Immersive Daydreaming Röportajı

18 4 1
                                    

Herkese iyi günler. Bugün daha önceki bölümde üzerinde durduğum immersive daydreaming yani sürükleyici hayal kurma ile alakalı bir bölüm yazmak istedim. Daha çok bir röportaj olacak.

07ryywie'ye röportaja katılmayı kabul ettiği için teşekkür ederiyorum.(Tehtid ile yaptı).

Öncelikle immersive daydreaming yani kısaca ID den bahsetmeme gerek olmadığımı düşünüyorum . Bilmiyorsanız zaten öğrenirsiniz yani.

O zaman röportaja başlayalım.

R.N.K

1- Immersive Daydreaming sizde ne zaman başladı?

2-3 yıl önce.

2-Günlük Ortalama Hayal Kurma Süreniz Ne Kadar?

20-45 dakika arası değişmekte.Bazen hayal kurmadığı günlerde oluyor.

3-Immersive Daydreaming'inizin gelecekte MDye dönüşebileceğini düşünüyor musunuz?

HAYIR

4-Hayal Kurmanız sizin günlük yaşantınızı nasıl etkiliyor?

Çok etkilenmiyor fakat bazen insanları dinleyemiyor ve hayallerine dalıp gidiyor.Sorumlulukları yada işleri gibi şeyleri çok etkilemiyor hayalleri.

5-Hayallerin içeriği ne şekildedir?

Genellikle ordaki arkadaşlarıyla konuşup insanlara sataşıyor. Aksiyon,günlük hayat.

6-MD'de görülen mimik, yürüme ordaki karakterlerle konuşurken burada da dıştan konuşma varmı?

Evet bulunuyor. Orada mutlu bir olay olduğunda o da mutlu oluyor ve üzüntüde aynı şekilde. Bir anda ayağa kalkıp yürümeye başlayabiliyor. Mimik var

///

●Hayal kurma onun için bir bağımlılık değilde daha çok bir hobi gibi.

●Günlük yaşantısına neredeyse asla bir etkisi yok hayallerinin.

●Boş zamanlarında ve sıkıldığında hayal kuruyor.

Ayrıca gözlemlerime göre o da MD olan insanlar gibi hayallerindeki sevdiği sahneleri tekrar tekrar hayal ediyor


Tekrardan tehtid ile bile olsa katıldığı için R.N.K arkadaşımıza teşekkür ediyoruz.

Eğer ek olarak bir sorunuz olursa 07ryywie 'ye sorularınızı sorabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler hayalperestler.

Sonraki bölüm -hayal süresini kısatabilmek için yapılabilecek şeyler-

Diğer bölümde görüşürük

🌷

🐻

Maladaptive Daydreaming Üzerine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin