Selam hayalperestler bu bölümün konusu maladaptive hastalığının yaymamız gerekmesiyle alakalı .
Biliyoruz ki bu hastalık yaygın değil . Bu yüzden de tedavisi yok . Doğrusu yaymak için ne yapabiliriz bilmiyorum fakat hayal kurduğun süre içerisinde bunu da uzun uzun düşüneceğim.
Bunu yaymak bizim elimde . Hem böylece belki de tedavisi bulunacak . Önceden MD hastalarının umudunun Eli Somer olduğunu söylemiştim fakat illaki o adamda bir gün ölecek belkide benden sonra ölür bilemem fakat diyorum ki ne yapacağız?
Dünya genelinde küçümsenen bir hastalık gerçekten . Bazen diyorum ki belkide ben abartıyorumdur çünkü çok fazla hayal kuruyorum gerçekten . Fakat hiç bir hastalığın küçümsenmemesi gerek . Keşke herkes bunu anlayabilse ...
Peki ne yapacağızda bilinen bir hastalık olacak . Öncelikle benim kitap basma fikrim üzerinde duracağım . Internette yaptığım araştırmalarda MD hakkında yazılan kitaplar gördüm .
Çoğunlu ve neredeyse hepsi ingilizceydi . Aslında bu kitapları almak isterim fakat yabancı sitelerde olduğu için eve hıyar yollama ihtimallerini de göz önünde bulundurmak gerek .
Ayrıca MD hastası birisinin çıkardığı şarkıda vardı adını şuan hatırlamıyorum bi ara sizinlede paylaşırım . Buda iyi bir fikir olabilir aslında da benim ses hödük gibi bu benlik değil.
Ayrıca bazı internet platformları üzerinde imza kampanyaları benzeri şeyler yapıldığını duymuştum MD'nin psikolojik hastalıklar kitabına eklenmesi için fakat bu ben MD olduğumu öğrenmeden önce falan olduğu için katılamadım . Eğer tekrar olursa seve seve katılır ve yayarım .Lütfen bu tarz şeyler olursa imkanlar doğrultusunda katılmaya ve yaymaya çalışalım
Doğrusu ne yapabiliriz bilmiyorum fakat birde farklı bir sorunumuz var . Yalan yalnış bilgiler ile MD'yi yayanlar bunlar hakkında zaten bölüm yazmıştım galiba . Fakat eğer yayacaksak düzgün bir biçimde yaymalıyız . Zaten kesin teşhis yok .
Onun dışında bu kitabı yazmaya başladığımda gerçekten hoşuma gittiğini farkettim . Hem beni mutlu ediyor hemde belki bir hayalim gerçek olucak . Ayrıca pek okurum olmasada Limonla falan birşeyler hakkında konuşmak çok hoşuma gidiyor . ♡ 🍋
Peki ben ne yapacağım ? Öncelikle insan gibi türkçe , yazım kuralları , noktalama işaretleri vb. Öğrenip kitap yazmaya başlamalıyım .
Kitabı Allah'a emanet yazıyorum gerçekten . Bi ara bunalıp kitaba son yazıp 1 hafta sonra sonun başlangıcı falan yazmıştım öyle olmamam lazım . Halledicez inşallahKitap yazabileceğimi düşünüyorum hatta hayallerimide seri haline getireceğim doğru zamanı bekliyorum . Öncelikle MD hakkında daha fazla araştırma yapıp Eli Somer'le konuşmam gereken konular var .
Yayınevlerini bile araştırdım kapak tasarımı ve neredeyse tasarım kısmının tamamı hazır bile . Eğer düzgün bir yayınevi bulursam zaten ben kitabımı halledeceğim .Eğer bende bir kitap yazıp basarsam inanıyorum ki MD daha da yaygın hale gelecek . Hatta tanınan insanlardan kitabımı tanıtması ve yaymasına kadar düşündüm fakat istediğim gibi olurmu bilmiyorum .
Bu yolda hep birlikte olalım hayalperestler ♡
Son olarak bir sorum var ;
Kitabımı nasıl buluyorsunuz ?Yani yazım dilim vb. Nasıl ? Okurken sıkılıyormusunuz ? Eleştiriler benim için gerçekten önemli böylece hatalarımı düzeltip , eksiklerimi kapatım daha iyi yazabilirim .
Ayrıca bölümlerim biliyorsunuz ki kısa kısa çünkü bu bir deneme kitabı aslında bu şekilde iyi mi ?
🌃İyi Günler Dilerim Hayalperestler 🌃
458 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maladaptive Daydreaming Üzerine
AcakZihnindeki hayallerinde yaşayan hayalperestlere . -deneme türünde MD üzerine bir kitap . ☯️ #hayaller 1. (17.03.24)