşeniyorum ayrıca 5 kitaplık seri çıkma ihtimali var yukardaki çizim de hayallerimle alakalı aslında direk ben hayallerimdede neredeyse aynıyım . Ayrıca hayallerim çok detaylı yazarken ölme ihtimalim de var .

🌆Bu kadardı hayalperestler 🌆

514 kelime

Maladaptive Daydreaming Üzerine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin