Hayal Kurma Süresi Üzerine

43 5 0
                                    

Gel gelelim maladaptive hastalığının neredeyse en zararlı yönüne kontrol edilemeyen hayal süresine . Hemde hayal kurmanın hastalık derecesine gelme sebenine .

Öncelikle internette uzun süre önce yapılmış bir anket incelemiştim . Ankette MD hastası olan kişilerin ortalama hayal süreleri vb. yazıyordu . Yanlış hatırlmaıysam şu şekildeydi; (ortalama olarak yazdım.)
%20si 2-3 saat
%35i 4-5 saat
%40ı 6-7 saat
%5i 9 saat ve üstü

Siz yüzde kaçlık dilimdesiniz öğrenebilirsiniz fakat kendimle alakalı bir konuya değinmek isterim .

Ben yaklaşık 1,5 senedir MD olduğumun farkındayım ve şu güne kadar benim kadar hayal kuran bir kişiye bile denk gelmedim .

Çünkü ben 14-15 saat hayal kuruyorum ve bu muhtemelen en yüksek seviye . Ve bunun 3-4 saati müzikli kalanı ise normal günlük yaşamımda hayal ediyorum . Günlük saat rekorumda tabiki 24 saat . Çünkü bir kere neredeyse bütün gün hayal kurmuş ve rüyamda bile hayal kurmaya devam ederek tüm günümü hayal kurarak geçirmiştim .

Aslında böyle deyince bir kulağâ korkunç gelmiyor değil . Ve doğrusu benim hayal kurmayı bıraktığımda hayale dönme dürtülerim çok kuvvetli .

Umarım sizin MDniz bu kadar yüksek seviye değildir . Tabikide hayal kurma sürenizi azaltabilmek için teknikler fakat bugünkü konum bu değil .

Ve nedense ben kaybettiğim zaman yada ertelediğim işler için çok büyük suçluluk duyarım . Bir de bakmışım akşam olmuş bütün gün kafamın içinde yaşamışım .

Ve beni için iyi olan şey şu ki şu günlerde daha kontrol edilebilir bir şekilde hayal kuruyorum . Ve müzik süremi giraz azaltmayı denedim . Umarız diğer MD hastaları içinde öyle olur .

Süre ile alakalı diğer konu günler çok kısa ve insanlar ortalama olarak 8 saat uyuyor . Ve ben gece geç yatarak sabah erken kalkarak daha fazla hayal kurmaya çalışıyorum . Güya bugün 22.00de yatacaktım saat 23.00 olmuş yüksek ihtimalle bi yarım saat daha yazıp 1 saat yatakta hayal kuracağım .

Ve yeni yılın gelmesiyle ben MD hastalığımın 10. Yılını kutladım . Derin düşüncelere dalma sonuçları olarak 2014 lü yıllarda hayal kurmaya başlamıştım ve herkesi kendim gibi sanıyordum fakat mağalesef ben hastaydım . Umarım gelecek seneye MD hastalığım azalmış olarak girerim .

Bu bölümü birileri yüksek ihtimalle okumaz ama okuyan kişi evet sen . Hadi bu hafta yada yarın daha az hayal kurmayı dene .

🥑İyi ama az hayaller hayalperestler🥑

ayrıca üşengeç olduğum için yazım hatası varmı bakmıyorum çokta umurumda değil :))

☯️

Hayal kurarken zaman fazla hızlı değilmi sizce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayal kurarken zaman fazla hızlı değilmi sizce. Buradakine kıyaslar isek gerçekten orada zaman fazla hızlı geçiyor.



381 kelime

Maladaptive Daydreaming Üzerine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin