İyi günler möhteşem ben üşengeçliği bırakıp bölüm yazmaya geldim. Biraz düşüncelerimi ve duygularımı aktarmak isterim .
Bu aralar nedense kitap basma hayalim daha çok aklıma geliyor. Düşünüyorum falan böyle mesela gidiyorum kitabımı elime alıyorum gururla bakıyorum falan.
Aslında hem hayallerimi hemde MD hakkında kitap yazıp basmak istiyorum fakat biraz aceleci gibimiyim desem gazamı geldim desem bilemedim .
Kitap basmak da kolay iş değil ha . Ama MD kitabı basmadan ölmek istemem en azından MD hastalığının tedavisi için biraz katkım olsa bile mutlu olurum.
Bunun için başka bir kitaba başlamalı düzgün bir dille noktalama işaretleri yazım kurallarına falan dikkat ederek yazmam lazım . Ve bunuda yaza doģru yapmayı planlıyorum . Yazmakta pek problem yok fakat kitabı yaymak okunmasını sağlamak ve basmak biraz zor.
MD ile alakalı kitap yazanlar var internetten ulaşabilirsiniz fakat öncedende dediğim gibi alırsanız eve kargolu bir şekilde hıyar gelebilir .
Bunun dışında ben her bulduğum yere bir şeyler yazan bir insanımdır bazen kısa kısa hikayeler falan yazarım bu yüzden de çevremde kitap yazmamı isteyenler var . Birde MD olduğumu bilen ve hayallerimi yazmamı isteyen arkadaşlarımda var . Yani bir kaç okuyucum şimdiden var .
Ayrıca bir kaç hobide edinmek isterim bir seylerle uğraşmak benim hayal kurmamı engelliyor ve ayrıca gerçekten hoşuma gidiyor . Bu tarz şeyleri sizlerde deneyebilirsiniz ♡
Doğrusu bu sıralar hayal kurma sürem fazla dalgalı mesela yoğun olduğum günler oluyor tamamen boş olduğum günler oluyor tamamen duruma göre farklılık gösteriyor . Sizde durumlar nasıl?
Bazen ise ne yaptığımı bile bilemiyorum hayal kurmaktan bıktığım zamanlar oluyor . Neden diģer insanlar gibi normal bir hayatım yok hayallerimde hapisim diye düşünüyorum .
Ne yapıyorum? Daha sonrasında ne yapacağım ?Gerçekleşmesini istediğim için kurulan hayaller ne olacak ? Tedavi peki ?
Neden diğer çoğu insan bu Dünyaya adapte olmuş bir şekildeyken ben böyleyim?Neredeyse uğruna hayatımı ertelediğim hayaller ne olacak sadece bir hayalden ibaret olarak mı kalacaklar . Hayallerim uğruna uykusuz geçirdiğim geceler . Hayal kurarken birisi beni böldüğündeki hissettiğim sinir . Hepsi asla gerçekleşemeyecek beni bir kaç saatliğine mutlu etmesi için kurulan hayaller içinmi?Yada zamanın akışına bile ayak uyduramam . Hepsi bunun içinmiydi .
Yada gelecekte ne olacak MD'nin bir tedavisi olacakmı .Eli Somer gibi birisi MD hakkında araştırma yapıp bunun için çabalayacakmı .Yoksa MD'liler kendi kaderlerine mi bırakılacaklar ?
Bu satırları ben kaldırmadığım sürece burada kalacaklar sanırım . Bu duygu , düşünce ve hissettiklerim bir kaç kelimeden ibaret kalacaklar . Okuyanlar olacak belki bir kaç yıl sonra bile.
Peki ben yıllar sonra gerçekleştirmek için kurmuş olduğum hayallerimi gerçekleştirebilecek miyim?
Bir kitap rafından kendi kitabımı alıp kapağını incelerken gururla o kitaba bakabilecek miyim?
Yoksa hiçbiri olmayacakmı?İyi günler hayalperestler . Hayallerle alakalı sevdiğim alıntıları sizinle paylaşmak isterim ♡
GELECEĞİ HÂLA DÜŞLEDİĞİM GÜN
YÜZÜME GÜLDÜKLERİ CAM KALEYE ERDİĞİMDE
HAYALLERİMİ GÖMÜP ÇIKTIĞIM O GÜN
ŞAŞIRMASINLAR KRALLIKLARINI ALEVE VERDİĞİMDESCP 001
...
Ve en önemlisi : Bir mekanizmanın hayal gücü yoktur.
Utanın! Koruyucular bu gülüşleri ve iç geçirmeleri daha sık duyar oldular . Ve kaçırın gözlerinizi , Tek Devlet'in tarihçileri bu utanç verici olayları kaydetmek için emekliliklerini isitiyorlar.Ama bu sizin suçunuz değil ,siz hastasınız . Bu hastalığın adı :
HAYAL GÜCÜ
Bu hastalık alnınızdaki siyah çizgileri kemiren bir kurt . Hem dhaa uzaklara koşmaya kışkırtan bir hummadır.
Bu hastalık mutluluğa uzanan yoldaki son barikattır . Hayal gücünün merkezi , beyinde bulunan Varoliyeb köprüsü bölgesinde ki zavallı bir düğümdür.
BİZ
YEVGENİ İVANOVİÇ ZAMYATİN...
Ama biz hayallerin ciddi bir psikolojik hastalık olduğunu biliyoruz artıkBİZ
YEVGENİ ZAMYATINHayal gücü denen bir hastalıktan mustarip olduğunu düşünen D-503 ,kusursuz bildiği denklemde bazı hatalar , mutlak devrimde bazı eksiklikler fark eder . Bu hastalıktan kurtulmaya çalıştıkça inancını da kaybetmeye başlar .
BİZ
Görüşürüz hayalperestler ♡
562 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maladaptive Daydreaming Üzerine
RandomZihnindeki hayallerinde yaşayan hayalperestlere . -deneme türünde MD üzerine bir kitap . ☯️ #hayaller 1. (17.03.24)